Ik ben bij ieder contact heel tevreden over de afwikkeling.
.
Geen klachten, alles goed gegaan.
goed geholpen.
Alles correct en netjes afgehandeld.
Goed geholpen en deskundige informatie gekregen.
ik ben netjes te woord gestaan
Het voltallige team van Arend Eindhoven heeft meegedacht en gezocht naar een oplossing voor een technisch mankement aan de auto. Ik wil iedereen van Arend Eindhoven bij deze enorm danken voor de perfecte service
auto mocht voor APK, keurig geregeld weer.
Keurig op tijd en snelle afhandeling
Prima routinecontrole Prettig gebeld te worden als er iets is
Bij de onderhoudsbeurt was een serieus euvel gesignaleerd. Er is toen een afspraak gemaakt om dat euvel te verhelpen. Men dacht hier anderhalve dag voor nodig te hebben en dat is ook precies zo gegaan. Deze ingreep viel nog binnen de garantie.
Kreeg op dinsdag 16 juni mijn auto niet gestart,ik heb toen renault service Nederland gebeld en die waren er binnen een half uur. Die man kreeg hem gestart,maar adviseerde mijn wel om naar de dealer te gaan omdat er een paar waarschuwingslampjes bleven branden. Bij Arend aangekomen werd ik meteen geholpen en de medewerker mij wel meedeelde dat de auto 1 uur aan de apparatuur moest om alles door te meten en dat het wel even duurde,maar dat snapte ik wel en besloot te wachten. Na anderhalf uur kwam de medewerker naar mij toe om te vertellen wat ze allemaal gedaan hebben,en dat de auto helemaal was door gemeten en dat alles goed is. Ik val nog in de garantie omdat mijn Clio van eind augustus 2019 is en met maar 5100 km op de teller,dus het koste mij niets. Dus super service Arend auto Eindhoven.
Kan niet beter
Prima service.
Ik ging wisserbladen halen. In plaats van de bladen mee te geven werden ze meteen door een werkplaatsmedewerker gemonteerd. Dat is nog eens service.
Alles prima in orde.
direct geholpen door uitermate vriendelijke medewerkers.
Zie vorig
Een kleine onderhoudsbeurt voor 350 euro nadat de vorige beurt 3000 kilometer geleden was. Na 14000 K.M. alle bougies vervangen lijk mij toch niet nodig, of zijn die dingen zo slecht. Heb al spijt dat ik de renault_pas heb genomen. In 16 jaar 2 gebruikte en 3 nieuwe auto's gekocht te hebben moet ik toch sterk gaan bedenken of ik nog verder met arend zaken ga doen. Met vr. gr. N.Salden
Auto weggebracht voor een grote beurt. Smerige leenauto gekregen. Ruitensproeriervloeistof niet bijgevuld. Onderhoudsboekje niet terug gelegd in de auto. Kortom triets!
Prima volgens het boekje
behulpzaam goed geregeld
Vriendelijk en snel. Gewoon goed geholpen.
Zoals altijd keurig netjes geholpen.
Europalaan 2
5623 LJ Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.