Het bezoek in Valkenswaard maakte de voorgaande bezoeken In den Bosch en Eindhoven goed. De aankoop van de auto in den Bosch leek naar tevredenheid, maar als je binnen vier maanden in het Buitenland met een lege accu staat, de auto een buitenlandse taal spreekt en de software niet is bijgewerkt krijg ik toch een ander gevoel. Ook steld de garantie dan minder voor als je beide mankementen voor eigen rekening komen. De garage in Eindhoven kon mij op geen enkel vraag verder helpen.
Prima service, auto gewassen en gestofzuigd afgeleverd!
dat de auto geheel gereinigd en gewassen is, was een aangename verassing. Een heel klein puntje: graag alle instellingen laten staan zoals ze stonden (bv. verlichting op automatisch, je rekent hier namelijk op)
In de tijd van het jaar dat klanten komen voor de wintercheck, heeft de vestiging geen accu's op voorraad. Dit terwijl de kans groter is dat deze voor de winter vervangen moet worden.
Prima service
Ze luisteren goed
Klantvriendelijk en deskundig
Schade aan mijn auto. Personeel dacht mee en de schade was snel hersteld. :-)
heb geen commentaar op de behandeling.
Goed geholpen en goede service
Zomer banden vervangen door winterbanden is niet zo moeilijk
Het enige probleem en voor mij en velen een groot probleem is dat ik niet rechtstreeks met garage kan bellen !! Mijn dochter laat zelfs de captur die ze wou hierdoor voorbij gaan Het prettige van rechtstreeks is een vertrouwde stem aan de lijn die weet waar het over gaat en meteen antwoord krijgen .
Opmerkelijk is dat bij het upgraden van het navigatie-systeem sprake is van twee kostensoorten: (1). Tom-Tom kosten (updaten stratenplan) (99 euro) (2). Renault kosten (updaten systeem-software) (30 euro)
Een goede garage met deskundig personeel waar je je thuis voelt
Bij het maken van de afspraak, ben ik 5x doorverwezen om uiteindelijk weer bij de eerste persoon uit te komen. Vestiging onbereikbaar via algemeen nummer.
Prima geholpen door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, echter een aparte ervaring met het callcenter. Volgens de telefonist zou mijn auto al lang klaar moeten zijn en ik zou een telefoontje gemist hebben. Ik had echter een anonieme oproep gemist. Volgens de telefonist belden ze altijd anoniem. Ik heb proberen uit te leggen dat het dan niet mogelijk is om terug te bellen en dat ik dan dus ook niet kan zien wie er gebeld heeft. Volgens de telefonist moest ik de volgende keer maar beter op mijn telefoon letten. Achteraf bleek dat mijn auto nog niet klaar was en dat de vestiging van Ahrend altijd met bekend nummer belt.
de heren hebben goed en fijn meegedacht waardoor ik vrijdagavond alweer op weg kon :)
Fantastisch: zoals altijd snel, adequaat, volgens afspraak en vooral deskundig uitgevoerd!
Keurig netjes een afspraak gemaakt en van tevoren een prijsopgave medegedeeld waar de garage zich volledig aan gehouden heeft. Alle lof voor de Arend-garage in Valkenswaard
Tevreden
Netjes geholpen, en gerepareerd. Goed op de hoogte gehouden door telefonisch contact.
Uitstekend en correct geholpen.
Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en zijn vakbekwaamheid van de monteur die aan mijn auto heeft gewerkt. De afspraak was een service beurt A en de remvloeistof vervangen, Achteraf was de remvloeistof vervangen niet nodig. Na de onderhoudsbeurt alles goed naar mij door gecommuniceerd.
Ontvangst was prettig, bij aankomst even gevraagd of er ruimte was voor enkele vragen. Deze werden met aandacht beantwoord en kreeg goede bruikbare tips.
Persoonlijke behandeling, tevreden.
De Vest 52 A
5555 XP Valkenswaard
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.