Prima garage waar ze de tijd voor je nemen

Eind februari een Pössl Roadcruiser camper gekocht bij Kees Mastenbroek. Vooraf uitgebreid geadviseerd over de mogelijkheden fabriekscamper versus (laten) ombouwen en op basis van dit advies deze camper gekocht. Prima auto! De kleine aandachtspunten die na de aankoop nog moesten worden opgelost zijn geheel naar wens uitgevoerd (oa Bearlock en achteruitrijcamera inbouwen). Zeer tevreden! Temeer daar we de camper op het terrein kunnen laten staan tot we een goede stalling in de buurt hebben gevonden.

Oprechte interesse

Recent een hele mooie Renault Trafic aangeschaft. Vanaf het eerste moment dat we bij de bus gingen kijken waren we erg enthousiast over zowel de bus als het personeel. Er wordt de tijd voor je genomen en wat ons heel erg bij blijft is de oprechte interesse die getoond wordt. Al met al een mooie aankoop gedaan bij een bedrijf waar het gevoel vanaf moment 1 goed zat. Een absolute aanrader!

Snel en goed geregeld.

Reparatie snel en goed geregeld.

Klantvriendelijk en service gericht

Na de aankoop van een tweedehands auto heel goed geholpen bij de onvoorziene aanloop problemen. Dus ben als een zeer tevreden klant veilig op weg. Bedankt

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Netjes geholpen, ook met specifieke vragen.

APK-keuring conform verwachting en daarbij een goed kopje koffie!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Professioneel

Was slechts klein beetje, maar positief viel mij op, dat de monteur ook dingen controleerde waar ik zelf niet opgekomen zou zijn.

• Reden bezoek: Andere reden

Super geregeld

Top gasten. Goeie service altijd eerlijk

Zeer vakkundig en klantvriendelijk

Een mooie BMW gekocht helemaal tevreden over de snelle en nette levering

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bij aankomst werd ik al direct welkom geheten met naam. Koffie werd er direct aangeboden. Verder was alles top.

• Reden bezoek: Andere reden

Vriendelijk, enthousiast en professioneel bedrijf met veel vertrouwen.

Een zeer bertrouwbaar bedrijf

Klant wordt op een correcte manier ontvangen bij de receptie en ook goed te woord gestaan door chef werkplaats. Men heeft een goede luisterhouding en denkt mee naar alternatieven. De werkplaats ziet er zeer verzorgd uit. Gesprekken met de directie verloopt in in open ontspannen sfeer, waarbij de eerlijke uitstraling en handels wijze voor op staat.

Heel goed bezig geweest.

Nvt

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

aankoop

netjes afgeleverde auto

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prettige en goede service bij aankoop busje dat camper wordt

Wij hebben Kees Mastenbroek gevraagd om ons te helpen bij de aankoop van een tweedehands busje dat we om wilden laten bouwen tot een kleine camper. Omdat we zelf onvoldoende verstand van auto's hebben om dat met vertrouwen te doen. Zo'n ombouw is hoe dan ook prijzig, dus je wilt zeker weten dat de basis, de bus, daar goed genoeg voor is. De ombouw gebeurde bij Customcamp en Kees heeft alles met hen ook netjes afgestemd en de bus naar hen toegebracht. Ook heeft hij de bus opgehaald bij de verkoper en bij een andere partij geregeld dat we een vast verhoogd dak kregen. Alle zorg werd zo uit handen genomen. We zijn heel tevreden over het resultaat en de service. In het begin waren er wat kleine dingen, maar die werden snel verholpen, zonder enig gedoe.

super service

super nette zaak vriendelijk personeel

Afspraak is afspraak

Na de aanschaf van onze camper-bus in oktober 2018 begon voor ons het camper-avontuur. We hadden voor onze ( semi-automaat met schakelrobot ) Renault Master een afleverpakket Plus t.w. van € 685,-- aangeschaft wat ons o.a. een Bovag-garantie van 3 maanden garandeerde. Tijdens deze periode kwamen er een paar mankementen te voorschijn die prima door de garage werden verholpen. Zo moest o.a. een gloei-bougie worden vervangen en een rem-schakelaar. Deze schakelaar veroorzaakte volgens de garage een schakelprobleem waarbij de automaat in een file of bij een verkeerslicht overschakelde in een handmatige bediening. Na het verlopen van de garantie bleek echter de druk-accumulator dit probleem te veroorzaken. De kosten hiervan rond de € 700,-- werden voor de helft door Mastenbroek vergoed waarvoor hulde.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heb hier mijn oude auto ingerolen en een nieuw bmw trug gekocht en mijn ervaring was gewoon een supe

Gewoon super

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Altijd prettig zaken doen met Mastenbroek

Wij hebben onze Smart al jaren naar tevredenheid in onderhoud bij Mastenbroek. Nu hebben wij hier een bestelbus gekocht. Een hele nette bus voor een nette prijs. Zeer tevreden hierover.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk geholpen aan te bevelen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed en Net bedrijf

Ik heb mijn ouden bus in geruild voor een anderen. Ben daar zeer te spreken over

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn en professioneel behandeld.

Goed behandeld met aanschaf nieuwe auto, en inruil oude auto. Had het zelf niet goed voor elkaar met de tenaamstellings code van mijn oude auto. Toen heb ik de gelegenheid gekregen om dit ter plekke op te lossen samen met de verkoper. Goede service!

Goede afwikkeling

Prettig geholpen, ondanks alle drukte toch snel gerepareerd

netjes

prima!

Goede ervaring

Wij zochten camperbus en kwamen bij Mastenbroek uit. We werden op een prettige manier geholpen en er werd fijn meegedacht over extra's inbouwen. Ook heel eerlijk over wat te duur zou zijn en wat we beter niet konden doen. Goede garantie en service.