Heel goed bezig geweest.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

aankoop

netjes afgeleverde auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige en goede service bij aankoop busje dat camper wordt

Wij hebben Kees Mastenbroek gevraagd om ons te helpen bij de aankoop van een tweedehands busje dat we om wilden laten bouwen tot een kleine camper. Omdat we zelf onvoldoende verstand van auto's hebben om dat met vertrouwen te doen. Zo'n ombouw is hoe dan ook prijzig, dus je wilt zeker weten dat de basis, de bus, daar goed genoeg voor is. De ombouw gebeurde bij Customcamp en Kees heeft alles met hen ook netjes afgestemd en de bus naar hen toegebracht. Ook heeft hij de bus opgehaald bij de verkoper en bij een andere partij geregeld dat we een vast verhoogd dak kregen. Alle zorg werd zo uit handen genomen. We zijn heel tevreden over het resultaat en de service. In het begin waren er wat kleine dingen, maar die werden snel verholpen, zonder enig gedoe.

super service

super nette zaak vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Afspraak is afspraak

Na de aanschaf van onze camper-bus in oktober 2018 begon voor ons het camper-avontuur. We hadden voor onze ( semi-automaat met schakelrobot ) Renault Master een afleverpakket Plus t.w. van € 685,-- aangeschaft wat ons o.a. een Bovag-garantie van 3 maanden garandeerde. Tijdens deze periode kwamen er een paar mankementen te voorschijn die prima door de garage werden verholpen. Zo moest o.a. een gloei-bougie worden vervangen en een rem-schakelaar. Deze schakelaar veroorzaakte volgens de garage een schakelprobleem waarbij de automaat in een file of bij een verkeerslicht overschakelde in een handmatige bediening. Na het verlopen van de garantie bleek echter de druk-accumulator dit probleem te veroorzaken. De kosten hiervan rond de € 700,-- werden voor de helft door Mastenbroek vergoed waarvoor hulde.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heb hier mijn oude auto ingerolen en een nieuw bmw trug gekocht en mijn ervaring was gewoon een supe

Gewoon super

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd prettig zaken doen met Mastenbroek

Wij hebben onze Smart al jaren naar tevredenheid in onderhoud bij Mastenbroek. Nu hebben wij hier een bestelbus gekocht. Een hele nette bus voor een nette prijs. Zeer tevreden hierover.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk geholpen aan te bevelen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed en Net bedrijf

Ik heb mijn ouden bus in geruild voor een anderen. Ben daar zeer te spreken over

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn en professioneel behandeld.

Goed behandeld met aanschaf nieuwe auto, en inruil oude auto. Had het zelf niet goed voor elkaar met de tenaamstellings code van mijn oude auto. Toen heb ik de gelegenheid gekregen om dit ter plekke op te lossen samen met de verkoper. Goede service!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goede afwikkeling

Prettig geholpen, ondanks alle drukte toch snel gerepareerd

netjes

prima!

Goede ervaring

Wij zochten camperbus en kwamen bij Mastenbroek uit. We werden op een prettige manier geholpen en er werd fijn meegedacht over extra's inbouwen. Ook heel eerlijk over wat te duur zou zijn en wat we beter niet konden doen. Goede garantie en service.

Uitstekende ervaring en zeer deskundig personeel

Bedrijf houdt zich ook aan de afspraak die wij gewend waren bij de vorige garage ,dit tot tevredenheid.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede ontvangst en zeer bekwame personeel die veel verstand van auto’s hebben

Ongelooflijk snel en accuraat geholpen! Dezelfde dag nog waren er twee splinter nieuwe banden voor me binnen. De volgende dag reed ik weer rond met twee nieuwe voorbanden. Kortom, keurige service, vriendelijk personeel en een nette prijs!

Eenvoudig & Efficiënt ISIN eerste indruk

Prettig overleg, zorgvuldig. Heldere afspraken, service gericht. We kochten een peugeot expert, om te bouwen tot camper. kees zocht m voor ons. Komen graag terug voor onderhoud.

correct en goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aan de accuraatheid van de werkplaatsplanning mag nog wel wat attentie worden besteed. Er wordt heel veel marge ingebouwd. Daarnaast, dure BMW originele onderdelen wat niet atijd nodig is. Daarnaast is de faktuur beknopt, geen uitsplitsing van aantal werkuren etc.