Top bedrijf

Ik huur hier reeds 6 jaar enkele keren p/jr. Heb nooit problemen ervaren , alles conform afspraak. Met andere verhuurbedrijven vaak problemen.

• Medewerkers

Hallo Jan, Bedankt voor de review! Wij stellen dit zeer op prijs! Met vriendelijke groet, INQAR Dallinga

Netjes

Een nette auto meegekregen verder zag het er allemaal goed verzorgd uit ook de persoon die me hielp was vriendelijk en goed behulpzaam met uitleg

• Medewerkers

Hallo Elias, Van zulke reviews worden we blij! Fijn dat alles naar wens was en wij hopen u in de toekomst weer te mogen voorzien van onze diensten. Met vriendelijke groet, INQAR Dallinga

Van afhalen l/m terugbrengen zeer goed, evenals de auto.

• Medewerkers

Hallo Eddy, Bedankt voor de review! We zijn blij te lezen dat alles naar wens was en wij hopen uiteraard u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, INQAR Dallinga

gewoon de beste verhuurbedrijf van de regio

zeer goed materiaal wat word verhuurd en duidelijke en snelle communicatie

• Medewerkers

Een hele fijne, nette en luxe bus

Achteruitrijcamera is super handig en de Ford rijdt heel erg fijn!

• Medewerkers

geen woorden maar daden !

Aanrader , snel regelen zonder poespas , goed materiaal

Service is erg goed en alle opzichten.

Ik heb er een auto gehuurd en zoals de auto en de service is erg goed..Ook word er goed met je mee gedacht en kan je zonder poespas op deze mensen aan om er een auto die vertrouwd n erg mooi en schoon zijn en in top conditie zijn.Ook heb ik er wel eens een verhuis auto gehuurd. Die zijn ook goed .Als je voor een dag of meer et spoed nodig heeft beveel ik Delinga auto verhuur delfzijl ,farmsum aan zonder om aan hun service aan.en de afspraken zijn erg duidelijk en de mensen zijn vriendelijk .een aanrader vindt ik.

Snel, flexibel, praktisch

Auto-uitgifte gaat lekker snel, als er uit onze hoek even iets anders moest werd dat praktisch en flexibel opgelost. Super!

Goed.

Zoals hier boven is beschreven.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

InQAR Dallinga top bedrijf

super geholpen

• Medewerkers

Prima wagen, prima service!

Prima wagen, prima service!

• Medewerkers

Snel geregeld en goede service

Bestelbus stond op tijd klaar. Zag er prima uit, in mijn ogen een luxe uitvoering. Naar volle tevredenheid een dag in gereden.

• Deskundigheid N.v.t.

Geweldig goed!

Het ging heel gemakkelijk om een auto te huren. En we kregen ook supersnel het resterende bedrag van de borg terug. Echt goed geregeld!

Goed meedenken & perfecte service

Ik had achteraf toch een grotere (vracht)auto nodig. Omzetten was geen enkel probleem en ze dachten goed mee! Na afloop kon de vrachtwagen, na aftanken bij tankstation 50 m. verderop, op de daarvoor bestemde plaats buiten de hekken geparkeerd worden en de sleutels in een aparte sluitelkluis gedeponeerd. Verder geen omkijken naar. Perfecte service en vriendelijk personeel. Óók op zaterdag.

Mooie auto, prima service

Mooie auto, prima service

• Medewerkers

Absolute topservice en uitstekende bediening

Wij moesten op korte termijn een auto huren/leasen en dat is gelukt! Voortreffelijke auto (Nissan casquai) en uitstekende voorwaarden! Volgende keer weer!

keurige afhandeling

duidelijke voorwaarden, goede communicatie en nette wagens voor de prijs

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.