Ik heb ruim van te voren een afspraak gemaakt voor de volgende werkzaamheden. 150.000 km beurt voor mijn Clio, APK en winterbanden. Dit ging ongeveer 3 uur duren was gezegd. Uiteindelijk ruim 4,5 geduurd en kreeg toen ook nog eens te horen dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden omdat de distributieriem bij 150.000 km vervangen moest worden ??? Ik had toch echt een afspraak gemaakt voor een 150.00 km beurt. Het resultaat is dat ik dus nog een keer 3 uur ( zolang gaat het duren volgens de medewerker) daar kan gaan zitten. Dat ik daar ga zitten is overigens mijn eigen keus ik ga gewoon zitten werken achter mijn laptop.
prima geregeld en de auto netjes gewassen weer terug, top.
Communicatie kan beter. Ik breng mijn auto al 's morgens om 8 uur, vervolgens weet ik om 16.30 nog niet wanneer ik hem op kan halen. Dat vind ik vervelend met mijn planning. Het zou veel beter zijn als men tijdig laat weten wanneer ik de auto weer op kan halen
Heel aardige mensen, alleen erg veel afspraken om het probleem op te lossen.
prima service
Alle aangegeven punten zijn verholpen, alleen jammer dat ik voor de middenconsole nog terug moet komen. Verder echt prima service en vriendelijke geholpen.
Klantvriendelijk ontvangst. Betrouwbare dealer/garage.
prima service en de auto was ook nog schoongemaakt, gewassen en gestofzuigd (tot mijn grote verbazing)
Mensen van service zijn vriendelijk en behulpzaam Ook duidelijke uitleg over de onderhoudswerkzaamheden en reparatie mogelijkheden. Mijn leaseauto moet binnenkort vervangen worden, hierop werd niet gevraagd of de verkoop afdeling iets voor mij kon betekenen.
Vakkundig bediend.
Dat klein beetje extra bij een onderhoudsbeurt komt erg positief over. Ik denk dan aan het wassen en uitzuigen van de auto als extra. De kranten en de koffie staan klaar tijdens het wachten en zelfs het koekje en snoepje erbij worden niet vergeten! Daarnaast is de deskundigheid, kwaliteit en communicatie niet vanzelfsprekend.
Arend Auto 's-Hertogenbosch denkt mee met de klant. Als het kan worden bijvoorbeeld een APK en bandenwissel of andere beurt gecombineerd in een bezoek aan de garage. Als extra bonus wordt de auto van binnen en van buiten schoongemaakt. Dat noem ik service en daar kunnen de leasemaatschappijen nog wat van leren. Die kunnen enkel met hun eieren na Pasen komen en achteraf een waarschuwend vingertje opsteken dat de een of de andere beurt of keuring had moeten plaatsvinden.
prima ervaring en uitleg.
Zeer tevreden.
Na 3 keer de garage bezocht te hebben is het eindelijk goed gefixt
Misschien dat dit meer een Renault klacht is dan een Arend auto klacht. Aan de andere kant zijn jullie in deze mijn dealer. Sinds 1-6 rij ik een Renault Clio via Athlon, deze auto heb ik overgenomen van een collega wie hem in okt 2018 heeft gekregen. We praten dus over een auto van een jaar oud. De navigatie op deze auto herkent wegen niet, deze wegen liggen er al vanaf 2010. In mijn ogen een slechte zaak. In eerste instantie wordt ik van het kastje (Athlon) naar de muur (werkgever) gestuurd. Uiteindelijk blijkt de schuld bij mijn voorganger te liggen wie maar liefst tot 3 maanden na afleveren van de auto gratis de kaarten had kunnen updaten. In mijn ogen zou Renault de auto moeten afleveren met kaarten welke up to date zijn, er is immers voor betaald. Daarnaast als het dan allemaal zo is verwacht ik van mijn dealer de moeite om het te regelen. Helaas is hier geen moeite voor gedaan. Hands free: Het 2e waar de auto voor bij u was is de hands free, ik ben onverstaanbaar. Na de update heeft de monteur mij gebeld vanuit de hands free en was de monteur goed verstaanbaar. Dat ben ik ook is gebleken als ik mijn mond onder de microfoon hou. Helaas ben ik 2 meter en zit ik er iets verder van af. Maar weer terug naar mijn koptelefoontje want een externe microfoon moet worden aangevraagd bij de lease maatschappij. Die zullen best "ja" zeggen maar het is voor mij nu een principe kwestie. Of je levert een auto die doet wat je beloofd, of lever hem zonder navigatie en hands free. In de communicatie ligt er zeker een leer voor personeel van Arend auto. Vooral wijzen maar geen verantwoording nemen voor het merk welke je vertegenwoordigd.
Prima
en wanneer je vraagt naar vervangend vervoer om dit goed te maken, krijg je die natuurlijk niet. ik heb destijds bij aankoop niet moeilijk gedaan over de prijs, gewoon betaald wat er werd gevraagd, daar verwacht ik service voor. maar die krijg je dus niet. GP-896-K A,J.G.D. van Orsouw
Ik kwam voor mijn eerste service-beurt, met een paar klachten erbij. Spatbord zat vanaf het begin niet goed vast. 2 keer ben ik nog in de zaak geweest, zonder eraan te denken dit door te geven; eigen schuld! Ik dacht, dat wordt wel even vastgezet, maar ik moest ondanks een korting toch nog wat bijbetalen. Kleppen bleken gereinigd te moeten worden; eigenlijk hetzelfde verhaal. Volgens mij heb ik 2 jaar garantie en vind ik het raar, dat dit nu weer net niet onder de garantie valt. Overigens ben ik zeer te spreken over de mensen achter de balie en de manier waarop ik vooraf werd geïnformeerd over de meerkosten.
zoals gewoonlijk: goede service
het is altijd een extra grote uitgaven maar het gevoel dat mijn auto dan weer op en top in orde is, is het dat wel waard. zeker geen klachten, dank u wel. gr anne
Goede service
-
Mijn auto lekte olie en is pas 1 jaaroud. De reparatieheeft 2 dagen geduurd! Ik ben zeer bedroefd over dit euvel dat moge duidelijk zijn. Hoe kanRenaultmijn ontevredenheid wegnemen ?
Ik ben slecht ter been en ben netjes thuis afgezet en weer opgehaald terwijl mijn auto werd nagekeken. Heb ik gelijk een proefritje in twee nieuwe Renault modellen gekregen...
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.