Keurig netjes en vlot geregeld.

Net bedrijf. Vlot geregeld en een mooie auto meegekregen.

Zoals gewoonlijk….Top!

Vrijwel nieuwe auto meegekregen, goede afspraken kunnen maken over de huurperiode, en overall prima ervaring.

Goed en vlot.

Betrouwbaar met jonge wagens. Personeel geschikt voor de begeleiding.

• Medewerkers

Prima! Exact wat ik nodig has een zeer behulpzaam

Alles gaat vlot. Krijg een betere vervanging als hetgeen ik wil niet aanwezig is. De dame op locatie Groningen, die mag van mij wel loonsverhoging krijgen. Ze wist nog wie ik was, ook al ben ik 1x eerder bij hen geweest. Ze is heel vriendelijk. Dergelijke medewerkers zijn een aanwinst voor een bedrijf en door moet je koesteren.

• Medewerkers

Klantvriendelijk en behulpzaam. Auto was keurig in orde en reed prima.

Super service

Wij huren regelmatig en zijn erg te spreken. Goede service. Meedenkend en klantvriendelijk bedrijf. Absoluut een aanrader.

Heel erg goed

Mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam, kortom zeer tevreden

Helemaal prima

Prima bus....

• Medewerkers

Snel gehandeld door INQAR Dallinga.

Ondanks de drukte voor de Paasdagen, wist Dallinga Veendam toch nog een prima auto te regelen voor de volgende dag. Alles was/ ging overeenkomstig hetgeen was afgesproken. Werkelijk prima!

Top service!

Voor 1 dag een auto gehuurd , schone en goed rijdende auto. Ook was alles goed geregeld en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

• Medewerkers

Snelle response, beschikbaarheid en competitief in kostprijs

We hebben al meerdere keren bij INQAR Dallinga gehuurd, ook een shortlease periode gehad. Altijd snelle afhandeling, super leuk en amicaal contact en geen moeilijk gedoe als er iets is. Dingen worden gewoon goed en duidelijk met elkaar afgehandeld. Vanwege terugkomst uit buitenland met nog een buitenlands rijbewijs, wordt ook gewoon niet moeilijk over gedaan. Kostprijs is zeker competitief met overige opties (inclusief carsharing).

Super service

Blij zaken te doen met INQAR. Eerlijk fair en transparant

• Medewerkers

Best place - very kind - they helped me really !!!!

Everybody is really nice and I can really recommend to everybody.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super bussie

Hele nette bus met weinig km's en vriendelijk personeel. Pluspunt was een fijne extra opstap bij de achterdeuren en er zat enorm veel ruimte achterin.

• Medewerkers

Gewoon goed verhuur bedrijf, met mooi nette en schone autoos

Gewoon na afspraak.. keurig..!!!

• Medewerkers

Als ik vervoer nodig heb is dallinga de beste partij!

Niks te klagen ben altijd naar zeer tevredenheid geholpen of het nu om een bus of over een personenauto gaat.

Top kwaliteit!

Geweldige en duidelijke service! een hele mooie grote bestelbus en die erg makkelijk te besturen is. Bedankt! Elle

Top geregeld

Goed geregeld, goede bus!

Nooit weer!

Zouden mail krijgen met foto's waarop schade huurbus door ons veroorzaakt krijgen..niet gekregen. Dochter studeert, geen rijbewijs, maar zij mag de rekening betalen van 300€.. geen idee waarvoor. We voelen ons genaaid..

• Medewerkers

Beste Els, Hoewel wij snappen dat het een domper is dat er schade is geconstateerd, vinden wij het jammer dat er niet op een eerlijkere manier met de situatie om gegaan kan worden. Van tevoren is de bus, samen met de klant, op een rustige manier geïnspecteerd op reeds aanwezige schades. Hiervoor is getekend. De nieuwe, duidelijk zichtbare schade is niet gezien door beide partijen. De foto van de nieuwe schade is wel gemaild. Dit ging in eerste instantie mis, omdat het e-mailadres niet klopte. Later dus alsnog gedaan. De klant is aanvankelijk ook telefonisch benaderd om de schade te melden. Het zou dus bekend moeten zijn, waar het om gaat. De klant gaf aan zelf ook nog beelden gemaakt te hebben van de bus. We kregen een foto ( stilstaand beeld uit het filmpje ) toegestuurd. De foto liet niet het deel zien waar de schade zat. Daarop hebben wij zelf nog verzocht om ons het hele filmpje te sturen. Wat schetst onze verbazing? Het filmpje is gemaakt, nadat de bus is teruggebracht.

Alles was goed geregeld en als er wat met het busje was je kon direct heen zonder extra kosten service is daar goed .

Fijne bus!

Verhuisbericht gehuurd, fijne en goed verzorgde bus, klant vriendelijk, duidelijke informatie.

• Medewerkers

Fijn bedrijf, goede service!

Fijn bedrijf, dito mensen en goede service.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

• Medewerkers

Al meerdere keren een auto geleend. Correct behandeld. Goede en snelle service. Online alles kunnen regelen, werkt prima.

• Medewerkers

Staan altijd klaar voor je

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.