Goede service en er wordt naar je geluisterd

Er wordt netjes gewerkt en de monteurs zijn vriendelijk en luisteren

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbaar en goed .en staan altijd voor je klaar..

Goede servise

Gewoon een gezellig bedrijf

Al zeker een jaar of 17 klant, dat zegt genoeg.

Prima geholpen

Service is uitstekend. Altijd bereid mee te denken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top garage en vriendelijke service

Kom hier al jaren en vandaag weer een beurt + APK laten uitvoeren, fijne garage en klantvriendelijk personeel. Werd keurig gebeld dat de auto weer klaar was. Er wordt altijd contact opgenomen mocht er onverhoopt iets moeten worden vervangen. Concurrerende prijzen tov. van een fastfitter. bv met banden. Met andere woorden zeer tevreden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd duidelijk en goedop tijd klaar zonder klachten

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

al jaren ben ik fan

altijd welkom, zeer klantvriendelijk, goede snelle service. Na 40 jaar de fijnste garage die ik heb.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke mensen, deskundig personeel en de beste garage in de omtrek !

• Reden bezoek: Andere reden

mensen hebben kennis van zaken

mijn ervaring is na vele jaren nog steeds hetzelfde t.w. Fijne service, kennis van zaken, eerlijke prijzen, correcte en vriendelijke mensen en je wordt altijd gebeld als er tijdens de onderhoudsbeurt als er onvoorziene zaken zijn.

Dure grap! :(

Na aanschaf occasion bleek deze ver boven de waarde te zijn verkocht aan mij. Met een belachelijke 'rij klaar maken' bedrag er bovenop. Achteraf geprobeerd contact te krijgen via de mail met de garage eigenaar. Nooit geen reactie gekregen. Ook niet na herhaaldelijk mails sturen... Ik kwam hier al jaren in goed vertrouwen. Maar vertrouwen is nu tot een dieptepunt gedaald. Deze garage is mij kwijt als trouwe klant

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zo als altijd prettig en goed geholpen.

Ik kom al meer da 20 jaar bij van Mannekes en beschouw het als mijn garage. Prima personeel die weet wat er gebeuren moet met heel veel ervaring en kennis.

Vakkundig en vriendelijk

Ben al jaren met mijn auto's hier in onderhoud en dit is nog steeds naar volle tevredenheid.

Goede service.Fijne mensen.

Ik word altijd zeer goed geholpen.De mensen zijn erg aardig.ze adviseren goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede communicatie m.b.t. uit te voeren werkzaamheden

Voordat er grotere onderdelen vervangen moeten worden, wordt je als klant vooraf geinformeerd over de daaraan verbonden kosten. Zo wordt je als klant na gevoerd onderhoud, niet verrast over de hoogte van een factuur

Prima en kundig

Goede service en prettige sfeer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Komen hier al jaren en worden altijd keurig geholpen. Afspraken worden keurig nagekomen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed, geen gezeur maar prima geholpen

Goed geen gezeur maar prima geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

De service was prima.

De service was prima. Ik ben alleen verbaasd dat zoveel aircovloeistof moest worden bijgevuld. Wordt er tijdens de onderhoudsbeurten de airco gecontroleerd?.

Goede wagen en uitleg

Alleen de borg na 3 dagen niet teruggestort Vind ik een min punt Verder de wagen in orde

uitstekende service

goede ervaringen sinds jaren

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaring is prima.

Ik ben een vrouw, dus veel verstand heb ik niet van een auto. Ik laat altijd keurig op tijd de beurt geven waar jullie mij aan herinneren. Ik heb nog nooit pech gehad onderweg. De laatste keer ben ik ook nog netjes naar huis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was. Fantastisch, nogmaals bedankt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima ervaring met de huur van de verhuisbus!

Prima geregeld, goed meegedacht welke verhuiswagen geschikt zou zijn. Administratief ook goed afgehandeld. Een aanrader!

• Reden bezoek: Andere reden

Zoals altijd prima service. Vriendelijk en deskundig en niet lang hoeven wachten tot de auto klaar was.

Heel positief

Vriendelijk en vakbekwame medewerkers.

Plezierig, behulpzaam en snel

Een direct verzoek voor verhuur kon worden ingevuld. Prettig contact en goed advies voor auto keuze. Het was mij alleen niet duidelijk dat een tweede bestuurder extra kosten had, dat zag ik later pas op de factuur. Vind ik persoonlijk een niet zo logische om daar per dag een bedrag extra voor te rekenen.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.