Tevreden over de services en communicatie
Auto gebracht, krant gelezen, leenfiets stond klaar, den Bosch onveilig gemaakt...... boodschappen gedaan, en bij terugkomst was mijn auto gerepareerd en stond klaar. Hij reed lekker bij wegrijden. Mijn hartelijke dank Henny Zerstegen
Niet anders gewend dan dat alles goed was.
Goed ontvangen bij de receptie zowel bij het komen als het gaan.auto teruggevonden na eni* zoekterm want hij was gewassen. (Haha).
Tijdens en na het rijden met mijn nieuwe auto had ik vaak branderige ogen. Woensdag rond 10 gebeld, uitgelegd en er was de mogelijkheid om een aangepast interieurfilter in te bouwen, een speciale tegen allergieën en pollen. Om 12 uur de auto gebracht en binnen kwartier reed ik weg met het nieuwe filter. Prima snelle service.
n.v.t.
Worst altijd zeer prettig geholpen, terwijl ik n koffietje dronk werd zelfs m'n auto gewassen,, echt fantastisch n prime sevice
uitstekend
Regelmatig (fout)meldingen die blijkbaar door garage Arend niet opgelost kunnen worden. Het lijkt er op dat men te weinig kennis heeft van de nieuwe technische onderdelen. Mijn vrouw wil niet in deze Captur rijden zolang er vreemde meldingen verschijnen. Een (iOS)app die je nauwelijks functioneel kunt noemen! Al met al best bijzonder.
standaardbeurt, prijsopgave voor trekhaak goed uitgezocht
Afspraak duidelijk Van te voor een herinnering Halen en brengen! Prijsopgave Schone auto
Ik ben niet bij u geweest want mijn auto werd bij mij thuis opgehaald en gebracht wegens corona.
Afspraak gemaakt en perfect op tijd auto opgehaald en volgens afspraak afgewerkt en weer keurig netjes thuis afgeleverd. Voor Arend Veghel een dikke 0. Nadat een afspraak via internet gemaakt was werd ik gebeld door één van de medewerkers en werd de afspraak bevestigd. Op de dag dat de auto zou worden opgehaald bleek na een telefoontje door mij gemaakt om 09.30 uur dat de afspraak was verzet naar een latere datum.????? Vervolgens werd op die nieuwe datum weer de auto niet opgehaald. Voor mij was dat reden om weer naar mijn vertrouwde adres in 's-Hertogenbosch te gaan die zoals boven omschreven zich wel keurig aan de afspraak heeft gehouden.
Werkzaamheden keurig uitgevoerd. Mijn complimenten voor de nette en vriendelijke behandeling door service adviseur Gerry van Esch.
Een afspraak maken kan maar dan meestal pas over 6 weken, dat duurt mijn mijn idee erg lang. Dan gaan ze analyseren wat het probleem is en moet ik een nieuwe afspraak maken. Een klein onderdeel als 'stabilisatiestangeindje' is niet op voorraad in DenBosch. Dat begrijp ik eigenlijk niet. Verder is het probleem goed opgelost van mijn auto.
Vriendelijk en je kan wachten onder genot van koffie en thee etc.
Auto netjes binnen redelijke tijd weer klaar.
Alles naar verwachting uitgevoerd.
Je wordt goed geholpen en het personeel denkt mee met de planning en onderhoud van mijn bus.
Alle afgesproken werkzaamheden zijn volgens planning uitgevoerd, daarnaast is er pro actief ook nog een paar andere zaken aangegeven die aangeplakt moesten worden en waarover contact met de leasemaatschappij moest worden opgenomen
Alles netjes afgehandeld, en weer een gewassen auto terug gekregen
Keurig ontvangen, leenfiets geen probleem. Snelle service. Banden zijn goed gebalanceerd.
Toch erg dat je voor 1 probleem 4x terug moet komen omdat het gewoon niet goed gemaakt wordt en dit is niet de eerste keer. Radio zenders waren eruit, de auto heeft enkele weken naar benzine geroken na de vorige reparatie.
Als Voedselbank kregen we 10% korting. Dit is zeer welkom.
Vriendelijk , gastvrij en bovendien..deskundig
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.