Ik heb voor één dag een extra verhoogde bus gehuurd om een kunstwerk in te vervoeren. De bus reed als een trein. Voelde me zeer zeker zo'n stukje hoger te zitten. De service was uitstekend.
We hadden een polo gereserveerd echter stond er een ford voor ons klaar. Daarnaast was de auto zowel binnen als buiten erg smerig. Zaterdags hebben we hem direct aan de buitenkant gewassen maar binnen in de auto was het een varkensstal, zo smerig. Maandag direct gebeld en de reactie was dat ze de auto's niet controleerde voordat deze weer werd verhuurd. Hoe dan? Wat is de service ....... Dan moesten ze ipv 8.00 uur al om 7.30 aanwezig zijn om alle auto's te controleren...... We hadden de auto voor 9 dagen gereserveerd maar hebben hem direct na het weekend weer terug gebracht.
Beste Rose, Dank je voor je review. Wij hebben inderdaad een Ford Fiesta ST-line met verschillende opties ingezet ipv de niet teruggekomen Polo (R-line). Beide sportieve compacxte auto's in dezelfde klasse. U heeft via de website ook kunnen zien dat we een vergelijkbare auto konden inzetten indien noodzakelijk. Bij het ophalen gaf u ook wel duidelijk aan dat u een Polo had verwacht, maar dat kon helaas niet geregeld worden. Wat betreft het schoonmaken, dat auto was vrijdagnacht neergezet door de vorige klant en zaterdag morgen waren de matten blijkbaar niet gestofzuigd door de zaterdagkracht die de auto uitgaf. Dat is niet goed en dat heb ik hem ook gezegd. Maar om het een varkensstal te noemen? Misschien moet u een keer eens langs bij een boerderij? Dat gebouw waar ze varkens (in plakjes) in de koeling bewaren is geen stal. Dat heet een supermarkt. en ja als dat de benchmark is. Wat betreft de buitenkant, ik moet van u aannemen dat u de auto heeft gewassen maar maandagmorgen was de auto niet schoner terug dan dat u de auto meekreeg. dat is met regenachtig weer ook niet zo gek trouwens. Toch grappig dat u de auto wel gewoon meeneemt en dan niet tegen mijn (nieuwe) zaterdag-collega zegt dat de auto erg vies is. Dan had hij vast wel even de stofzuiger gepakt en het probleem opgelost. Maar dan rijdt u het hele weekend in die "varkensstal" en belt maandagochtend mijn andere collega, dat jullie perse een polo willen en pas nadat hij zegt dat wisselen niet mogelijk is, komt u met het verhaal dat de auto niet schoon was. Daarnaast komt u pas in de loop van de maandagmorgen de auto terugbrengen, waarschijnlijk omdat u ondertussen ergens de gewilde Polo heeft kunnen huren? Mijn collega heeft toen ook nog alleen het voordeliger weekendtarief berekend en dus niets voor de maandag en heeft zeker niet gezegd dat we de auto's niet controleren. Geen idee hoe u daarbij komt.
Op korte termijn een bakwagen proberen te huren voor verhuizing. Bleek helaas al vergeven, maar het alternatief was prima. Verhuur verliep soepeltjes en de auto was modern en liep als een zonnetje.
Prima service (ik kon de bus al de avond voor de huurdag ophalen) en een heerlijk sturende bus.
Snel geregeld en de auto was top! Luxe en schone auto, zeker voor de prijs wat je betaald.
Voor het eerst klant bij hen om voor de vakantie een auto te huren. En hoewel de auto die wij oorspronkelijk zouden huren, door een ongeluk niet beschikbaar was, hebben ze dat echt top opgelost! Extra complimenten voor de geduldige, zeer vriendelijke en servicegerichte Yasin, zo rij je echt met een goed gevoel weg!
Alles was in ordre!
Uitstekend!
Bij aankomst was de auto niet gereed, moest eerst nog gewassen en van binnen schoongemaakt worden. De auto rijdt goed. De terug reis ging niet goed, waardoor ik met pech kwam te staan. Ik ben netjes te woord gestaan door de medewerkers, toen ik melden dat ik op de vluchtstrook stond. Zij hebben alles netjes geregeld voor me. Een top service hoe alles verlopen is. Volgende keer weer bij Inqar, als ik een auto moet huren.
Originele beoordeling
Bij aankomst was de auto niet gereed, moest eerst nog gewassen en van binnen schoongemaakt worden. De auto rijdt goed, maar verbruikt erg veel olie. Na duizend kilometer moest er bijna 2 liter olie bij. Dit is niet normaal voor een auto. De terug reis ging niet goed, waardoor ik met pech kwam te staan. Ik ben netjes te woord gestaan door de medewerkers, toen ik melden dat ik op de vluchtstrook stond. Zij vroegen of ik 112 wilden bellen om mij naar een veilig plek te laten slepen, en dat heb ik ook gedaan. Later werd ik door een berging bedrijf van hun opgehaald en naar Zaandam gebracht. Ik vond het lang duren voor ik de afrekening kreeg, en dat er niet een excuus word gedaan voor de overlast en een kleine compensatie hiervoor.
Prima
Om een groot hok op te halen had ik een bestelbusje nodig. Er werd heel goed meegedacht welk busje daar het beste voor te gebruiken. Heel fijn. Is ook allemaal prima gegaan. Als ik weer een vervoersmiddelen nodig heb dan weet ik waar ik naartoe ga en kan iedereen aanraden naar Inqar Adrie Jonk in Heerhugowaard te gaan.
Bedoeling was voor 1 dag auto te huren, uiteindelijk toch met 2 dagen moeten verlengen. Gebeld en het was meteen in orde. Vriendelijk personeel en ook het inleveren ging snel.
Wordt veel moeite voor je gedaan en supervriendelijk geholpen. Goede prijs en prima service
Sinds twee jaar ben ik klant bij Inqar en ik heb nog nooit meegemaakt dat een verhuurbedrijf zo flexibel en goed te werk gaat. Bij spoedjes denken ze graag met je mee. Nemen altijd contact op als je de auto wat eerder op kan halen. Ik kan het met een woord omschrijven en dat is: Geweldig!
Ik heb een auto gekocht. In de advertentie stonden extra's genoemd die niet aanwezig waren. Enorm goed door Eric geholpen. Er is direct een oplossing bedacht, waarna ik op de gewenste datum mijn auto volledig voorzien van de in de advertentie genoemde extra's. En ook nog eens met eenzelfde levertijd! Top! Ik ga zeker een volgende keer weer terug :-)
Voor 7 dagen lang een auto gehuurd bij Adrie Jonk. Kreeg een auto in goede staat. Netjes afgehandeld en veel plezier van gehad. Zeker een aanrader voor autoverhuur!
Na al langere tijd klant te zijn geweest met zeer regelmatig huren, ging het enige tijd geleden dan toch flink mis! Ik bracht een Mazda terug en parkeerde op ong een anderhalve meter achter een bakwagen met laadklep. Absoluut zeker was de Mazda zonder meer schade dan ontvangen. Korte tijd later kreeg ik te horen dat ik mijn borg kwijt was en moest betalen voor de huur. Er zou door mij schade zijn gereden aan de motorkap. Op het moment van inleveren is de Mazda NIET bekeken door personeel. Er was dan ook geen formele inname. Het frappante was wel, dat de schade overeen kwam met schade welke zou kunnen zijn ontstaan door de laadklep van de bakwagen. Ik heb vanzelfsprekend niet extra betaald en dankzij bemiddeling van mijn leasebedrijf heb ik niets meer gehoord. Wel ben ik gestopt met klant zijn bij Inqar
Beste John, Allereerst bedankt voor de moeite die u heeft gedaan om een review te schrijven, we moesten even zoeken toen wij uw review lazen, maar u spreekt hier over iets wat 9 maanden geleden is gebeurd, de review heeft u blijkbaar nogal veel moeite gekost. En daarom zijn mogelijk sommige details voor u niet meer zo vers? Zo betaalt niemand borg als het vervangende vervoer via zijn leasemaatschappij is geregeld. Daarnaast hebben wij de juistheid van onze schadeclaim kunnen aantonen bij de leasemaatschappij en hebben zij het beperkte eigen risico betaald. Of zij dat bedrag ook aan u hebben gefactureerd weet ik niet. Maar om terug te komen op uw verhaal, u bent/was inderdaad een gewaardeerde klant die in 16 jaar tijd ongeveer 30 keer een auto heeft gehuurd. In 2018 en 2019 huurde u zelfs best heel regelmatig een auto. En vaak kon u de auto de avond tevoren gratis ophalen en volgens mij hebben we nooit problemen gehad in die 16 jaar? Na de zomer van 2019 heeft u niet meer gehuurd, maar dat kan goed te maken hebben met het verkrijgen van een leaseauto. Dan 9 maanden geleden. Er waren problemen met uw leaseauto en deze werd aangeboden bij onze Profile vestiging, Het vervangende vervoer ging daarna via onze rental afdeling. Bij het uitgeven van het vervangende vervoer voor uw leaseauto was u nogal een pietje precies, U heeft mijn collega zelfs op heel kleine poetsbare krasjes gewezen. Iets wat we trouwens prima vinden, we vinden het ook bijvoorbeeld beslist niet erg als mensen zelf foto’s maken van de auto bij vertrek. Mede gezien uw kritische blik, is bij het vertrek 100% zeker dat de twee deuken in de motorkap er niet in hebben gezeten bij het vertrek. Want voor de aanwezige/afwezige schade bij vertrek heeft u onze app getekend. Toen u terugkwam met de huurauto om uw eigen gerepareerde leaseauto op te halen, heeft u de sleutel van de huurauto op de balie van de Profile gelegd en uw eigen auto weer meegenomen. U wilde blijkbaar niet wachten op de inname door mijn collega van de verhuur. U alleen weet of dat een bewuste keuze was. Mijn collega van de verhuur die aan de andere balie bezig was met een klant, kreeg de sleutel dus pas nadat u al weer met uw eigen auto vertrokken was, dan wordt het lastig om de auto te controleren waar u bij bent. Hij constateerde maximaal een half uurtje later dat er dus twee nieuwe deuken bovenop de motorkap zaten, samen met wat krasjes, wat er op lijkt te duiden dat er mogelijk iets op de rechterbovenhoek van de motorkap is gevallen en er weer vanaf is gegleden. Mogelijk dat dat ergens gebeurt is waar u tijdens de gebruiksdagen geparkeerd heeft en dat u er geen weet van heeft gehad. Om er 100% zeker van te zijn dat de schade niet bij ons is gebeurt hebben wij de beelden van de camera's bekeken en de auto was in dat half uurtje niet (aan)geraakt. Dus dat kunnen we uitsluiten. Daarnaast was deze schade ook onmogelijk te maken met een bakwagentje of andere auto, de schade zat namelijk boven op de motorkap rechts en dan bij het raam. Maar we nodigen u van harte uit om ons te laten zien hoe deze schade kan zijn ontstaan door een bakwagentje waar u over sprak. We hebben de foto’s, we hebben de auto's en een meetlint. We zijn benieuwd. Kortom we horen graag van u. U kunt mij mailen op [email protected]
De gereserveerde bestel bus was niet beschikbaar door schade. Alternatief dat geboden werd was kwalitatief veel beter dan de eerste keuze.
Ik kon bijzonder snel terecht voor de huur van een personenauto, waar dit bij andere partijen lastig was zo op de korte termijn. Het contact verliep erg prettig en ik had uiteindelijk een erg fijne auto te leen. Top!
Ik had aan het einde van de dag toch een bus nodig om meubels te verhuizen. Gelijk naar Inqar in Zaandam gereden en daar werd voor mij een bus klaargezet. Supersnel, netjes behandeld. Vriendelijke medewerkers. Qua prijs en kwaliteit uitstekend! Ze denken 100% met je mee.
Prettige communicatie en afhandeling
geboekte auto stond klaar, ik had wat hulp nodig met in laden van een driewieler vouw fiets, dat werd zonder er om te hoeven vragen verleend. erg prettig
Super service! Snel geregeld. Nette bus mee gekregen voor het verhuizen. Communicatie verliep goed.
goed geholpen prima auto alleen communicatie had iets beter gekund. zondag auto retour op woensdag pas afrekening per mail
Beste Jan, Dank je voor uw beoordeling, onze excuses voor de late afhandeling. Tegenwoordig pinnen wij de meeste borgen gelijk terug als de auto tijdens kantooruren terug is. De rest factureren wij de volgende werkdag. Op maandag is het dan vaak toch nog heel druk met terug melden/aftanken, maar dinsdagmorgen moet dan toch echt wel lukken. Helaas glipt er dan soms toch nog een contract tussendoor. We gaan nog beter onze best doen. MVG Arno Jonk
Ook al kon ik er pas precies om de sluitingstijd zijn hielp Yasin mij nog uitgebreid
INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.