Afspraak maken via mail: geen reactie van Arend. Zelf nog een keer moeten mailen of ik nu wel of geen afspraak had. Toen belde iemand mij op van Arend: afspraak stond er. Slechte communicatie over de telefoon wat betreft de duur van het onderhoud En wat het onderhoud zelf betrof. Goed dat ik zelf oplet! Ontvangst in Valkenswaard verder okay, alleen jammer dat je alleen koffie krijgt aangeboden bij het kopen van een auto en niet terwijl je wacht op het onderhoud.
De kinderstoelen achterin zijn losgemaakt maar niet terug vastgemaakt. Dit is niet gemeld aan ons waardoor wij 1 dag met ongezekerde kinderstoelen hebben rondgereden voordat we er zelf achter kwamen. Zeer slecht en levensgevaarlijk!
vind alleen dat ze wel eens hadden kunnen bellen dat de auto klaar was nu hebben we zelf moeten bellen.
Wederom bleek tijdens de reparatie dat het probleem op een goedkopere manier uitgevoerd kon worden en daar heeft de monteur gebruik van gemaakt.
Top. Alles soepel verlopen. Fijn personeel en duidelijke uitleg.
een heel prettige garage met uiterst vriendelijk personeel. alleen een afspraak maken via het call-center bevalt me helemaal niet.!
in de garage bij arend auto in valkenswaard zijn mijn ervaringen goed, alleen erg jammer dat je een helpdesk aan de telefoon krijgt en niet de mensen persoonlijk van arend auto valkenswaard, je wordt door verbonden naar de planning die willen niet echt met je mee denken
De jong gebruikte auto hebben we bij Valkenswaard aangemeld voor het servicesysteem en ivm de garantie. Eerder was er een probleem met de accu. Nu stond de auto weer stil. De renault routeservice liet na het opstarten direct naar Valkenswaard rijden. Daar gebeurde waar ik al bang voor was: geen geschikte accu en geen leenauto. Dus onverrichterzake terug. Collega dacht dat het stilvallen niet iets met de omstandigheid van veel inpakken te maken kon hebben. Dat weekend nog weer 3 keer laten opstarten door service. medewerker zei dat dat wel kon: veel open en dicht doen trekt de accu leeg. Aha! Zelf moeten bellen of de accu er was. Daarna vlot door technisch medewerker geholpen.
Goede service van de werkplaats personeel. Goede uitleg over de werkzaamheden
Goede service van de werkplaats personeel. Goede uitleg over de werkzaamheden
Heel goed
Digitaal plansysteem tot op heden functioneert niet. Bellen is efficiënter en effectiever
De ervaringen met het bedrijf zijn prima ,behalve de telefonische bereikbaarheid , ronduit waardeloos !!!! wij willen rechtstreeks de garage kunnen bellen punt uit gr mikkers
Service Arend Valkenswaard is prima. goede uitleg van de monteur na de reparatie. Ook prima receptie medewerker. Minder is de centrale telefoniste. Slechte service snapt niet dat ik gewoon doorverbonden wil worden met Valkenswaard
Plezierige ontvangst ,goede service .
De Vest 52 A
5555 XP Valkenswaard
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.