Je gaat naar de garage voor een grote beurt,2 nieuwe voorbanden,APK en het laten nakijken en oplossen van de (soms) haperende koppelingspedaal. kosten telefonisch besproken, maximaal €800,-. Je brengt je bus om 8.00 uur zodat er gelijk gestart kon worden omdat ik de bus voor werk de volgende dag weer nodig had. Om 14.30 uur maar zelf gebeld wat de status was, antwoord van de garage, hij staat net op de brug en toen kwam er een opsomming van problemen en reparaties....Totale kosten zouden uitkomen op een bedrag van €3981,-. Hier schrok ik natuurlijk wel van, heb toen besproken dat ik de volgende reparaties wel belangrijk vond. 2 banden, fusiekogels vervangen vanwege teveel speling, nieuw remschijven voor, probleem koppeling, kleine beurt met vloeistoffen en een APK. Kosten besproken €1800,- Nog veel geld, maar het moet maar.Besproken dat de bus dan een dag later klaar zou zijn. een dag later zelf maar weer gebeld rond 15.30 uur om de status op te vragen (je gaat ervan uit dat je gebeld zou worden door de garage zelf) Maar de bus was niet klaar en zou dus pas vrijdag eventueel klaar zijn. Dit was niet de afspraak. Heb besproken dat ik een bus kon ophalen omdat ik anders in de knoei zou komen met mijn werkzaamheden. Dit was geen probleem maar de bus zou wel vrijdag weer terug moeten zijn, anders had de medewerker van de garage een probleem. Nu heb ik de bus terug op kunnen halen op vrijdag, maar na 50 kilometer gereden te hebben merk ik dat er niks is gedaan aan het probleem met de koppeling, gaat er weer een motormanagement lampje branden. Al met al ben ik dus zeer teleurgesteld in de manier waarop dit bedrijf zijn werkzaamheden uitvoert ( of beter gezegd NIET uitvoert) en nakomt van de afspraken. Ik kan dus ook serieus zeggen dat ik hier nooit meer naartoe zal gaan en nooit iemand zal aanraden om hier naartoe te gaan. Ben erg teleurgesteld in de manier van communicatie, deskundigheid, en uitleg en oplossingen die dit bedrijf biedt. Snap niet dat Renault Nederland zijn naam aan dit bedrijf durft te koppelen. Amateuristich en ongeïnteresseerde instelling. Het heeft mij zover gebracht dat ik nooit meer een Renault zal aanschaffen en de overstap zal maken naar een ander merk bus.
Goede service nadat mijn lamp kapot ging na 6 weken.
Goed behandeld
Prima
Mijn ervaring met deze autobedrijf is altijd super. Ben eerder er geweest voor informatie over een rolstoelbus voor mijn twee jongens. Toen ook al super info gehad en ze denken ook echt mee met je.
matig afspraak gemaakt voor onderhoud SPECIFIEK nagevraagd of ik erop kon wachten voor de onderhoudsbeurt. Ja werd er gezegd onderhoud duurt max 1 uur Heb er daadwerkelijk 2,5 uur moeten wachten !!!
Prima!
Omgaan met Jasper Winkins was een zeer goede ervaring, hij was zeer behulpzaam bij het leasen van de Logan en het uitleggen van de functies van de auto.
Laatst de regio manager moeten bellen ivm een geschil wat ik had met de kosten en de werkzaamheden. Probleem meteen opgelost. Communicatie binnen het bedrijf loopt stroef.
valt zwaar tegen,daar ik op woensdag 27-2 een afspraak maak met de verkoper waar ik de auto bij heb gekocht voor vrijdag 29-2 om enkele dingen te repareren en te vervangen wat garantie is zeggen ze dood leuk geen tijd moeten banden verwisselen en de ruitenwisser die totaal versleten waren mocht ik ook nog even betalen dus rij ik meer als 200 km voor jan met de korte achternaam ik vindt dit schaamteloos m.vrgr Hans de kok
Problemen met mijn auto netjes opgelost.
Prima geholpen, goede service.
Vriendelijk en snel geholpen.
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.