Zorgeloos en vriendelijk

Voor een verhuizing heb ik een bestelbus gehuurd bij Inqar De Beijer. Ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend was. Mooie bus met alle gemakken, duidelijke uitleg, nette ontvangst en vriendelijk personeel. Ook zijn de kosten duidelijk en is de communicatie snel. Zeer aan te bevelen.

In 1 woord TOP!

Ik huur regelmatig auto's bij Inqar De Beijer voor mijn werk. Werkelijk niks is teveel gevraagd. Zelfs als de communicatie bij ons te wensen overlaat past Inqar de Beijer zijn service weer naadloos aan. In 1 woord TOP! Super service, goed duidelijke communicatie, heldere afspraken en goede auto's. Kortom een echte betrouwbare autoverhuurder die het woord service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft.

• Medewerkers

Top service, wij willen alleen nog maar hier huren!

Ze zijn eerlijk, ze luisteren, ze denken/helpen mee, ze zijn flexibel (wij konden elke keer met een telefoontje de huur van de auto verlengen) kortom wij willen alleen nog maar hier een auto of bus huren!

Fijne en snelle service!

Via het initiatief 'Zorgheldenauto's' in contact gebracht met Inqar De Beijer Nijmegen. Binnen 3 dagen stond er al een auto voor mij klaar en hebben zij mij 3 maanden tijdens de Coronacrisis uit de brand geholpen!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Medewerkers

geweldige service, snelle afhandeling en goede prijs.

Ik heb gebeld op vrijdag of er nog een bus ivm verhuizing te huur was en ja hoor zondag 2e pinksterdag mocht ik deze ophalen dezelfde avond weer teruggebracht. Fijne bus en prijs zeer netjes.

• Medewerkers

Jonge auto's, prima service, heel klant vriendelijk !!

Prima auto's voor mooie prijs, zeer klant vriendelijk. Kom hier zeker weer terug!

• Medewerkers

Nette auto\'s voor scherpe prijs en zeer klant vriendelijk

• Communicatie:

Top service! Iedere keer weer. Ze denken mee en komen te alen tijde met een passende oplossing.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloos. Oplichters. Huichelaars.

• Communicatie:

Beste N, Vervelend dat u zo'n vervelende ervaring hebt gehad bij Inqar de Beijer. Wij komen graag met u in contact om te kijken waar het is mis gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, INQAR

Erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ook nog goedkoop.

• Communicatie:

Prima bedrijf. Persoonlijke service. Snelle reactie. Als je snel een betrouwbare auto nodig hebt kun je hier prima terecht.

Over INQAR

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.