op de afgesproken datum en tijd uitgevoerd en naar alle tevredenheid
Je wordt prettig en vakkundig geholpen.
Prima behandeling, respect voor veel mensen
Gewoon goed. Auto gewassen en gestofzuigd.
Heerlijk kopje koffie tijdens het wachten
Ingepland voor wintercheck .prima afgehandeld
omdat ik redelijk tevreden ben komt dat er iets is verkeerd gegaan met een andere armsteun die besteld moest worden maar dit was niet gebeurd zodoende dat ik na een week afwachten nog niets gehoord had zelf maar gebeld heb en dat ik toen te horen kreeg dat hij niet besteld was
Service blijft als vanouds. Maar zou U eens willen kijken naar de parkeerplaats, invoegen vraagt enige training, en hij staat vaak vol. Waar komen al die auto's vandaan? Dat moet klantvriendelijker kunnen. en, Geachte Heer Boudewijns : In Uw P.S. staat "wordt benadert", dat ziet er uit als een forse kras op een van Uw mooie auto's. Met vriendelijke groet van een trouwe klant.
Ik heb de auto aangeboden voor RLINK2 update later bleek dat de hele module vervangen dient te worden. De heer Brian Winkel heeft meer zijn best gedaan om met adequate oplossing te komen.
vriendelijk personeel en geweldige service en werken volgens afspraak. TOP
Gebruikte auto gekocht met aantal duidelijke afspraken voor aflevering. Deze zowel op papier als in mail doorgesproken en akkoord. Bedrijf had bijna 2 weken nodig voor aflveringklaar maken, maar goed dat kan. Dan volgt de aflevering (in de regen) Blijkt dat er 2 ander type banden zijn geplaatst, ondanks afspraak met verkoop. Excuus van verkoop en vervolgens 4 uur wachten op 2 afgesproken banden. Ondanks de welwillendheid had dit niet nodig geweest. Waar wordt gewerkt worden fouten gemaakt....menselijk....maar iemand dan 4 uur laten wachten (is in overleg gegaan om heen en weer rijden te voorkomen). Gaf mij iig niet al te beste eerste indruk.....
Ik kon de auto niet meenemen, en die dag had ik hem hard nodig.
Mijn auto is slecht gemaakt en een stuk duurder van € 1100 naar haast € 1300 hoe kan dit nu ik vind dat het hele maal goed ging als je een prijs af spreekt dan moet er niet duurder worden Klop niet.en er nog krassen er op ook schade Stern zeer slecht
goede ontvangst met lekker koffie en een snelle adequate conclusie over het probleem waar ik voor kwam. goede service, kosteloos.
Goed.
Niet goed afwerken van bevestiging van trek haak erg slordig gewerkt en niet alles gedaan
Een goede begeleiding gehad bij het aanschafproces van een Renault-occasion. Uitstekende informatie gekregen over de beschikbare occasions bij Stern. Vriendelijk en zakelijk te woord gestaan door de heren Winkens en Vonk. Van laatstgenoemde bij en na levering van de auto een uitvoerige en goede uitleg over de gekochte auto gekregen. Kortom een zeer goede eerste ervaring met de Renaultdealer in Den Bosch.
In het begin liep het wat stroef met de afspraken, maar met bert ging het goed
Kwam met een klacht, is snel naar gekeken en de oplossing aangeboden naar tevredenheid.
goede service
Er is onduidelijk doorgegeven waar de schade aan mijn voertuig precies zat, waardoor ik tot 2x naar het schadeherstel bedrijf moest en 3x naar de Renault garage. En dat in mijn vakantie.
Ik stond met twee lekke banden op de Henriettewaard tussen Engelen en Hedel. Stern gebeld en de zaak voorgelegd. De firma van Eyk werd ingeschakeld en deze heeft de banden opgepompt. Men kon geen lek ontdekken en dus kon ik naar Stern rijden. Daar angekomen werd de auto keteen naar binnengehaald en de banden gecontroleerd. Niets aan lekkage gevonden. De volgende ochtend stond de auto met twee lekke banden bij mij tuis in de garage. De firma van Eyk heeft ze weer voor mij opgepompt zodat ik naar de dealer kon rijden. Nu vond men wel in elke band een gaatje en hebben die geplakt. Op mijn vraag wat de kosten waren vertelde men dat dit op service werd weg geboekt omdat ik zoveel narigheid had gehad met de auto.
Vriendelijk, professioneel en altijd erg behulpzaam.
Als volgens afspraak en en goede ontvangst met koffie en kranten
Ben al veel te vaak bij garage geweest, niet tevreden over een nieuwe auto. iedere keer antwoord motor achterin eigenschap v.d. auto, antwoord gekregen koffiezet apparaat kan ook stuk gaan. Geen leen auto, vaak geweest, geen vergoeding benzine, auto meenemen door collega's kost ook benzine. Ik moet heel vaak auto van iemand anders vragen, en die moeten met mij ook naar de garage.
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.