Klantvriendelijk en betrouwbaar

Mooie sprinter gekocht, erg leuk geholpen en afspraken worden nagekomen. Betrouwbaar bedrijf!!

Mooie bedrijfs wagens

Ik heb een hele mooie Mercedes sprinter 319 gekocht . Prima geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben contact met Mastenbroek gekregen via de Barneveldse Caravancentrale. We hebben nieuwe banden onder onze camper laten zetten compleet met balanceren en uitlijnen, mede omdat onze camper boven de 105 wat instabiel werd op de weg. Daarna reed de camper weer perfect! De service is prima en tijdens de reparatie een heerlijke fietstocht gemaakt

Service zoals dat hoort.

Klantvriendelijk en deskundig.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prima geholpen, deskundig personeel, met liefde voor BMW, dat was wat ik zocht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super enthousiast bedrijf met vakmensen die trots zijn op hun werk

Goed geholpen met vakkundig advies over de aanschaf van de bus. Heel goede service, prijs kwaliteit verhouding en klantvriendelijkheid. Echte vakmensen die plezier hebben in hun werk, advies en tips geven en je enthousiasmeren over het eindresultaat. Super tevreden met de afgeleverde bus die tot camper verbouwt gaat worden! Dikke aanbeveling!!

Professioneel & klantvriendelijk.

Zie boven.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige service tegen een schappelijke prijs !!

Zeer net bedrijf met vakbekwame mensen, zowel met het maken van de afspraak/het brengen van de auto en het na gereed weer ophalen van de auto gaf mij een zeer vertrouwd gevoel. Zeker een bedrijf wat ik zal aanbevelen !!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prijs / kwaliteit 100 % correct. Conform de offerte.

Aanschaf bmw

Prima! Auto keurig en netjes afgeleverd.

Professioneel en zeer correct

Ik heb mijn trouwe transporter ingeruild op een hele mooie Vito. Waar ik inruil een heel mooi bedrag voor terug kreeg. De afhandeling is zeer professioneel verlopen. En alles is volgens afspraak verlopen. Duidelijk en degelijk. Zeer vriendelijk personeel. En erg mooie wagens in het assortiment.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prima garage waar ze de tijd voor je nemen

Eind februari een Pössl Roadcruiser camper gekocht bij Kees Mastenbroek. Vooraf uitgebreid geadviseerd over de mogelijkheden fabriekscamper versus (laten) ombouwen en op basis van dit advies deze camper gekocht. Prima auto! De kleine aandachtspunten die na de aankoop nog moesten worden opgelost zijn geheel naar wens uitgevoerd (oa Bearlock en achteruitrijcamera inbouwen). Zeer tevreden! Temeer daar we de camper op het terrein kunnen laten staan tot we een goede stalling in de buurt hebben gevonden.

Oprechte interesse

Recent een hele mooie Renault Trafic aangeschaft. Vanaf het eerste moment dat we bij de bus gingen kijken waren we erg enthousiast over zowel de bus als het personeel. Er wordt de tijd voor je genomen en wat ons heel erg bij blijft is de oprechte interesse die getoond wordt. Al met al een mooie aankoop gedaan bij een bedrijf waar het gevoel vanaf moment 1 goed zat. Een absolute aanrader!

Snel en goed geregeld.

Reparatie snel en goed geregeld.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Klantvriendelijk en service gericht

Na de aankoop van een tweedehands auto heel goed geholpen bij de onvoorziene aanloop problemen. Dus ben als een zeer tevreden klant veilig op weg. Bedankt

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Netjes geholpen, ook met specifieke vragen.

APK-keuring conform verwachting en daarbij een goed kopje koffie!

Professioneel

Was slechts klein beetje, maar positief viel mij op, dat de monteur ook dingen controleerde waar ik zelf niet opgekomen zou zijn.

• Reden bezoek: Andere reden

Super geregeld

Top gasten. Goeie service altijd eerlijk

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Een mooie BMW gekocht helemaal tevreden over de snelle en nette levering

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bij aankomst werd ik al direct welkom geheten met naam. Koffie werd er direct aangeboden. Verder was alles top.

• Reden bezoek: Andere reden

Vriendelijk, enthousiast en professioneel bedrijf met veel vertrouwen.

Een zeer bertrouwbaar bedrijf

Klant wordt op een correcte manier ontvangen bij de receptie en ook goed te woord gestaan door chef werkplaats. Men heeft een goede luisterhouding en denkt mee naar alternatieven. De werkplaats ziet er zeer verzorgd uit. Gesprekken met de directie verloopt in in open ontspannen sfeer, waarbij de eerlijke uitstraling en handels wijze voor op staat.

Heel goed bezig geweest.

Nvt

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

aankoop

netjes afgeleverde auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige en goede service bij aankoop busje dat camper wordt

Wij hebben Kees Mastenbroek gevraagd om ons te helpen bij de aankoop van een tweedehands busje dat we om wilden laten bouwen tot een kleine camper. Omdat we zelf onvoldoende verstand van auto's hebben om dat met vertrouwen te doen. Zo'n ombouw is hoe dan ook prijzig, dus je wilt zeker weten dat de basis, de bus, daar goed genoeg voor is. De ombouw gebeurde bij Customcamp en Kees heeft alles met hen ook netjes afgestemd en de bus naar hen toegebracht. Ook heeft hij de bus opgehaald bij de verkoper en bij een andere partij geregeld dat we een vast verhoogd dak kregen. Alle zorg werd zo uit handen genomen. We zijn heel tevreden over het resultaat en de service. In het begin waren er wat kleine dingen, maar die werden snel verholpen, zonder enig gedoe.

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.