Filters

8

Prima geholpen.

Fijne garage, ook het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

een aanrader

Heel goede ervaring. goede communicatie en goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Zeer goed

Altijd alles volgens afspraak, altijd vooraf overleg wat moet gebeuren. Klantvriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

prima

Zoals altijd. Vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Vriendelijk

Afspraken agenda werkt niet. Heel vervelend. Vlot klaar. Slecht werkende sleutel geopend. Daarna werkte hij helemaal niet meer. Thuis met hansaplast gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

Duidelijk in communicatie over de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

behulpzaam en deskundig

Op vrijdagmiddag langs geweest met problemen met banden. Maandag zijn er 4 nieuwe banden omgezet. Keurig afgehandeld en blij met de snelle service, ondanks de problemen met de aanlevering van de juiste banden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Geweldig !

Ik ben erg tevreden. Erg vriendelijke mensen Snel hulp en niet te lang wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima, normale dienstverlening

Grote beurt is regulier. Klachten ook meegenomen en verholpen. Geen extra toeters en bellen, gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Afspraak maken is altijd gedoe
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel reparatie afgewerkt

We hadden met spoed een probleem aan de auto. Ze gingen er direct mee aan de slag en binnen paar uur hadden ze de auto gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

zakelijke én vriendelijke benadering en behandeling.

binnen korte termijn een afspraak mogelijk, deskundige 'begeleiding' naar het probleem, adequate afhandeling, uitstekend !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen door een vriendelijke en geduldige monteur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
8

goed mee denkend om tot een oplossing te komen

Onze auto gebracht i.v. inlezen nieuwe sleutelcard . Helaas was er storing in de server zodat ze de code die ze nodig hadden niet konden binnen halen. De monteur kwam naar mij toe met deze mededeling en ik melde dat het kon gebeuren . Hij gaf aan dat het mogelijk binnen een uur opgelost kon zijn maar mogelijk ook langer . Ik gaf aan ( omdat dit een auto is voor onze dochter omdat we daar in haar rolstoel in vervoeren ) dat wij onze dochter hadden belooft om naar de Efteling te gaan of er geen optie was om dit op te lossen De monteur is in gesprek gegaan met een collega en kwam dat ze wel een 2 zitter hadden met een laadbak. Ik melde dat dit helaas geen optie kon worden omdat zij met 3 volwassen en 1 kind daar heen gingen ( moeder , oom , begeleider en dochtertje zelf ) Toen kwam ik met een optie of de mogelijkheid kon zijn dat ik een auto mee nam en mijn bus ging halen ( waar al die personen + rolstoel wel in passen ) en dan de rolstoel kon halen en zodat de auto klaar was de auto naar mij terug gebracht kon worden en dat zij dan de leen auto zo mee retour genomen kon worden . Was geen enkel probleem en zo gezegd zo gedaan . Wij waren geholpen , de garage had de tijd om de code binnen te halen , en dochtertje kon gezellig naar de Efteling . Netjes werd er met mij contact opgenomen dat de auto gereed was en dat men onderweg was met mijn auto om deze om te ruilen . De chauffeur overhandigde netjes de spullen en nam de leen auto weer mee retour . mvg j Herber

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of assesccoires
10

Uitstekende service.

Ik moest wegens een defect eerder naar de garage als gepland stond. Dit was geen probleem, snel en vakkundig gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Netjs en correct de reparatie afgehandeld

Binnen de op aangegeven tijd de reparatie verholpen. Complimenten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Arend komt afspraken na.

De service beurt werd correct en volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Andere reden
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kwam voor A-beurt, terwijl later bleek dat B-beurt al vrij snel moest volgen. Waarom niet direct ipv dubbel bestalen? Volgens de medewerker omdat dat vooral een oliebedrijf is, terwijl 2mndn terug net de ketting vervangen is. Oja, dan moest hij even overleggen. Bleek het inderdaad niet nodig. Remschijven moesten vervangen worden, terwijl ik al gebeld werd om hem op te halen, moest ik hem dus toch nog een dag laten staan. Kan allemaal een keer gebeuren natuurlijk, maar een kritisch iemand zou denken aan geldklopperij... ik zelf vind dat het erg veel geld kost bij een merkdealer en dat daar best een perfecte service tegenover mag staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eenmaal in de garage helemaal goed,.afspraak maken zeer slechte ervaring met het nieuwe afspraken systeem van Arend uiterst moeizaam!!, dit was voor de overname niet het geval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.