alles super goed Groetjes Jan Prins
We worden altijd goed geholpen vriendelijk personeel
Hartelijk welkom bij de receptie van de werkplaats. Betrokken en service met een glimlach!
Ik had een lege batterij in mijn kadjar sleutel Zaterdag kon ik langs komen maar men had mij niet verteld dat dit voor 13.00 uur moest. Dus toen ik om 13.30 half kwam had ik pech. Dat had ik graag geweten. Over de jaarlijkse beurt was ik tevreden. Mijn nieuwe e-mail adres is [email protected]
Als hierboven
De service van de garage is mijn inziens geweldig. Ze denken echt met de klant mee. Heb echt het gevoel gehad dat ik gehoord werd en de oplossingen werden door de monteur aangedragen en gemaakt. Dus een hele tevreden klant !
Ben altijd zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden. Vriendelijke werkplaats receptie en garage personeel, altijd behulpzaam. Wordt altijd correct en vriendelijk geholpen. KLASSE
Na lang wachten (maandenlang) op een bepaald onderdeel vanaf de fabriek in Frankrijk kon ik eindelijk terecht voor reparatie. Het contact met de garage in 's-Hertogenbosch is altijd goed verlopen. Men kon daar ook niets aan de wachttijd veranderen. Gisteren zijn wij gebeld door de klantenservice en werd ons een dinerbon ter waarde van € 50,- aangeboden als compensatie voor het lange wachten. Dit gebaar waardeer ik zeer. Evenals het feit dat mijn auto, na hopelijk dit keer een laatste reparatie voor het jarenlange probleem, piekfijn schoongemaakt op mij stond te wachten! Nogmaals mijn hartelijke dank en wij gaan er vanuit dat ik weer lang zonder problemen kan blijven rijden met mijn verder prima Dacia Stepway.
Kort bezoek voor vervanging kleine onderdelen. Netjes volgens afspraak geholpen
Kwam voor bandenwissel. Ging vlot. Echter savonds was ik een wieldop verloren. Terug gegaan, meteen geholpen. Nieuwe wieldop en alle zijn extra vastgezet! Garantie
Iets willen doen wat niet nodig is
Goed
Prima geholpen. ruimte om tijdens wachten rustig door te kunnen werken. dank
Goede ervaringen voor onderhoud en afspraken
Ik ben erg ontevreden over het maken van de afspraak. Ik moest het algemene nummer van Arend auto bellen. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en moest heel lang wachten om uiteindelijk weer bij het beginpunt bij de telefoon uit te komen. Dit gebeurde op woensdag én op donderdag. Uiteindelijk ben ik gewoon naar de garage in den bosch gereden en daar werd ik wel erg goed geholpen. Wel tevreden dus over de garage. Ontevreden over het bel- en plansysteem.
Een goede oplossing afgesproken door geld te besparen.
volgens afspraak en netjes geholpen.
Positief is de communicatie en de professionaliteit van afhandelen. De reden van bezoek aan de werkplaats was dat de voorbanden vervangen waren, en deze bleken alletwee een probleem te hebben met het ventiel waardoor ze langzaam leegliepen. Dat is natuurlijk niet hoe het moet zijn. Ik ben ook een beetje verbaasd. Zoiets kan gebeuren, maar bij alletwee de banden? Daarnaast is een reparatie waarvan tevoren werd gezegd dat er geen garantie kon worden gegeven dat het probleem ook echt werd verholpen. Dat is duidelijk gecommuniceerd. Er brandde een waarschuwingslampje, technici dachten dat dit mogelijk in de kabel zat en hebben een bypass aangebracht. Maar dit heeft het probleem niet verholpen. Achteraf denk ik dat de kans dat het in de kabel zat, klein was, omdat het lampje vaak begon te branden als ik voor een stoplicht stilstond. Dat is niet het moment dat een zwakke kabel opspeelt. Anyway, zoals gezegd, de communicatie was eerlijk en open, maar toch niet tevreden want het probleem is niet opgelost. Ander minpuntje dat me ergert is dat nu voor de derde of vierde keer de voorkeursinstellingen van mijn radio gereset zijn. Doet de monteur dat omdat de zenderkeuze hem niet bevalt? Voor mij is het vervelend, want ik moet mijn voorkeurszenders opnieuw instellen. Ik had liever dat ze van de radio afbleven. Verder ben ik wel positief over alle afhandeling.
Goede uitleg over de gedane reparatie.
Goede services zoals van de vestiging in Den Bosch gewend ben.
De laatste keer had ik een afspraak om 10.00 u. voor montage van winterbanden. Ik zou wachten tot mijn Sandero Step way klaar was. Echter alles, wat maar verkeerd kon gaan ging ook fout. Ik zag dat Brian Winkel het er moeilijk mee had. Maar iedereen juist ook in de werkplaats deed zijn best en ik kreeg voldoende koffie, had voldoende te lezen en het was 12.00 u. voordat ik er erg in had. Ik had tijd genoeg, anders had ik wel een fiets genomen, die mij aangeboden was. Prima Renault / Dacia Dealer!!!
De manier waarop de personen bij balie werkplaats werken is 100%. Vriendelijk en zeer ter zake kundig! Daar tegenover staat de dramatische manier waarop telefoniste mij te woord staat .Eerst twee keer 20 minuten laten wachten en dan geen antwoord op de vraag hoe lang een kleine onderhoudsbeurt duurt , jammer van zo^n mooi bedrijf.
goede service en duidelijk communicatie
efficient
geen opmerkingen
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.