Vriendelijke ontvangst. Alles gedaan wat afgesproken is.
Fijn dat alles nog binnen de garantie viel en de onderdelen met spoed zijn aangevraagd.
kon kwijt wat ik wilde vragen
Alles verloopt vlotjes mensen zijn netjes alles wordt keurig afgehandeld.
Wachten terwijl je kunt doorwerken tijdens het wachten, fijn geregeld!
Werd keurig netjes ontvangen. Voorzien van een cappuccino en later nog een appelflap. Waar krijg je dat nu nog als je op je auto wacht. Goed verlopen servicebeurt volgens het afgesproken bedrag.
Service is goed
Ik vind de rekening wel hoog Voor wat er is gedaan
over het algemeen tot nu toe tevreden maar kreeg wel een rekening toe gemaild maar deze hadden wij al betaald bij de aflevering van onze nieuwe auto dit vinden wij heel slordig maar verder is alles oke wat betreft de dealer stern
Goede service en vriendelijk behandeld
Nooit geen problemen, vragen worden altijd correct beantwoord.
Eerder geen klant bij deze garage. Na schade afgesleept naar garage Stern. Fantastische en snelle service. Hele goede hulp van diverse medewerkers van Stern. Aanrader!
Prima
De jongeman die mij hielp was een prettig persoon en wist mij een soort thuis gevoel te geven. Tevens melde hij dat hij wat korting had geregeld bij zijn leidinggevende, nooit weg.
Afspraak gemaakt via internet voor onderhoud auto Op afgesproken tijd vriendelijk ontvangen. Auto was op tijd klaar en netjes gewassen en gestofzuigd. Personeel vriendelijk en behulpzaam
Auto was dit keer niet gewassen maar ik denk i.v.m. de strenge vorst en het defecte dashboard verlichting van de verwarmingsknop was niet hersteld maar ik was het ook helaas vergeten door te geven dat het defect was maarja dat komt wel bij de volgende onderhoudsbeurt.
Tijdens onderhoud waarbij geen klachten door chauffeur doorgegeven werd er ineens een hele hoge kostenpost gemeld. Er was één veiligheidsissue en dat zou in eerste instantie 5 dagen duren voordat het onderdeel binnen zou zijn. Dit is bedrijfsmatig niet te verkopen. Verder heel slecht dat de telefooncentrale niet te bereiken is. Wel blij dat ik goede contacten heb met de betreffende verkoper(Mark Tutert), die ik altijd kan bereiken en ook direct actie onderneemt
Ik heb een Renault Grand Scenic van 2018. Sinds een half jaar werkt mijn DAB+radio zeer slecht. Ik ben hiervoor naar u als dealer gegaan (dealer Stern in Den Bosch). U gaf aan dat de R-link geüpdatet dient te worden. Tot mijn verbazing ging dit 120 euro kosten. Ik snap dat ik voor een update van Tomtom dien te betalen, maar voor r-link vind ik dit vreemd. Daarnaast is er een risico dat de update fout gaat. Dit komt regelmatig voor. Indien het fout gaat dient het complete systeem, de tablet , vervangen te worden. De kosten hiervan worden bijgelopen door Renault Nederland. Behalve dat ik mijnauto een kleine week dient te missen gaat dit mij ook nog geld kosten. Ik vind dit geen service van Renault. Hoe kijkt u hier zelf tegen aan? Daarnaast klapten mijn spiegels soms niet of half in. Conclusie de motortjes zijn versleten, ik dien mijn spiegels compleet te vervangen, wederom een kostenpost van 500-600 euro. Dit vind ik na 3 jaren gebruik niet moeten kunnen. Alles werd wel keurig uitgelegd en toegelicht
goed
Perfect gewerkt en een schone auto als bonus
De wijze waarop de auto is gerepareerd is een geruststellende ervaring.
Afspraak om winterbanden met velgen op de auto te zetten.Allemaal netjes en snel gegaan
goed netjes beleeft
hele goede service
Op maandag na een telefoontje via de leasemaatschappij werd ik snel geholpen. Er werd wel uitgelegd dat er een eigen risico was, dit was ik even vergeten. Na goedkeuring werd alles snel opgelost. Mijn dank hiervoor.
Rietveldenweg 36
5222 AR 's-hertogenbosch
Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.