Super goed

Voor mijn APK ben ik naar jullie gekomen vanuit Monnickendam. De camper is altijd bij jullie in onderhoud geweest door de vorige eigenaar via de Veluwse Campercentrale. Dankzij de topmonteur Alex rijdt de camper als een zonnetje. Het bedrijf is super. Staat altijd voor je klaar en denkt met je mee. Receptiemedewerker Steef altijd vriendelijk en gastvrij. Tot volgend jaar dus weer. J. Jongman Monnickendam

deskundig, hulpvaardig, klantvriendelijk

als boven

Top voor elkaar!

Fijn bedrijf met kennis van zaken.

Positieve ervaring

Uitstekende service. Afspraken worden goed nagekomen.

• Reden bezoek: Andere reden

Heel klantvriendelijk en transparant

We hadden de camper aangemeld voor een grote beurt en APK. We werden gebeld dat een kleine beurt ook voldoende was. Dit vonden we heel eerlijk. We hadden de camper gekocht bij een handelaar en wisten niet precies wat er moest gebeuren. Toen we de camper kwamen ophalen en wilden betalen, werd er gezegd: de rekening komt vanzelf op de mail. Aangezien dit ons eerste bezoek was vonden we dit bijzonder. Het is prettig dat er nog bedrijven zijn zoals deze. Heel goed bevallen en we komen zeker terug en hebben anderen al verteld over onze ervaring.

Correct en deskundig geholpen

Correct en deskundig geholpen. Ga zo door!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik wordt snel, prettig en vakkundig geholpen

Ik vind zowel de telefonische als de praktische dienstverlening erg prettig en goed

geweldige service

geen ingewikkeld gedoe, maar gewoon alles netjes geregeld

• Reden bezoek: Andere reden

Uitstekende en snelle service!

Erg klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

Betrouwbaar betaalbaar

Ik heb verschillende dingen laten vervangen/veranderen. Grote en kleine dingen, alles was perfect, betaalbaar en snel geregeld.

Goede betaalbare service

Fijn bedrijf. Denkt goed mee en komt met goede oplossingen tegen een gunstig tarief. Kom hier zeker weer terug.

Fijn bedrijf

Kwam langs voor een kleine reparatie. Die is snel en kosteneffectief uitgevoerd. Komt over als een vriendelijk en deskundig bedrijf.

Vakkundig en snel

vriendelijk en erg vakkundige service

Komen afspraken na

Overal goede ervaring.

eerste indruk is goed

telefoniste is praktisch en vriendelijk Advies over reparatie is eerlijk ook wat monteur zelf in deze situatie zou doen. Rekening viel gelukkig niet tegen. Hopenlijk de volgende keer ook niet. Tevreden

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbare partner met vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar een alarminstallatie voor mijn auto. Dit kon op zeer korte termijn worden gerealiseerd en was soepel te combineren met een beurt en APK. Viel me wel tegen dat de APK niet gratis bij de beurt zat, wat ik bij mijn eigen garage wel gewend was.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed, snel en voordelig geholpen!

Na aanbeveling van een kennis mijn auto in onderhoud gebracht bij Mastenbroek, ook onze andere auto gaan wij hier in onderhoud doen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Professioneel, correct, to the point

Fijne ervaring met een professioneel team van vakmensen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goeie service, maar heel erg duur

Apk + de vervanging van een lek koelvloeistof buisje. Gebeld dat het klaar was en bij het wegrijden waren 2 lampjes (knipper- en remlampje) kapot en ben toen direct geholpen wat top was! Later een rekening mogen ontvangen van € 458,71!

prima 1e ervaring!

mail gestuurd, ik ben gebeld, afspraak gemaakt, werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd, blij mee.

• Deskundigheid N.v.t.

Top bedrijf en service!

Fijn het mee denken van klanten en oplossingen zoeken! Echt een aanrader voor een bus of auto!

In één woord geweldig.

Een fantastisch bedrijf, met geweldig prettige, super gemotiveerde en kundige medewerkers. Altijd bereid om van alle kanten met de klant mee te denken en oplossingen te helpen zoeken en deze ook altijd te vinden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

na enige feedback, goed afgehandeld!

Ik was even onaangenaam verrast door de kosten van een lamp vervangen, maar door goed reageren van m'n vaste gezicht "Steef" is alles weer goed opgelost. Ik kom altijd graag. En ik word altijd goed geholpen. Fijn dat ze ook prettig reageren als je een keer iets minder tevreden bent!

UItstekend

Vriendelijk en zeer goede service.

Ze denken mee

Bij Mastenbroek denken de medewerkers mee hoe iets opgelost kan worden. Ze zijn professioneel en vriendelijk.

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.