Filters

10

Fantastisch

Vriendelijke ontvangst. Alles gedaan wat afgesproken is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Snelle reparatie

Fijn dat alles nog binnen de garantie viel en de onderdelen met spoed zijn aangevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nvt
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

prettige ontvangst

kon kwijt wat ik wilde vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede zaak

Alles verloopt vlotjes mensen zijn netjes alles wordt keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Top

Wachten terwijl je kunt doorwerken tijdens het wachten, fijn geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Uitstekend

Werd keurig netjes ontvangen. Voorzien van een cappuccino en later nog een appelflap. Waar krijg je dat nu nog als je op je auto wacht. Goed verlopen servicebeurt volgens het afgesproken bedrag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Service is goed

Service is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? -
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

De behandeling is goed

Ik vind de rekening wel hoog Voor wat er is gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
8

redelijk

over het algemeen tot nu toe tevreden maar kreeg wel een rekening toe gemaild maar deze hadden wij al betaald bij de aflevering van onze nieuwe auto dit vinden wij heel slordig maar verder is alles oke wat betreft de dealer stern

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires
10

Mijn ervaring was perfect

Goede service en vriendelijk behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekend

Nooit geen problemen, vragen worden altijd correct beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? Neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Fantastische service!

Eerder geen klant bij deze garage. Na schade afgesleept naar garage Stern. Fantastische en snelle service. Hele goede hulp van diverse medewerkers van Stern. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Snel, kundig

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Doeltreffend, vriendelijk, erg welkom.

De jongeman die mij hielp was een prettig persoon en wist mij een soort thuis gevoel te geven. Tevens melde hij dat hij wat korting had geregeld bij zijn leidinggevende, nooit weg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Alles prima geregeld

Afspraak gemaakt via internet voor onderhoud auto Op afgesproken tijd vriendelijk ontvangen. Auto was op tijd klaar en netjes gewassen en gestofzuigd. Personeel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zeer goede ervaring

Auto was dit keer niet gewassen maar ik denk i.v.m. de strenge vorst en het defecte dashboard verlichting van de verwarmingsknop was niet hersteld maar ik was het ook helaas vergeten door te geven dat het defect was maarja dat komt wel bij de volgende onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

Slechte telefonische bereikbaarheid en waanzinnige kosten na onderhoud

Tijdens onderhoud waarbij geen klachten door chauffeur doorgegeven werd er ineens een hele hoge kostenpost gemeld. Er was één veiligheidsissue en dat zou in eerste instantie 5 dagen duren voordat het onderdeel binnen zou zijn. Dit is bedrijfsmatig niet te verkopen. Verder heel slecht dat de telefooncentrale niet te bereiken is. Wel blij dat ik goede contacten heb met de betreffende verkoper(Mark Tutert), die ik altijd kan bereiken en ook direct actie onderneemt

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Een teleurstellende oplossing

Ik heb een Renault Grand Scenic van 2018. Sinds een half jaar werkt mijn DAB+radio zeer slecht. Ik ben hiervoor naar u als dealer gegaan (dealer Stern in Den Bosch). U gaf aan dat de R-link geüpdatet dient te worden. Tot mijn verbazing ging dit 120 euro kosten. Ik snap dat ik voor een update van Tomtom dien te betalen, maar voor r-link vind ik dit vreemd. Daarnaast is er een risico dat de update fout gaat. Dit komt regelmatig voor. Indien het fout gaat dient het complete systeem, de tablet , vervangen te worden. De kosten hiervan worden bijgelopen door Renault Nederland. Behalve dat ik mijnauto een kleine week dient te missen gaat dit mij ook nog geld kosten. Ik vind dit geen service van Renault. Hoe kijkt u hier zelf tegen aan? Daarnaast klapten mijn spiegels soms niet of half in. Conclusie de motortjes zijn versleten, ik dien mijn spiegels compleet te vervangen, wederom een kostenpost van 500-600 euro. Dit vind ik na 3 jaren gebruik niet moeten kunnen. Alles werd wel keurig uitgelegd en toegelicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Ik heb dit verhaal bij Renault Nederland aangekaart
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

zeer goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfect gewerkt en een schone auto als bonus

Perfect gewerkt en een schone auto als bonus

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Klantvriendelijk en een goede service.

De wijze waarop de auto is gerepareerd is een geruststellende ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Netjes geholpen

Afspraak om winterbanden met velgen op de auto te zetten.Allemaal netjes en snel gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
8

goed

goed netjes beleeft

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

super

hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Ondanks de garage niet open was afgelopen zaterdag werd ik toch voorlopig geholpen.

Op maandag na een telefoontje via de leasemaatschappij werd ik snel geholpen. Er werd wel uitgelegd dat er een eigen risico was, dit was ik even vergeten. Na goedkeuring werd alles snel opgelost. Mijn dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 36

5222 AR 's-hertogenbosch

736216111

[email protected]

Over Renault- en Dacia-dealer Stern 's-Hertogenbosch

Over Renault- en Dacia dealer Stern: Iedere dag staan we graag voor u klaar en willen we dat u Renault in topconditie blijft. Onze ervaren monteurs kennen uw Renault van binnen en buiten en doen niets liever dan hem goed onderhouden. En onze verkoopadviseurs weten als geen ander, welk Renault het beste bij u past. Uw tevredenheid brengt ons verder! Met uw opmerkingen en service kunnen wij onze service blijven verbeteren en verder afstemmen op uw persoonlijke wensen. Ging er iets niet goed? Dan lossen we dit heel graag voor u op. Was u tevreden? Zeg het dan voort, uw ambassadeurschap voor Renault dealer Stern wordt gewaardeerd. Kunnen we u nog ergens mee van dienst zijn? Laat het ons dan vooral weten: [email protected] of kijk op onze website: www.stern.nl/renault

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.