ik heb met Stijn van pelt een enorme fijn bemiddeling gehad hij heeft mij enorm geholpen om een juiste keuze te maken erg bedankt daarvoor Stijn super
De aflevering van de nieuwe auto was top! Perfecte uitleg Helaas kom ik er na 2 dagen achter dat er een scheurtje in de voorruit zit. Het zit achter de regensensorplaat.
Pretiige introductie met mijn nieuwe lease auto, de nieuwe Talisman!
Netjes op tijd geleverd. Jammer van de slordigheden (losse schroef, plastic afval in de auto en tape op de deuren). Daarnaast was 1 kant besmeurt met vetvlekjes. Gaan er wel af met poetsen gelukkig.
Kan eigenlijk niet beter
Uitstekende klantvriendelijk behandeling.
100% tevreden.
Wij zijn netjes geholpen met het uitzoeken van een nieuwe auto.De medewerker was deskundig en heeft ons goed geholpen .Het enige minpuntje wat ik vind samen met mijn partner is dat als je contant geld hebt je geen ruimte hebt om dit privé te betalen omdat je dan in de showroom de betaling moet doen of beneden waar de occasions staan.Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo.Terwijl men wel een ruimte heeft als je van boven naar beneden gaat en dan aan de rechter kant heb je een ruimte maar ik weet dus niet waar die voor is misschien dat men deze kan gebruiken als men contant betaald.Dit is maar een tip want verder zijn we gewoon goed behandeld.Als je een vraag per mail stelt krijg je snel antwoord en wij hebben een beschadiging aan de auto geconstateerd en die word ook netjes opgelost.
zeer correcte, enthousiaste en plezierige service van Marijn
zeer correcte, enthousiaste en plezierige service van Marijn
Prima geholpen bij de aanschaf van de auto. Levering een week vertraagd door blokkade van uit fabriek. Prima over gecommuniceerd.
prettig
Een prettige en aangename ervaring gedurende onze oriëntatie, aanschaf en aflevering van onze Renault Zoe
Goed
Hardnekkige klacht: verlies koelvloeistof. Eerdere reparaties (vervanging radiator, vervanging pakking) zonder resultaat. Betrof een \"vreemde\" auto (Audi A3 Cabrio). Nu klacht wel gevonden (lek in thermostaathuis) en gerepareerd. Moeizame communicatie, lange wachttijd op onderdelen (totale reparatietijd 11 dagen!), rekening niet gespecificeerd (\" prijsafspraak\" ?!). Ik vraag mij af of het bedrijf (Renault/Dacia) wel prijs stelt op mijn klandizie (Audi wel bij hen als occasion gekocht).
Altijd goede service gehad en nu nog steeds.
Europalaan 2
5623 LJ Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.