Filters

8

Tevreden over de services en communicatie

Tevreden over de services en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

prima reparatie

Auto gebracht, krant gelezen, leenfiets stond klaar, den Bosch onveilig gemaakt...... boodschappen gedaan, en bij terugkomst was mijn auto gerepareerd en stond klaar. Hij reed lekker bij wegrijden. Mijn hartelijke dank Henny Zerstegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Prima mooi nieuw gebouw

Niet anders gewend dan dat alles goed was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Het was mijn eerste beurt maar zeker niet de laatste.

Goed ontvangen bij de receptie zowel bij het komen als het gaan.auto teruggevonden na eni* zoekterm want hij was gewassen. (Haha).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snelle service met prima oplossing

Tijdens en na het rijden met mijn nieuwe auto had ik vaak branderige ogen. Woensdag rond 10 gebeld, uitgelegd en er was de mogelijkheid om een aangepast interieurfilter in te bouwen, een speciale tegen allergieën en pollen. Om 12 uur de auto gebracht en binnen kwartier reed ik weg met het nieuwe filter. Prima snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Goed

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
10

Geweldig

Worst altijd zeer prettig geholpen, terwijl ik n koffietje dronk werd zelfs m'n auto gewassen,, echt fantastisch n prime sevice

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
5

Ben best wel teleurgesteld na de aankoop van de nieuwe Captur.

Regelmatig (fout)meldingen die blijkbaar door garage Arend niet opgelost kunnen worden. Het lijkt er op dat men te weinig kennis heeft van de nieuwe technische onderdelen. Mijn vrouw wil niet in deze Captur rijden zolang er vreemde meldingen verschijnen. Een (iOS)app die je nauwelijks functioneel kunt noemen! Al met al best bijzonder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Zie de opmerkingen!
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
7

prima

standaardbeurt, prijsopgave voor trekhaak goed uitgezocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima zo als het hoort!

Afspraak duidelijk Van te voor een herinnering Halen en brengen! Prijsopgave Schone auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Altijd wel een goede ervaring gehad . Ik hoop dat het zo blijft

Ik ben niet bij u geweest want mijn auto werd bij mij thuis opgehaald en gebracht wegens corona.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Voor Arend 's-Hertogenbosch niets dan lof.

Afspraak gemaakt en perfect op tijd auto opgehaald en volgens afspraak afgewerkt en weer keurig netjes thuis afgeleverd. Voor Arend Veghel een dikke 0. Nadat een afspraak via internet gemaakt was werd ik gebeld door één van de medewerkers en werd de afspraak bevestigd. Op de dag dat de auto zou worden opgehaald bleek na een telefoontje door mij gemaakt om 09.30 uur dat de afspraak was verzet naar een latere datum.????? Vervolgens werd op die nieuwe datum weer de auto niet opgehaald. Voor mij was dat reden om weer naar mijn vertrouwde adres in 's-Hertogenbosch te gaan die zoals boven omschreven zich wel keurig aan de afspraak heeft gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Wat is er mis met Veghel?
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Auto kan na bandenwissel en zomercheck weer vrolijk en onbezorgd de weg op

Werkzaamheden keurig uitgevoerd. Mijn complimenten voor de nette en vriendelijke behandeling door service adviseur Gerry van Esch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
3

Lange wachttijden

Een afspraak maken kan maar dan meestal pas over 6 weken, dat duurt mijn mijn idee erg lang. Dan gaan ze analyseren wat het probleem is en moet ik een nieuwe afspraak maken. Een klein onderdeel als 'stabilisatiestangeindje' is niet op voorraad in DenBosch. Dat begrijp ik eigenlijk niet. Verder is het probleem goed opgelost van mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Goede service

Vriendelijk en je kan wachten onder genot van koffie en thee etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Tevreden.

Auto netjes binnen redelijke tijd weer klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede ervaringen

Alles naar verwachting uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
10

Goede service met vriendelijke betrokken meedenkend personeel

Je wordt goed geholpen en het personeel denkt mee met de planning en onderhoud van mijn bus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Helemaal volgens afspraak

Alle afgesproken werkzaamheden zijn volgens planning uitgevoerd, daarnaast is er pro actief ook nog een paar andere zaken aangegeven die aangeplakt moesten worden en waarover contact met de leasemaatschappij moest worden opgenomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima geregeld

Alles netjes afgehandeld, en weer een gewassen auto terug gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Keurig ontvangen, leenfiets geen probleem. Snelle service

Keurig ontvangen, leenfiets geen probleem. Snelle service. Banden zijn goed gebalanceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
5

Gewoon klote

Toch erg dat je voor 1 probleem 4x terug moet komen omdat het gewoon niet goed gemaakt wordt en dit is niet de eerste keer. Radio zenders waren eruit, de auto heeft enkele weken naar benzine geroken na de vorige reparatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Wanneer wordt de klacht een keertje goed opgelost
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Goede samenwerking

Als Voedselbank kregen we 10% korting. Dit is zeer welkom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Geweldig !

Vriendelijk , gastvrij en bovendien..deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.