Verstand van zaken, geen onnodige verrichtingen, meedenkend, super tevreden klant!
alles was naar wens ook was afgesproken tijd helemaal goed het enige - puntje was en dat was ook bij de eerste keer dat er niet op de werkorder staat dat ik de onderhoudsbeurten heb afgekocht maar als het goed is staat het nu goed in de computer
Dealer zegt geen contact te krijgen met Renault Nederland. We worden niet op de hoogte gehouden over de voortgang. Wij moeten steeds zelf contact opnemen om duidelijkheid te krijgen over de voortgang
Ik was opzoek naar een tweedehands auto. Er is uitgebreide research gedaan. Een hele mooie auto tot resultaat. Fantastische hulp en alle tijd!!
Prima
De fluence heeft accu vervanging nodig vlg lease plan en het betalen van lease bedrag zou accu vervangen gaan worden . Tot nu toe niks. Belachelijk bod voor auto. 4200.00 Maar accu zou er moeten komen zie lease contract met rci renault. Je kunt spelregels niet veranderen nu. Je kunt als je brandverzekering hebt en je huis staat in brand ook niet ineens aanpassen. Hopen dat accu vervamgen wordt. Eerst dec jan nu jan febr.......ben bang dat het nog later wordt. Ik wil zoe kopen evt maar wel met redelijke inruil
alles perfekt
Als klant word je goed geholpen
netjes en fijn
Ik word altijd heel vriendelijk behandeld.
Vriendelijk personeel. Ik werd meteen geholpen en kon wachten. Blij mt de service.
Goede inschatting van de waarde auto via de website, en afspraken kunnen maken over inruil. Wat jammer was het gevoel te geven dat de 3 kleine deukjes tot een hoge korting van de inruil moest leiden. Gelukkig is dit bijgedraaid omdat we dit niet acceptabel vonden. De verdere afstemming en overdracht van de nieuwe auto is prima verlopen. Ook het flesje wijn was een leuke attentie.
De auto was aangemeld voor één bandenwissel ( naar winterbanden) met een wintercheck. Later bleek dat de auto in een terugroepactie zat, iets met de intercooler. Hierdoor werd de afspraak bijna 3 weken later, wat ik eigenlijk wel jammer vond Bij het ophalen zag ik op de bon dat de banden gewisseld zijn en dat de wintercheck is uitgevoerd. Helaas hoorde ik niets terug over de terugroepactie. Ik ga er dus van uit dat is gedaan wat moest gebeuren
prima
Ik ben zeer deskundig en goed geholpen door Martin!!!
Een nieuwe sleutelkaart nodig voor mijn Scenic. Kost ongeveer € 170. Oude werkte niet meer. Veel te veel geld maar daar kon Arend weinig aan doen.
ik heb een afspraak ingepland en later telefonisch een onderhoudsbeurt toegevoegd aan de afspraak. Dit was geen probleem omdat de auto de hele dag binnen was. Onderhoudsbeurt is niet uitgevoerd, moet daar een nieuwe afspraak voor maken
nvt
Fixed my headlights and also recommended to opt for renault plus instead of just paying for the headlights.
dhr Desdemir gaf snelle en doelgerichte antwoord op mijn vragen, vriendelijk en prettig omgang met klanten.
Prima servicebeurt voor de Grand Scénic; en makkelijk met de leenfiets als vervangend vervoer terug naar kantoor.
N.a.v. de wintercheck is alles van onze auto nagekeken en in orde gebracht, prima overleg met de baliemedewerker. Dikke pluim.
Het zou fijn zijn als je beter geinformeerd wordt hoeveel tijd het in beslag gaat nemen.
Mijn koppeling van mijn automaat is voor de derde keer stuk Maar helaas is er nog geen nieuwe koppeling op de markt volgens Carlo Aarts van garage Aherend in Eindhoven Dit is nu al twee maanden zo
Goed en snel geholpen
Europalaan 2
5623 LJ Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.