Vriendelijk en efficient
Goede communicatie, snelle service.
Alles volgens plan gebeurt
Om te beginnen snap ik dat reparatie en het wachten op onderdelen lang kan duren. In mijn werk heb ik hier ook ervaring mee en er is niets wat het sneller kan maken. Dit gezegd hebbende wil ik wel graag op de hoogte blijven als er iets veranderd in de planning. Ik ben uiteindelijk ruim 3,5 weken mijn auto kwijt geweest en ben in die tijd 2 keer gebeld door de monteur en heb zelf 2 keer moeten bellen voor een update. Graag zou ik zien dat de garage zelf vaker belt. Dit hoeft uiteraard niet iedere dag, maar wel graag als een datum word gepasseerd waarop de auto eigenlijk klaar had moeten zijn of gewoon 1x per week om te vertellen hoe de planning er op dat ogenblik uit ziet. Verder was er mij geen vervangend vervoer aangeboden en ben ik die na 2 weken zelf bij jullie gaan vragen. Dit graag in het vervolg aanbieden.
klant vriendelijkheid in het filiaal Eindhoven is prima. de klant vriendelijkheid bij het centrale meldpunt is zeer slecht, ook als je een afspraak wil maken bij een van de filialen.
Keurig netjes gewekt Alleen de wegenkaart de het niet . Zat er niet goed in
vol vertrouwen
auto 's morgens gebracht, 's avonds weer opgehaald, alle werkzaamheden uitgevoerd en auto weer schoon en tiptop opgehaald.
Zeer goede service en snel geholpen
Geweldig service verleend door Carlo nogmaals bedankt
Ik had een moeilijk te duiden probleem met de auto. Gebeld en kon die middag langskomen. Na een inspectie moest een kleine reparatie verricht worden. Alles meteen opgepakt. Vervolgens zonder rekening weer op pad kunnen gaan. Complimenten voor de aanpak van A-Z.
word netjes en vriendelijk geholpen
Vriendelijke en adequate reactie bij het oplossen van de motorstoring van mijn nieuwe Captur.
ben goed geholpen
Omdat mijn Renault Espace uit 2017 een kapotte condensor had voor de airco moest deze vervangen worden, dit is ook prima uitgevoerd binnen de nog geldende garantie. Echter had ik ook aangegeven dat bij de deuren van de bestuurder en de bijrijder aan de bovenkant de lak aan het afslijten is. Bij de bestuurder al zo erg dat het blanke metaal al zichtbaar is. Hier zou naar gekeken worden maar het was volgens de monteur geen bekend probleem bij de Espace. Toen ik de auto weer op ging halen is mij verteld dat dit niet onder de garantie valt en dat er een coulance op de reparatie is van 30% van de kosten. Deze kosten zijn na verrekening nog steeds € 150,00 per deur. Daarbij is aangegeven dat Sierlijsten zoals hij het noemde "niet" onder de fabrieks garantie vallen. Na raadpleging van de garantie voorwaarden van Renault van de website dan wordt er nergens vermeld dat sierlijsten buiten de fabrieksgarantie garantie vallen. Er staat zelfs letterlijk : Lakgarantie 3 Jaar. Het is zelfs zo dat bij de bestuurders portier het metaal al aan het weg slijten is. Ik was dus "not amused" over de aangeboden oplossing...
Weer snel geholpen en probleempje opgelost
Zoals altijd erg prettig geholpen.
Ik heb al eerder ontdekt dat de afhandeling ,nadat de auto naar buiten wordt gereden tot de overhandiging van de sleutel en het afrekenen langer duurt dan nodig is. De werkmap blijft ergens hangen in de werkplaats en de baliemedewerker moet er achter aan ....?
deskundig en klantvriendelijk personeel. Goede uitleg
nog steeds een vlotte service
prima
Zeer fijn geholpen en zeker in deze carona tijd
Alles was ok. Een puntje van aandacht: de leenfiets is wel erg basic, terugtrapremmen is niemand meer gewend. Ik vergat het bijna toen ik plotseling moest remmen!
Pas 1 uur onderweg in de hitte op weg naar Frankrijk begaf de airco het. Gestopt bij de voor ons onbekende Stern. Reactie: hun planning aangepast en na 2 1/2 uur was het probleem opgelost en konden wij onze reis in een gekoelde auto voortzetten. Wat een fantastische service.
Ik heb de afspraak voor het onderhoud aan de balie gemaakt met wat ik meende dat het een onderhoudsmonteur was die er tijdelijk zat. Ik vroeg of dat ik een prijsopgave per e-mail kon ontvangen , op deze manier had ik de prijs en het afspraak vastliggen. Helaas heb ik de e-mail nooit ontvangen dit is me bij Carlo of Adriaan nog niet overkomen. Het reguliere onderhoud was verder prima.
Europalaan 2
5623 LJ Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.