Filters

10

Goed

Niets aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

We zijn zeer tevreden

De ervaring met jullie werknemers zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Altijd even klantvriendelijk

Goede service, vriendelijk personeel, kwaliteit prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Ben correct geholpen.

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Klasse

Het gevraagde werk naar behoren uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima service en snel schakelen

Prima service en snel schakelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

nvt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prettige behandeling gehad en vriendelijk

En het probleem opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Goed en adequaat

Goed en vriendelijk. Nu het fietspaadje nog

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

een mooi en gastvrij bedrijf

ik koos ervoor om te wachten voor een APKbeurt en ze wezen mij meteen een rustig hoekje waar ik met mijn laptop kon werken. een kopje koffie erbij... mooi geregeld! En ja, hun autokennis is uiteraard perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Misschien was het beter geweest als ik het schriftelijk verslag van de keuring had meegekregen, er zijn verbeterpunten voor het komende jaar, de kosten ervan waren bekend, maar ik heb het niet onthouden... kan dat alsnog, per mail, misschien?
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

Gewoon goed. Wel een punt. Moest zelf vragen of er een actie was en er werd geen koffie aangeboden. Moest er zelf om vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

Slechte service

Heb mijn auto gebracht en zo gemaakt worden maar helaas is daar weinig van te merken want was en is nog steeds niet GOED

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Houding personeel N.v.t.
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? Ja wanneer het nu eens goed gemaakt wordt
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
5

Geruime tijd met lekke remcilinder gereden

Na de eerste keer inde werk plaats met storing in het remsysteem , zo gaf het dashboard aan. Opgelost kreeg ik te horen, beetje remolie bijgevuld. Blijkt na een aantal weken toch de hoofdremcilinder kapot te zijn, nu was het plotseling gevaarlijk. Wellicht bij de eerste reparatie niet verder gekeken dan de neus lang was. Elke monteur weet toch als er remolie wegloopt dat er iets niet goed zit. Achteraf heb ik rondgereden met een onbetrouwbare auto met een kapot remsysteem, en dat omdat er alleen maar een beetje remolie bijgevuld moest worden en niet verder is gekeken! Jammer, dit doet geen goed aan het vertrouwen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Auto voor onderhoud & reparatie

Via de site een afspraak gemaakt voor onderhoud. Hierbij aangegeven dat de auto ratelde bij het volledig insturen. Ik werd in de loop van de dag gebeld met een opgave over te vervangen onderdelen en de kosten hiervan. Tijdens dit gesprek kon ik aangeven wat ik wel of niet vervangen wilde hebben. De reparatie in goed en volgens afspraak uitgevoerd. De aangegeven problemen zijn verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

uitstekend garagebedrijf

Zeer klantvriendelijk. Goede communicatie over kosten en eventuele reparatie. Of de reparatie direct wenselijk is of misschien uitgesteld kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Wisselend

De service in de Arend garage zelf is prima. Echter: als ik bel met een vraag, dan krijg ik vermoedelijk een callcenter aan de lijn. Die luisteren niet goed. Ik had een knipperend oranje lampje in mijn auto. Volgens degene die ik aan de lijn had, kon ik daarmee niet verder rijden (hoewel hij nauwelijks vroeg wat er aan de hand was) en was er ook geen tijd om ernaar te kijken in de werkplaats. Oplossing: wij sturen de nooddienst langs. Leek mij wat overdreven. Afijn: na 3 pogingen mij door te verbinden, wat niet lukte, heb ik zelf de nooddienst gebeld. Daar nogmaals mijn probleempje uitgelegd: prima, nooddienst komt langs. Wat schetst mijn verbazing: niet de nooddienst komt, maar een enorme sleepwagen om mijn auto , die gewoon nog kon rijden, weg te takelen....man ging onverrichter zake weer weg. Uiteindelijk maar weer de garage gebeld, waar ik toch terecht kon de volgende dag. Toen is het prima opgelost. Al met al 8 telefoontjes verder...Dus: service aan de telefoon waardeloos, service in de werkplaats prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
3

Ik hoop dat het probleem snel opgelost kan worden.

Na aankoop van een jonge gebruikte auto bleek hij niet helemaal goed te zijn. Wij zijn hiermee terug gegaan en men beloofde het helemaal op te lossen. Wij wachten op bericht dat het opgelost wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Op oplossing van het probleem
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

doen wat is beloofd !

Ook een oude auto ( 14 jaar ) wordt in de watten gelegd !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? -----
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Het was snel en top geregeld

Ik had een lekke band in de ochtend. Gebeld en binnen 3 kwartier stond de monteur om hem te repareren!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Had een storing in onze bus.

Netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

geen terugkoppeling ontvangen

auto opgehaald bij mijn werk en briefje achtergelaten met de klachten. ik zou het fijn vinden als ik terugkoppeling zou ontvangen van de gedane zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Door Arend super geholpen

Alleen de uitleg dat door andere software voor de radio te vervangen door Renault Ned mijn geluid weer normaal werkt en €176 kost vind ik nog steeds vreemd terwijl ik bijna 5 jaar nergens last van heb tot de laatste update van het systeem maar volgens Renault daar niet aan kan liggen , maar toch is gebeurd dan had ik liever gehad dat er gezegd werd de voeding of een printplaat van de radio is stuk dan had ik het nog kunnen begrijpen, maar het voornaamste is dat mijn Captur weer normaal functioneert en dat Arend het toch weer op hele korte termijn heeft gerepareerd daarvoor mijn dank

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

"Whishfull thinking" van Arens Auto

Op 18 oktober 2019 de (gebruikte) Renault Captur bij Arend Auto gekocht met 24 maanden garantie en de Renault+ pas. Zeer tevreden over de auto en geen problemen gehad; zoals verwacht. Ook gelukkig hierover, want de garantie is Arend Auto specifiek, dus weinig effectief voor iemand die in Vlissingen woont. De Renailt+ pas is om onbekende redenen pas half januari aangevraagd na contact door mij met Renault Nederland. Ook deze pas is garage gebonden, dus zal ik deze Pas t.z.t. verlengen bij de lokale Renault garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

Prima ontvangst snelle hulp houden zo

Een goede ontvangst en begeleiding. Onze vraag om bandenwisseling voor versus achter zonder problemen meegenomen in de beurt. Verder hebben wij geen technisch inzicht w.b. de automechaniek dat is van ons uit een kwestie van vertrouwen. Wat ons wel plezierde was het feit dat we de auto gezogen en gewassen terugkregen chapeau

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

goed

zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.