Fijne garage, ook het personeel.
Heel goede ervaring. goede communicatie en goed werk
Prima
Altijd alles volgens afspraak, altijd vooraf overleg wat moet gebeuren. Klantvriendelijke medewerkers
Zoals altijd. Vriendelijk en duidelijk
Afspraken agenda werkt niet. Heel vervelend. Vlot klaar. Slecht werkende sleutel geopend. Daarna werkte hij helemaal niet meer. Thuis met hansaplast gerepareerd.
Duidelijk in communicatie over de auto.
Op vrijdagmiddag langs geweest met problemen met banden. Maandag zijn er 4 nieuwe banden omgezet. Keurig afgehandeld en blij met de snelle service, ondanks de problemen met de aanlevering van de juiste banden.
Ik ben erg tevreden. Erg vriendelijke mensen Snel hulp en niet te lang wachten.
Grote beurt is regulier. Klachten ook meegenomen en verholpen. Geen extra toeters en bellen, gewoon goed
We hadden met spoed een probleem aan de auto. Ze gingen er direct mee aan de slag en binnen paar uur hadden ze de auto gemaakt.
binnen korte termijn een afspraak mogelijk, deskundige 'begeleiding' naar het probleem, adequate afhandeling, uitstekend !
Ik ben prima geholpen door een vriendelijke en geduldige monteur!
Onze auto gebracht i.v. inlezen nieuwe sleutelcard . Helaas was er storing in de server zodat ze de code die ze nodig hadden niet konden binnen halen. De monteur kwam naar mij toe met deze mededeling en ik melde dat het kon gebeuren . Hij gaf aan dat het mogelijk binnen een uur opgelost kon zijn maar mogelijk ook langer . Ik gaf aan ( omdat dit een auto is voor onze dochter omdat we daar in haar rolstoel in vervoeren ) dat wij onze dochter hadden belooft om naar de Efteling te gaan of er geen optie was om dit op te lossen De monteur is in gesprek gegaan met een collega en kwam dat ze wel een 2 zitter hadden met een laadbak. Ik melde dat dit helaas geen optie kon worden omdat zij met 3 volwassen en 1 kind daar heen gingen ( moeder , oom , begeleider en dochtertje zelf ) Toen kwam ik met een optie of de mogelijkheid kon zijn dat ik een auto mee nam en mijn bus ging halen ( waar al die personen + rolstoel wel in passen ) en dan de rolstoel kon halen en zodat de auto klaar was de auto naar mij terug gebracht kon worden en dat zij dan de leen auto zo mee retour genomen kon worden . Was geen enkel probleem en zo gezegd zo gedaan . Wij waren geholpen , de garage had de tijd om de code binnen te halen , en dochtertje kon gezellig naar de Efteling . Netjes werd er met mij contact opgenomen dat de auto gereed was en dat men onderweg was met mijn auto om deze om te ruilen . De chauffeur overhandigde netjes de spullen en nam de leen auto weer mee retour . mvg j Herber
Ik moest wegens een defect eerder naar de garage als gepland stond. Dit was geen probleem, snel en vakkundig gerepareerd.
Binnen de op aangegeven tijd de reparatie verholpen. Complimenten
De service beurt werd correct en volgens afspraak uitgevoerd.
Kwam voor A-beurt, terwijl later bleek dat B-beurt al vrij snel moest volgen. Waarom niet direct ipv dubbel bestalen? Volgens de medewerker omdat dat vooral een oliebedrijf is, terwijl 2mndn terug net de ketting vervangen is. Oja, dan moest hij even overleggen. Bleek het inderdaad niet nodig. Remschijven moesten vervangen worden, terwijl ik al gebeld werd om hem op te halen, moest ik hem dus toch nog een dag laten staan. Kan allemaal een keer gebeuren natuurlijk, maar een kritisch iemand zou denken aan geldklopperij... ik zelf vind dat het erg veel geld kost bij een merkdealer en dat daar best een perfecte service tegenover mag staan.
Eenmaal in de garage helemaal goed,.afspraak maken zeer slechte ervaring met het nieuwe afspraken systeem van Arend uiterst moeizaam!!, dit was voor de overname niet het geval.
Uitstekend
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.