Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De ervaringen zijn veelal goed behalve als.....! Ruim 3 weken geleden gaf de boordcomputer aan dat de auto onderhoud nodig had. Vlgs,de instructies was direct naar de garage gaan noodzakelijk. Helaas bleek de eerste mogelijkheid 3 weken later en was het advies dat ik rustig een paar duizend kilometer kon doorrijden. Ik hoefde alleen maar olie te controleren. Bij latere navraag was het antwoord weer anders!! Kortom: onduidelijk advies en 3 weken wachttijd voor een onderhoudsbeurtje van ca 30 minuten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Echt tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Sinds december 2016 de eerste auto van Arend, dus nog weinig contact gehad. De reparatie aan mijn auto is slecht verlopen maar wordt opgelost. Is een nieuwe afspraak gemaakt. Het betrof een loszittende bumper wat na 2weken na aflevering geconstateerd is. Na reperatie/herstel was er meer kapot dan hersteld....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Arend den Bosch is een geweldig bedrijf! Superwerknemers, zeer klantvriendelijk, attent, zeer duidelijke uitleg, komen alle afspraken perfect na, zeer deskundig. Ik ben al jaren klant en heel erg blij met dit bedrijf. Onlangs een gloednieuwe Captur gekocht tot hele grote tevredenheid, wat een superauto!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op de heenweg werd ik via reclame op de radio nog attent gemaakt op de zomercheck actie dat je een 2e kaartje gratis zou krijgen. Met 2 jonge kinderen erg leuke actie. Ik wilde er niet zelf naar vragen, maar er werd mij na betaling niets aangeboden. Toch maar gevraagd dat ik dat op de radio had gehoord. Nog geen enthousiast \' o ja, mevrouw was ik u bijna vergeten aan te bieden. Dat is een extra cadeautje \' of iets dergelijks. Ik moest zelf zeggen volgens mij zie ik er dat een op de toonbank liggen, mag ik die dan 1 meenemen. Dat kon dan. Daarnaast: Onderweg naar huis zie ik in mijn ooghoeken iets rollen op de grond. Bij een stoplicht kijk ik beter, is het ruitenwisser vloeistof. Die lag er eerst nog niet. Dan zal ik die dus met wel hebben gekregen bij de zomercheck. Dit had een zoveel meer positieve ervaring kunnen opleveren als dit anders naar mij was gebracht dan dat ik nu iets zie rollen in mijn ooghoek tijdens het rijden. Dus 2 gemiste kansen om de klant een positief gevoel en ervaring mee naar huis te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super service al 20 jaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nu zeer goed, was ooit anders!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitleg en service is goed, maar vooraf wordt een kostenindicatie €317 toegezonden obv opgegeven km stand en onderhoudsbeurt volgens planning, waarna de werkelijke kosten € 500 in rekening worden gebracht. Kostenindicatie mag beter verzorgd en gecommuniceerd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uit eigen beweging voert Arend geen communicatie over de levering van de auto. Verder is de levering een aantal keren uitgesteld. Naar mijn idee omdat in de pc van de medewerker stond dat de auto niet eerder dan augustus 2017 uitgeleverd mocht worden. Echter had de klant al een aantal keren aan Arend aangegeven dat dat een fictieve uiteleverdatum was, opgegeven door de Leasemaatschappij en dat de levering van de nieuwe auto mocht plaatsvinden nadat de klant met de huidige (oude) auto de 200.000 km was gepasseerd en dat zou begin juli zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.