Batterijtje vervangen van keycard.
Prima
Ik had de oproep gemist vanuit het filiaal in 's-Hertogenbosch of dat mijn auto gereed was, Daarop heb ik gedurende 30 minuten diverse pogingen ondernomen om terug te bellen maar helaas kreeg ik steeds niemand aan de telefoon, Ik heb hierover ook een opmerking gegeven aan de balie medewerker. Dit is overigens niet de enige keer, Ook ben in met vestiging Veghel bezig ivm de aanschaf van een Renault Master, ook die vestiging was slecht bereikbaar. Mij is verteld dat tegenwoordig alles verloopt via een centrale receptie, maar het bedrijf is in mijn optiek nog nooit zo slecht bereikbaar geweest, en wij zijn toch al een aantal jaren klant bij u tevens werd mij verteld dat de auto gewassen is (als service) maar daar was weinig tot niets van te zien. Als men de auto's op die manier wast, kan men het beter niet op de factuur vermelden
Voor een probleem waar je niet verder kan rijden is pas een maand later tijd voor een reparatie. Ook wordt er strikt volgens een vaste procedure gewerkt zonder wat creatief meedenken met de klant voor oplossingen.
apk keuring ,tot mijn verrassing was het gratis
er mag met Marco Cammel 06-16202853 overleg worden gepleegd.
Goed uitstralende zaak...….. zeker de nieuwe zaak En heb het gevoel dat ik goed wordt behandeld !
Goed, benadering aan de receptie is afhankelijk van de persoon, de één is erg vriendelijk, de ander kan wellicht nog wat bijleren.
Goed
Als het goed is niet verder vragen. Als het niet goed is dan wel.
Arend was net verhuisd, rommelig en lastig afspraak te maken. Dit ook omdat alles via een centrale telefoniste verloopt! Voor de 2 e keer naar troebel beeld achteruitrijcamera gekeken, nu nog niet geheel helder!
Kapot lampje van de koplamp snel vervangen zonder afspraak. Tijdens het wachten kreeg ik koffie en heb ik kunnen werken door de wifi.
Heel pretig geholpen
Te lang wachten. Goede uitleg gehad wat de klacht kan zijn, helaas nog niet verholpen. Ook andere klanten die zaten te wachten is het opgevallen dat er heel veel ondeling geklets wordt zonder dat het over werk gaat. Is niet echt handig voor de productiviteit en als je als klant lang zit te wachten.
De reparatie is netjes uitgevoerd.
Niet te beschrijven
De auto werd ook nog gewassen. Tof.
Goede service en snelle oplossing
Na thuiskomst blijkt dat er boeken in zitten van oost-europa. De antenne op de auto ontbreekt. Er zitten geen matten in de auto. Voor een auto van 10 maanden oud vindt ik dit toch erg pover. Dit heb ik bij andere auto dealers nog niet meegemaakt.
Zeer vriendelijk personeel bij de balie, een verademing na de norse houding van degene die ik aan de telefoon had bij het maken van de afspraak. Ik begreep dat het telefonisch contact elders centraal geregeld is. Arend Den Bosch heeft het zelf weer helemaal goed gemaakt qua klantvriendelijkheid. Het euvel met mijn auto is goed verholpen en de kosten vielen mee. Eén minpunt: de kinderstoeltjes waren losgehaald, maar...niet opnieuw vastgezet. Ze stonden los en omgekeerd op de achterbank. Ik heb op de parkeerplaats 10 minuten staan knoeien om ze er weer in te krijgen. In de regen, met mijn tweejarige-met-wegloopneigingen wachtend tussen de auto's. Niet comfortabel en niet veilig. Verbeterpuntje dus: autostoeltjes weer vastmaken voor klant.
Communicatie zou veel beter moeten. Als je nu als klant belt krijg je standaard iemand aan de telefoon die je door gaat verbinden. De persoon die de afspraak maakt legt niet goed vast wat de reden van het bezoek gaat worden. Zo was bij bij duidelijk doorgeven dat er een grote scheur in de voorruit zat en dat deze vervangen moest worden. Bij het afgeven van de auto werd vreemd gekeken en werd aangegeven dat er geen nieuwe voorruit aanwezig was. Is uiteindelijk toch netjes opgelost. Andere opgegeven klachten (airco maakt lawaai en stoelverwarming werkt af en toe niet) zijn afgedaan met de melding dat deze weer niet geconstateerd is. Net als de vorige keer. Klachten zijn inmiddels weer terug. Nogmaals, personeel is super vriendelijk!!!! Maar op punten als deskundigheid en communicatie val veel te verbeteren. Zoals ik er nu over dank is dit mijn laatste Renault in een lange reeks van jaren.
Vakkundige medewerkers, zeer vriendelijk, goede service
Na problemen met accu en starthulp aan komen rijden en binnen een huur accu vervangen, zonder afspraak.
Heel fijn en goed zeer tevreden ,top
Bij binnenkomst zei ik dat er een van de twee lampjes in het dashboard niet meer brandde die aangaf dat de voorlampen branden. Bij het ophalen van de auto, branden ze allebei niet meer. Vond ik vreemd. Terugbellend, zat ik in de pauze, geen contact hierover. Tijdens de regen 'piepte' mijn ruitenwissers ook bij het heen en weer zwiepen. Erg attent , werd aangekondigd dat mijn accu niet meer 100% functioneerde en dat deze waarschijnlijk vervangen moest worden bij de komende APK keuring. Ook de airco was niet helemaal in orde, de condensor was lek. Gelukkig voor mij doet hij het nog wel, maar de kans is dat hij ermee uitscheidt binnenkort. Reparatie is dan geen optie, veel te duur. De auto stond wel een stuk dichter bij de ingang nadien.
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.