Goed werk en prima service
Op 30 juli geconstateerd dat airco-slang kapot is. Door dealer dezelfde dag besteld, maar werd niet geleverd. Dealer wilde andere auto kannibaliseren voor de airco-slang, maar mocht niet van klantenservice Renault Nederland. Zelf eind augustus contact opgenomen met klantenservice. Weinig proactief beleid van die zijde. Bleef het probleem maar vooruitschuiven. Moesten maar wachten tot de slang zou komen. Op 18 september kreeg ik het bericht van klantenservice dat slang onderweg was, maar op 8 oktober nog steeds niet binnen. Op 4 oktober heeft de dealer zelf het initiatief genomen om uit nieuwe auto de airco-slang te halen en in mijn auto te zetten. Heb ondertussen ook nog een brief gestuurd naar directie van Renault Nederland
Aardig, vriendelijk, de koffie staat klaar.
Kijk dit is nu niet nodig, VERPLICHT VELD Ik heb al aangegeven dat ik meer dan tevreden ben.
Top
Snel en goed geholpen. Vriendelijke ontvangst.
Goede service !
Fijn geholpen en snelle service
Mijn auto wordt 's morgens thuis opgehaald door de filiaalhouder en 's avonds weer terug gebracht met een rekening. Keurig gewassen en van binnen schoongemaakt.
mijn ervaring was goed, ik had niks anders verwacht van valkensward. ik ga altijds weg met een positive gevoel van tevredenheid.
Ik heb nog steeds vertrouwen in uw bedrijf en daarom ben ik al meer dan 17 jaar klant bij u.
Prima geholpen
heel goede ontvangst goede uitleg van de reparatie
Goede uitleg over wat er wel en niet gedaan wordt. Zelfs was er gestofzuigd. En nog een verrassing na de betaling.
Ik heb dakdragers voor mijn Duster besteld. Aangegeven dat deze voor Euro 129,95 in de officiele accessoire folder stonden. telefonisch werd mij medegedeeld dat ze voor een andere prijs in de computer stonden maar als het in de officiele folder stond voor Euro 129,95 dan zou die prijs wel goed zijn anders zou ik het nog horen. Dag later een telefoontje op mijn voicemail gekregen dat ze binnen waren zonder verdere toelichting. Ik ben ze een dag later gaan ophalen en toen bleken ze toch Euro 140,= te kosten. Ik heb aangegeven dat ik hier niet blij mee was maar dat ik ze nodig heb en heb dus Euro 140,= moeten betalen. Dit is een week geleden. Ik kijk zojuist weer even op de online accessoire folder en wat schets mijn verbazing, ze staan nog steeds voor Euro 129,95 geprijst en niet voor Euro 140,= en dus kan ik nog steeds niet beoordelen wie hier de mist in gaat, Dacia Eindhoven of Dacia afdeling brochure opmaak. Maakt ook niet uit, ik ben in ieder geval de dupe hiervan geworden en dat voelt voor een eerste kennismaking met de werkplaats van een nieuw door mij te rijden automerk niet goed.
Vriendelijk en kundig personeel
we komen hier al jaren
Werd snel geholpen. En komt heel betrouwbaar over.
Renault Route Service was snel aanwezig en de lekke band werd keurig vervangen. Personeel was erg vriendelijk.
Ze denken met je mee en ben zeer tevreden.
Behulpzaam en snel geholpen en auto netjes gepoetst retour.
Keurige vriendelijke mensen
klant vriendelijk
Ongevraagd door mij en toch rekening gehouden met de geringe km stand van mijn auto. Super !
Mijn auto moest een grote beurt hebben, ook een APK keuring. 2 dagen bleken nodig, omdat er onderdelen besteld moesten worden Alles keurig afgewerkt, voordat er hersteld moest worden van te voren telefonisch op de hoogte gesteld. Kan niet beter!
De Vest 52 A
5555 XP Valkenswaard
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.