Laat zien dat ze weten dat je er bent.
Doe maar gewoon, dan is het goed genoeg.
Op voorhand aangegeven dat o.a. een sensor voor de afstandsbediening in het linke portier vervangen diende te worden. Bij aankomst staat op de opdracht "sensor linker achter portier". Gecorrigeerd met uw receptionist, maar bij gereed melding blijkt deze reparatie niet uitgevoerd. Deze reparatie wordt later ingepland. Uit coulance wordt mijn auto dan opgehaald en weer na reparatie bezorgd. Niettemin erg ontevreden
prettige ontvangst , prettige monteurs.
Prima super goed gr Janp
Afspraak gemakkelijk gemaakt, alles snel geregeld, goede service.
Snel en prima geholpen. Aardige medewerker met snelle en vriendelijke service.
toppie
Gastvrij ontvangen. Leenfiets gekregen. Auto prima afgeleverd na onderhoudsbeurt
Jammer dat het bij elkaar 2 weken moest duren , voordat het probleem verholpen was.
Afspraak was dat ik ten alle tijden gebeld Zou worden om de reparaties te overleggen. Maar ik kreeg geen telefoon. Heb gebeld maar kan niet meer rechtstreeks in contact komen met vestiging. Ze zouden binnen 24 uur teruggebeld worden. Tot op heden niet gebeurd. Daardoor is er dus ook geen overleg geweest omtrent definitieve reparatie. Das niet volgens afspraak. Dit vind ik niet fijn.
Prettig, omdat ik zelf op de hoogte was.
Vlak voor mijn vakantie begaf mijn dynamo het. Er was eigenlijk geen tijd om de auto binnen 1 dag te repareren, maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen. Top service!
Daar mijn auto super snel was gemaakt, heb ik het niet netjes teruggekregen. onderhoudsboekjes lagen verspreid over de passagiersstoel en de grond en ook plastic was achter gelaten in de auto, daarnaast stond het dashboard kastje ook nog open.
Twijfel over het vervolg...
Goed geholpen
Ik krijg een verzoek om een afspraak tte maken voor eer grote beurt. Op de website kan ik zelf een. planning maken. En ik kan opgeven dat ik gebruik wil maken van de haal en brengservice. Handig. Ik krijg een bevestiging met de melding dat ik om 08.00 op de Nelson Mandela weg wordt verwacht. Klokslag. 08.00 meld ik me. De sleutel word overhandigd, en ik vraag hoe laat ik thuis gebracht k An worden, zoals alle ander jaren. Dan hoor ik dat dat niet meer mag. Dat stond nergens op de website. Ook niet dat mijn auto tussen 08.00 en 10.00 opgehaald zou worden. Daar sta ik dan met mijn hernia. Er is geen vervoer mogelijk, want dat mag niet. Dan krijg ik een aanbod. Voor een leenfiets. Ik heb geen keus en moet de 6 kilometer met heuvels in 3 etappes afleggen. In de middag wordt de auto teruggebracht. 3 dagen later lever ik de fiets weer in. Aan de bale een jonge man die zoals op de cursus geleerd vol begrip is en het erg vervelend vindt. Komt niet echt over, maar goed bedoeld.
Altijd vriendelijk en behulpzaam.
Goed alleen jammer dat ik niet direct de juiste info kreeg
.
Wij hebben de motor achterin, Twingo, hadden er een vraag over en zijn teruggebeld met een bevredigend antwoord
Bij binnenkomst vriendelijke begroet op de door mij gemaakte afspraak.
Altijd goed geholpen door het personeel
Tevreden over het contact, de uitvoering van de onderhoudsbeurt en de apk. Fijn dat ik er op kon wachten en in de wachtruimte digitaal heb kunnen werken onder het genot van een lekker kop koffie.
Kon niet beter, perfect
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.