Filters

10

perfecte service, prima auto, goedkope prijs

do I need to say more?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Medewerkers
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn eigen auto was in reparatie en via de garage (Vakgarage Van Damme) verwezen naar Dallinga voor een huurauto. Ik zocht specifiek een automaat en Dallinga was de enige die op korte termijn een automaat beschikbaar had. Hele goede en flexibele service. De medewerkers denken met je mee. Het was onzeker hoelang mijn eigen auto in reparatie was en ik wilde de Kerstdagen wel graag bij familie kunnen doorbrengen. Ik kon de huurperiode een paar keer verlengen en toen mijn eigen auto klaar was, kon ik de huurauto ook flexibel weer inleveren. Mooie en nette auto. De prijs werd omlaag bijgesteld naarmate ik langer huurde. Prima service. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Niks anders dan lof!! Alles tot in de puntjes geregeld. Ik kom weer huren mocht dit in de toekomst nodig zijn! 👍👍👌👌

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige Service voor een voordelige prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

INQAR Dallinga is een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf. Je krijgt een goed onderhouden auto mee. Kon laatst zonder reservering \'s middags nog een auto huren. Kreeg ook nog korting op de huurprijs. Huur vanaf 1992 al bij INQAR Dallinga. Heb nooit geen op- of aanmerkingen gehad op de dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Opnieuw zeer tevreden met de uitstekende service van Dallinga! Had de auto voor 1 dag gereserveerd, maar mocht hem de dag ervoor al rond 17:30 ophalen! Omdat de auto, op de gereserveerde dag, al om 11:00 uur terug was, werd er maar een halve huurdag in rekening gebracht! Top service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en vriendelijk geholpen. Er miste iets, maar na 1 telefoontje, was dat direct en ook nu weer vriendelijk verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke en behulpzame personeel duidelijk wat de afspraken zijn auto stond op tijd klaar. Ik ga zeker weer in de toekomst een auto huren bij INQAR

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service en nette auto/bus, snelle afhandeling rekening en niet duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vlot, bekwaam, heel riendelijk en degelijk nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel geregeld, vriendelijk geholpen, hele nette auto en bovenal, daar ik hem wel erg kort nodig had gaven ze mij korting, hoe mooi en service gericht is dat, super bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk en duidelijk, je weet ruim van tevoren waar je aan toe bent. Telefonisch goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dank jullie wel, ik kon de bus al de avond ervoor ophalen. Fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had vorige week een auto gereserveerd en dat zou een aygo worden, kreeg de dag erop telefoon of ik bezwaar had tegen een automaat, nou dat was geen probleem voor mij. Kom ik de dag erna de huurauto ophalen bleek dit een luxe Seat Leon te zijn die ik mee kreeg voor de huurprijs van een aygo Prima regeling en prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

2 weken een auto gehuurd voor vakantie. Service was top, communicatie snel en duidelijk. De verhuurder heeft ons bij het ophalen van de auto zelfs opgehaald van de bus. Ik zou iedereen aanraden om een auto te huren bij Inqar Dallinga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag bij dhr. Kugel van vestiging Veendam een bakwagen gehuurd voor 1 dag voor 128 euro (eigen risico verlaagd naar 350 euro). de uitleg werd gegeven alsof ik rechtstreeks van de kleuterschool kwam..bijv..kijk dat is het knopje van de radio...enz. Duidelijk maar erg kleutermeesterstijl.. Ik heb 13 km(ik dacht 10 of 11km maar werd op kordate wijze terechtgezet door dhr. Kugel..) gereden met de bakwagen toen ik hem terugbracht en liep dus tegen het probleem van aftanken aan..minimale afnamehoeveelheid bij de reguliere pompen is 5 liter en ik heb waarschijnlijk iets van een dikke liter diesel gebruikt( ik zei per ongeluk benzine en jahoor dit werd weer op kordate wijze door dhr.Kugel verbeterd..) meter stond dus ook nog op compleet vol..dit uiteraard gemeld met de vraag hoe hier mee aan?..vertrekt de man zijn gezicht compleet en wordt mij even op een strenge belerende toon verteld dat dat niet de bedoeling is..hier werd ik behoorlijk geïrriteerd door(ik had ook gewoon kunnen zeggen jahoor hij is weer vol..) waarop ik als antwoord gaf.. geef mij de sleutels maar weer , dan rijd ik net zolang rondjes totdat ik 5 liter kan tanken..nee dat mocht niet,dat kan ik uiteraard niet toestaan en ik beslis dat... hij zou hem zelf wel even aftanken en dan moest dat verrekend worden met de huurprijs,..(uiteraard zou dit geen probleem zijn geweest, ik gaf alleen maar aan dat ik niet wist hoe ik aan een liter diesel moest komen die ik uiteraard wel verbruikt had en ook gewoon wilde betalen).Zowel dhr.Kugel als ikzelf raakten behoorlijk geïrriteerd door elkaar, waarop ik hem op dezelfde manier ging benaderen en behandelen als hij mij..lekker belerend doen, waarop hij zei dat hij geen klein kind was en zich niet zo wenste te laten behandelen..euhh ik dus ook niet...Om een lang verhaal af te sluiten.de medewerker waar ik een dag eerder de bakauto bij had gereserveerd was uitstekend geschikt voor zijn taak, duidelijk en klantvriendelijk, dhr Kugel daarentegen lijkt mij behoorlijk gefrustreerd, wellicht door de lange dagen in een bijna hol klinkende loods, waarin hij alleen achter een bureautje zit..lijkt me inderdaad geen pretje maar tegen de tijd dat je je op klanten gaat afreageren op een dergelijke wijze (die wellicht ontkent word)lijkt het me verstandig om en hulp en een andere baan te zoeken. Zolang Inqar Dallinga deze man achter de balie heeft staan kom ik niet weer en zal ik tevens in mijn netwerk vertellen hoe mijn ervaringen zijn.erg jammer, het wagenpark is keurig, alles ziet er verder tiptop uit en dan heb je een dergelijke man achter de klantenbalie staan...wellicht iets om over na te denken firma Dallinga , dit kost stomweg klanten en geld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

heb voor afgelopen zaterdag een bus gehuurd wil hem die avond terug brengen is er niemand aanwezig laat dan de bus niet onbeheerd achter breng hem maandag morgen terug (van zaterdag tot maandag morgen achter beveiligd hekwerk op terrein geplaatst ter goede trouw) en krijg als beloning de zondag ook op de rekening met de toezegging ik mats jullie anders de maandag ook nog, denk je ook iets goed te doen omdat er op verhuur dagen zelf niemand aanwezig is, was dus een leuke sponsor rit voor ouderen aangeboden door ons aan de ouderen maar word door deze calculatie te duur voor de senioren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

vriendelijk...duidelijk..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kort van te voren gebeld om een verhuisbus te huren en was blij verrast door de inspanningen van de medewerker om op zoek te gaan naar een geschikt voertuig. Ik werd vlot teruggebeld en kreeg een keurige, vrijwel nieuwe, Fiat Ducato ter beschikking die ik op zaterdag 13:00 u kon ophalen. Mocht de bus op zondag inleveren met gebruik maken van een handige beveiligde paalkluis om de sleutels in te werpen. Ook de afrekening ging vlot met een factuur via de e-mail. Bedankt voor de service! Rob

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Diefstal na schade: Oude schade opgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Communicatie:
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uitleg 1) duidelijk controle betreft eventuele schades bij het ophalen en brengen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid:
  • Medewerkers:
  • Communicatie:

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd