Fijn bedrijf

Kwam langs voor een kleine reparatie. Die is snel en kosteneffectief uitgevoerd. Komt over als een vriendelijk en deskundig bedrijf.

Vakkundig en snel

vriendelijk en erg vakkundige service

Komen afspraken na

Overal goede ervaring.

eerste indruk is goed

telefoniste is praktisch en vriendelijk Advies over reparatie is eerlijk ook wat monteur zelf in deze situatie zou doen. Rekening viel gelukkig niet tegen. Hopenlijk de volgende keer ook niet. Tevreden

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Betrouwbare partner met vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar een alarminstallatie voor mijn auto. Dit kon op zeer korte termijn worden gerealiseerd en was soepel te combineren met een beurt en APK. Viel me wel tegen dat de APK niet gratis bij de beurt zat, wat ik bij mijn eigen garage wel gewend was.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed, snel en voordelig geholpen!

Na aanbeveling van een kennis mijn auto in onderhoud gebracht bij Mastenbroek, ook onze andere auto gaan wij hier in onderhoud doen!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Professioneel, correct, to the point

Fijne ervaring met een professioneel team van vakmensen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goeie service, maar heel erg duur

Apk + de vervanging van een lek koelvloeistof buisje. Gebeld dat het klaar was en bij het wegrijden waren 2 lampjes (knipper- en remlampje) kapot en ben toen direct geholpen wat top was! Later een rekening mogen ontvangen van € 458,71!

prima 1e ervaring!

mail gestuurd, ik ben gebeld, afspraak gemaakt, werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd, blij mee.

• Deskundigheid N.v.t.

Top bedrijf en service!

Fijn het mee denken van klanten en oplossingen zoeken! Echt een aanrader voor een bus of auto!

In één woord geweldig.

Een fantastisch bedrijf, met geweldig prettige, super gemotiveerde en kundige medewerkers. Altijd bereid om van alle kanten met de klant mee te denken en oplossingen te helpen zoeken en deze ook altijd te vinden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

na enige feedback, goed afgehandeld!

Ik was even onaangenaam verrast door de kosten van een lamp vervangen, maar door goed reageren van m'n vaste gezicht "Steef" is alles weer goed opgelost. Ik kom altijd graag. En ik word altijd goed geholpen. Fijn dat ze ook prettig reageren als je een keer iets minder tevreden bent!

UItstekend

Vriendelijk en zeer goede service.

Ze denken mee

Bij Mastenbroek denken de medewerkers mee hoe iets opgelost kan worden. Ze zijn professioneel en vriendelijk.

Prima!

Snel en vakkundig gerepareerd. Goed advies

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed advies en een nette service

Goede kennis van zaken . Personeel erg plezierig in omgang.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Eerlijk en niet opdringend advies

Je hebt meteen het gevoel van een warm familie bedrijf. Of het nu over aankoop van mijn nieuwe auto gaat of contact werkplaats. Krijgt meteen een vertrouwd gevoel door persoonlijke benadering.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed adres

Snelle en goede service

goed genoeg ,

vriendelijk personeel snelle service prijs kwaliteit voldoende

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Voor de 1e keer bij Mastenbroek geweest. Goed advies en snelle service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Alles netjes op tijd en volgens afspraak

Keurig behandeld en werk netjes gedaan. Kan er eigenlijk niets op aanmerken dus wat wil je nog meer?

Prettig vriendelijk en deskundig

Eerste kennismaking na onze verhuizing naar Lunteren, Keurige ontvangst en opvallend nette werkplaats en werkomgeving. Groot onderhoud van onze bestelbus, we zijn netjes op de hoogte gehouden gedurende de dag en konden ook bus als leenauto gebruiken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Weten precies waar ze mee bezig zijn

- Goede service - Duidelijk wat de kosten zijn - Zeer goede communicatie - Factuur met kostenplaatje en uitgevoerde werkzaamheden - Zeer vriendelijk en correct - Professionele uitstraling van bedrijf en infrastructuur (mail na plannen afspraak etc.) Ga zo door! Na 4 adressen in 2 maanden eindelijk de goede gevonden. Bovenstaande eigenschappen zijn zeldzaam. Super bedrijf. Met vriendelijke groet, Wout van Veldhuizen (e46 318ci Coupé)

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Mooie sprinter gekocht, erg leuk geholpen en afspraken worden nagekomen. Betrouwbaar bedrijf!!

Mooie bedrijfs wagens

Ik heb een hele mooie Mercedes sprinter 319 gekocht . Prima geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.