Niets aan te merken
De ervaring met jullie werknemers zeer goed
Goede service, vriendelijk personeel, kwaliteit prima.
Goed geholpen.
Het gevraagde werk naar behoren uitgevoerd.
Prima service en snel schakelen
nvt
En het probleem opgelost
Goed en vriendelijk. Nu het fietspaadje nog
ik koos ervoor om te wachten voor een APKbeurt en ze wezen mij meteen een rustig hoekje waar ik met mijn laptop kon werken. een kopje koffie erbij... mooi geregeld! En ja, hun autokennis is uiteraard perfect.
Gewoon goed. Wel een punt. Moest zelf vragen of er een actie was en er werd geen koffie aangeboden. Moest er zelf om vragen.
Heb mijn auto gebracht en zo gemaakt worden maar helaas is daar weinig van te merken want was en is nog steeds niet GOED
Na de eerste keer inde werk plaats met storing in het remsysteem , zo gaf het dashboard aan. Opgelost kreeg ik te horen, beetje remolie bijgevuld. Blijkt na een aantal weken toch de hoofdremcilinder kapot te zijn, nu was het plotseling gevaarlijk. Wellicht bij de eerste reparatie niet verder gekeken dan de neus lang was. Elke monteur weet toch als er remolie wegloopt dat er iets niet goed zit. Achteraf heb ik rondgereden met een onbetrouwbare auto met een kapot remsysteem, en dat omdat er alleen maar een beetje remolie bijgevuld moest worden en niet verder is gekeken! Jammer, dit doet geen goed aan het vertrouwen
Via de site een afspraak gemaakt voor onderhoud. Hierbij aangegeven dat de auto ratelde bij het volledig insturen. Ik werd in de loop van de dag gebeld met een opgave over te vervangen onderdelen en de kosten hiervan. Tijdens dit gesprek kon ik aangeven wat ik wel of niet vervangen wilde hebben. De reparatie in goed en volgens afspraak uitgevoerd. De aangegeven problemen zijn verholpen.
Zeer klantvriendelijk. Goede communicatie over kosten en eventuele reparatie. Of de reparatie direct wenselijk is of misschien uitgesteld kan worden.
De service in de Arend garage zelf is prima. Echter: als ik bel met een vraag, dan krijg ik vermoedelijk een callcenter aan de lijn. Die luisteren niet goed. Ik had een knipperend oranje lampje in mijn auto. Volgens degene die ik aan de lijn had, kon ik daarmee niet verder rijden (hoewel hij nauwelijks vroeg wat er aan de hand was) en was er ook geen tijd om ernaar te kijken in de werkplaats. Oplossing: wij sturen de nooddienst langs. Leek mij wat overdreven. Afijn: na 3 pogingen mij door te verbinden, wat niet lukte, heb ik zelf de nooddienst gebeld. Daar nogmaals mijn probleempje uitgelegd: prima, nooddienst komt langs. Wat schetst mijn verbazing: niet de nooddienst komt, maar een enorme sleepwagen om mijn auto , die gewoon nog kon rijden, weg te takelen....man ging onverrichter zake weer weg. Uiteindelijk maar weer de garage gebeld, waar ik toch terecht kon de volgende dag. Toen is het prima opgelost. Al met al 8 telefoontjes verder...Dus: service aan de telefoon waardeloos, service in de werkplaats prima!
Na aankoop van een jonge gebruikte auto bleek hij niet helemaal goed te zijn. Wij zijn hiermee terug gegaan en men beloofde het helemaal op te lossen. Wij wachten op bericht dat het opgelost wordt.
Ook een oude auto ( 14 jaar ) wordt in de watten gelegd !
Ik had een lekke band in de ochtend. Gebeld en binnen 3 kwartier stond de monteur om hem te repareren!!
Netjes behandeld
auto opgehaald bij mijn werk en briefje achtergelaten met de klachten. ik zou het fijn vinden als ik terugkoppeling zou ontvangen van de gedane zaken.
Alleen de uitleg dat door andere software voor de radio te vervangen door Renault Ned mijn geluid weer normaal werkt en €176 kost vind ik nog steeds vreemd terwijl ik bijna 5 jaar nergens last van heb tot de laatste update van het systeem maar volgens Renault daar niet aan kan liggen , maar toch is gebeurd dan had ik liever gehad dat er gezegd werd de voeding of een printplaat van de radio is stuk dan had ik het nog kunnen begrijpen, maar het voornaamste is dat mijn Captur weer normaal functioneert en dat Arend het toch weer op hele korte termijn heeft gerepareerd daarvoor mijn dank
Op 18 oktober 2019 de (gebruikte) Renault Captur bij Arend Auto gekocht met 24 maanden garantie en de Renault+ pas. Zeer tevreden over de auto en geen problemen gehad; zoals verwacht. Ook gelukkig hierover, want de garantie is Arend Auto specifiek, dus weinig effectief voor iemand die in Vlissingen woont. De Renailt+ pas is om onbekende redenen pas half januari aangevraagd na contact door mij met Renault Nederland. Ook deze pas is garage gebonden, dus zal ik deze Pas t.z.t. verlengen bij de lokale Renault garage.
Een goede ontvangst en begeleiding. Onze vraag om bandenwisseling voor versus achter zonder problemen meegenomen in de beurt. Verder hebben wij geen technisch inzicht w.b. de automechaniek dat is van ons uit een kwestie van vertrouwen. Wat ons wel plezierde was het feit dat we de auto gezogen en gewassen terugkregen chapeau
zeer goed geholpen
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.