Snel onderhoud etc afgesproken en prettig contact

Vriendelijk en duidelijke afspraken

Je wordt vriendelijk ontvangen, monteurs denken met je mee. Geven adviezen

Redelijk

Bij deze beurt, nog niet geheel tevreden: afwijking motorgeluid nog geen tevreden antwoord. Defecte buitenspiegel maar gedeeltelijk opgelost, zelf hem maar waterdicht gemaakt. Alle radiozenders weer opnieuw ingevoerd.leenfiets daarvan kon het zadel niet hoger gezet worden. Al met had meer service verwacht.

Goede ervaring

We worden goed en snel geholpen .

Deskundig, zeer klantvriendelijk en servicegericht

Deskundig, goed overleg met de klant en duidelijk. Gericht op goede service naar de klant.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Hoge prijs voor weinig resultaat en geen reactie op herhaaldelijk verzoek om uitleg.

Het rode lampje van de accu brandde dus ik mocht niet verder rijden. Ik moest een week wachten hoewel we op het punt stonden op vakantie te gaan. Na een week nog geen reparatie, alleen een diagnose die 2,25 uur arbeid had gekost: de dynamo moest worden vervangen, maar dat kon pas weer een paar dagen later. Ik heb de Camper meegenomen en later kreeg ik de factuur met die 2,25 uur arbeid. Op mijn meerdere malen vragen om uitleg heb ik geen reacties gehad….

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Perfecte service zonder BMW arrogantie

De communicatie is helder en goed. Het onderhoud is perfect uitgevoerd. Ook binnen de BMW garantie ga ik zo min mogelijk naar de officiële dealer, Mastenbroek is prettiger en minstens even goed, ook voor mijn BMW EV.

prima bedrijf

heb mn sprinter ingeruild, keurige afhandeling

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Klant vriendelijk en professioneel geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Word goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Helemaal superrrrrr!!!!

Zeeeeer vakkundig,snel een grote reparatie volbrengen,communicatief zeer goed! Helemaal top,ik rij al een poosje iedere dag zonder enige storing met m’n X6! Ik had veeeel eerder bij jullie moeten aankloppen!

• Reden bezoek: Andere reden

Super bedrijf.

Ik heb hier mijn Mercedes sprinter gekocht. Super geholpen en hele goeie service. Auto binnen 1 week al geleverd, alles gedaan wat ik wou. Last was die nog even terug de auto voor deur ging niet goed dicht meer. zonder iets te vragen vullen ze alles bij banden weer op spanning. Gewoon goede service ik kom zeker terug bij dit bedrijf

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

klantvriendelijk en snelle reactie

Goed overleg en vriendelijke omgang voor de klant. Vlot na dat het onderhoud gedaan is gebeld om te melden dat de auto klaar is

Snelle service, schappelijke prijzen

Ik heb een set winterwielen laten monteren en mijn zomerwielen in de opslag laten opnemen. Het plannen van een afspraak ging snel en ook het veranderen van die datum mijnerzijds was geen probleem. In plaats van weken wachten, was ik binnen een paar dagen geholpen.

• Reden bezoek: Andere reden

Goed en snelle service. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Perfect geholpen

Goed geholpen, snel geholpen, behulpzaam personeel.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ook kennis van oudere bmw modellen. Ik kon dezelfde dag nog mijn auto ophalen.

prettig

Prettig

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bereikbaar , communicatief Lastig om te beoordelen of ze hun werk boven gemiddeld doen tov de gemiddelde garage maar dat geldt bv ook voor mijn tandarts. Totdat er iets fout gaat........ Dan kun je in retrospect omzien

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

plezierig om er te komen. Je word er vlot en vriendelijk geholpen. no nonsense

idem

Snelle service en vriendelijk

Alles snel en prima uitgevoerd

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service en vriendelijkheid zoals je dat hoopt

Op zoek naar garage voor onderhoud van mijn BMW geattendeerd op Mastenbroek. Fijne en eerlijke kennismaking en eerste servicebeurt als uit vervlogen tijden. Persoonlijke aandacht, adequate service, snel, eerlijke prijs. Heel plezierige ervaring.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht bedrijf

Vanuit Broekhuis campers Barneveld werd ik met mijn kapotte stuurkolom naar Mastenbroek Lunteren gestuurd. Het probleem, het niet meer kunnen vastzetten van de stuurkolom, kon lastig verholpen worden omdat de benodigde onderdelen bijna niet te krijgen was bij de leverancier. Alex heeft hier zijn tanden ingezet. Hij heeft het voor elkaar gekregen het probleem op te lossen hij heeft met een klantvriendelijke communicatie mij goed op de hoogte gehouden. Binnen een week was de camper weer oké. Hij adviseerde ook om nieuwe camperbanden onde de camper te zetten. Dit omdat de oude aan vernieuwing toe waren. Een hele fijne monteur. Top service.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service met een glimlach!

Kon snel een afspraak maker voor mijn camper en werd zeer vriendelijk ontvangen. Installatie van het massaslot is perfect verlopen. Top!