Filters

3

Matig

Ik heb ruim van te voren een afspraak gemaakt voor de volgende werkzaamheden. 150.000 km beurt voor mijn Clio, APK en winterbanden. Dit ging ongeveer 3 uur duren was gezegd. Uiteindelijk ruim 4,5 geduurd en kreeg toen ook nog eens te horen dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden omdat de distributieriem bij 150.000 km vervangen moest worden ??? Ik had toch echt een afspraak gemaakt voor een 150.00 km beurt. Het resultaat is dat ik dus nog een keer 3 uur ( zolang gaat het duren volgens de medewerker) daar kan gaan zitten. Dat ik daar ga zitten is overigens mijn eigen keus ik ga gewoon zitten werken achter mijn laptop.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

prima geregeld en de auto netjes gewassen weer terug, top.

prima geregeld en de auto netjes gewassen weer terug, top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Communicatie kan beter. Ik breng mijn auto al 's morgens om 8 uur, vervolgens weet ik om 16.30 nog n

Communicatie kan beter. Ik breng mijn auto al 's morgens om 8 uur, vervolgens weet ik om 16.30 nog niet wanneer ik hem op kan halen. Dat vind ik vervelend met mijn planning. Het zou veel beter zijn als men tijdig laat weten wanneer ik de auto weer op kan halen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goed

Heel aardige mensen, alleen erg veel afspraken om het probleem op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

prima service

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

prima en snel

Alle aangegeven punten zijn verholpen, alleen jammer dat ik voor de middenconsole nog terug moet komen. Verder echt prima service en vriendelijke geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel en betrouwbaar.

Klantvriendelijk ontvangst. Betrouwbare dealer/garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

gewoon goed en prettige sfeer

prima service en de auto was ook nog schoongemaakt, gewassen en gestofzuigd (tot mijn grote verbazing)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Klantvriendelijke service met duidelijke informatie

Mensen van service zijn vriendelijk en behulpzaam Ook duidelijke uitleg over de onderhoudswerkzaamheden en reparatie mogelijkheden. Mijn leaseauto moet binnenkort vervangen worden, hierop werd niet gevraagd of de verkoop afdeling iets voor mij kon betekenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima service

Vakkundig bediend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goede kwaliteit zorgt voor tevreden klanten!

Dat klein beetje extra bij een onderhoudsbeurt komt erg positief over. Ik denk dan aan het wassen en uitzuigen van de auto als extra. De kranten en de koffie staan klaar tijdens het wachten en zelfs het koekje en snoepje erbij worden niet vergeten! Daarnaast is de deskundigheid, kwaliteit en communicatie niet vanzelfsprekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Super tevreden.

Arend Auto 's-Hertogenbosch denkt mee met de klant. Als het kan worden bijvoorbeeld een APK en bandenwissel of andere beurt gecombineerd in een bezoek aan de garage. Als extra bonus wordt de auto van binnen en van buiten schoongemaakt. Dat noem ik service en daar kunnen de leasemaatschappijen nog wat van leren. Die kunnen enkel met hun eieren na Pasen komen en achteraf een waarschuwend vingertje opsteken dat de een of de andere beurt of keuring had moeten plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

prima

prima ervaring en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
5

Moeizaam om een afspraak tw maken en dan vervolgens ook niet weten dat het onder de garantie valt

Na 3 keer de garage bezocht te hebben is het eindelijk goed gefixt

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
1

Slecht verhaal

Misschien dat dit meer een Renault klacht is dan een Arend auto klacht. Aan de andere kant zijn jullie in deze mijn dealer. Sinds 1-6 rij ik een Renault Clio via Athlon, deze auto heb ik overgenomen van een collega wie hem in okt 2018 heeft gekregen. We praten dus over een auto van een jaar oud. De navigatie op deze auto herkent wegen niet, deze wegen liggen er al vanaf 2010. In mijn ogen een slechte zaak. In eerste instantie wordt ik van het kastje (Athlon) naar de muur (werkgever) gestuurd. Uiteindelijk blijkt de schuld bij mijn voorganger te liggen wie maar liefst tot 3 maanden na afleveren van de auto gratis de kaarten had kunnen updaten. In mijn ogen zou Renault de auto moeten afleveren met kaarten welke up to date zijn, er is immers voor betaald. Daarnaast als het dan allemaal zo is verwacht ik van mijn dealer de moeite om het te regelen. Helaas is hier geen moeite voor gedaan. Hands free: Het 2e waar de auto voor bij u was is de hands free, ik ben onverstaanbaar. Na de update heeft de monteur mij gebeld vanuit de hands free en was de monteur goed verstaanbaar. Dat ben ik ook is gebleken als ik mijn mond onder de microfoon hou. Helaas ben ik 2 meter en zit ik er iets verder van af. Maar weer terug naar mijn koptelefoontje want een externe microfoon moet worden aangevraagd bij de lease maatschappij. Die zullen best "ja" zeggen maar het is voor mij nu een principe kwestie. Of je levert een auto die doet wat je beloofd, of lever hem zonder navigatie en hands free. In de communicatie ligt er zeker een leer voor personeel van Arend auto. Vooral wijzen maar geen verantwoording nemen voor het merk welke je vertegenwoordigd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
2

on nodig 10 extra dagen zonder auto, door fout bij renault.

en wanneer je vraagt naar vervangend vervoer om dit goed te maken, krijg je die natuurlijk niet. ik heb destijds bij aankoop niet moeilijk gedaan over de prijs, gewoon betaald wat er werd gevraagd, daar verwacht ik service voor. maar die krijg je dus niet. GP-896-K A,J.G.D. van Orsouw

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

zoals gewoonlijk, goed en duidelijk uitleggende personen

Ik kwam voor mijn eerste service-beurt, met een paar klachten erbij. Spatbord zat vanaf het begin niet goed vast. 2 keer ben ik nog in de zaak geweest, zonder eraan te denken dit door te geven; eigen schuld! Ik dacht, dat wordt wel even vastgezet, maar ik moest ondanks een korting toch nog wat bijbetalen. Kleppen bleken gereinigd te moeten worden; eigenlijk hetzelfde verhaal. Volgens mij heb ik 2 jaar garantie en vind ik het raar, dat dit nu weer net niet onder de garantie valt. Overigens ben ik zeer te spreken over de mensen achter de balie en de manier waarop ik vooraf werd geïnformeerd over de meerkosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goed

zoals gewoonlijk: goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

klantvriendelijk, gewoon goed!

het is altijd een extra grote uitgaven maar het gevoel dat mijn auto dan weer op en top in orde is, is het dat wel waard. zeker geen klachten, dank u wel. gr anne

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vlotte service geen omkijken naar

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Prima gehandeld, omdat het erg hard regende een lift gekregen naar het werk

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Positief

Mijn auto lekte olie en is pas 1 jaaroud. De reparatieheeft 2 dagen geduurd! Ik ben zeer bedroefd over dit euvel dat moge duidelijk zijn. Hoe kanRenaultmijn ontevredenheid wegnemen ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Hoever?
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Perfecte service

Ik ben slecht ter been en ben netjes thuis afgezet en weer opgehaald terwijl mijn auto werd nagekeken. Heb ik gelijk een proefritje in twee nieuwe Renault modellen gekregen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.