Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dealer is prima, vriendelijk en bekwaam personeel als je eenmaal in de zaak bent. Maar wat een hel dat al het telefonisch contact via een centraal serviceventer verloopt. Je merkt dat men gewoon een script doorloopt zonder je op weg te helpen, na 5 keer doorverbinden (en 5 verschillende personen gesproken te hebben) ben ik nog steeds geen steek opgeschoten. Als ik een 073 bel, wil ik gewoon een bekwaam (!) persoon in \'s \'s-\'s-Hertogenbosch spreken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vervangen van linker zijspiegel glas. snel en vakkundig geregeld Zeer vriendelijke servicemedewerker

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

winterinspectie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

L.S. Toch maar eens even het relaas van de laatste maand opgeschreven. Het is beslist geen klacht. Niettemin blijft er frustratie over omdat de kosten flink opgelopen zijn zonder dat dit bij mijn melding van het eerste probleem te verwachten was. Pech! ? Zaterdag 10 november viel Scenic (6 jaar oud) eerste keer uit. STOP-teken. Gelukkig in de buurt van garage... maar helaas, het was zaterdag: geen monteur. Auto achter moeten laten. Geen huurauto mogelijk. Dinsdag auto klaar. (reparatiekosten 321 euro). 2 dagen later acuut voor vervanging lamp naar garage (15 euro). 29 nov. was beurt en bandenwissel al gepland (kosten -inclusief onderhoud natuurlijk- 610 euro). 4 dagen na een beurt valt de auto opnieuw uit.(In ieder geval verschijnt opnieuw de steeksleutel op het dashboard met controleer inspuitsysteem / regelaar luchtverontreiniging. Opnieuw 160 onkosten). Totaal dus ruim 1100 onkosten binnen een maand. Auto lijkt goed te functioneren, maar geeft steeds problemen aan. Wat moet ik over deskundigheid zeggen? Ik zou het niet weten. Men is uitermate vriendelijk tegen mij, maar de een weet natuurlijk niet precies wat de ander al met mij heeft meegemaakt (je kunt ook niet allemaal het hele relaas lezen in het digitale bestand, dat snap ik. Het is een beetje het probleem van een groot bedrijf misschien. En ook: had het laatste probleem niet eerder geconstateerd kunnen worden? Dat weet ik natuurlijk niet. Bij autoreparaties waar je zelf geen verstand van hebt gaat het natuurlijk om vertrouwen. Dat vertrouwen is op zich goed, maar wordt door de omstandigheden en de wijze van werken in een groot bedrijf op de proef gesteld.... dat wilde ik even kwijt!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima garage. We worden altijd vriendelijk en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn ervaringen zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De recente veranderingen met het call centre zijn beslist geen verbetering; moeilijk bereikbaar en onpersoonlijk. De actie winterbeurt duurde ruim 80 minuten waarbij mij hooguit max. een half uur was gezegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.