short notice. paar kleine dingetjes deels in de middagpauze geregeld TOP

snel en goed

prettig en goed geholpen

na aankomst goed te woord gestaan en goed en deskundig geholpen

Zoals altijd geweldig geholpen

Al sinds jaren is mijn auto in onderhoud bij Kettenis. Nog nooit ben ik voor verrassingen komen te staan. Bij grote reparaties wordt altijd eerst overleg gepleegd. Tevens ben ik goed geholpen bij de aanschaf nieuwe auto's. Deze garage is zeker aan te bevelen.

Betrouwbaar kwaliteit goede service

Vandaag dacht ik dat ik een afspraak had om mijn remblokken en schijven te vernieuwen .kom ik aan bij Kettenis auto’s was ik een week te vroeg haha. Omdat ik een lesauto heb en elke dag veel kilometers maak was het een noodzaak om het meteen te doen want richard en Gerrit staan altijd voor ie klaar en lossen elke probleem op ! hartelijk bedankt voor het eerder repareren . Wat een service! Vriendelijke groeten Niels Kroonenburg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Niels, Dank je wel voor je mooie review! Kan gebeuren ;-). Wij streven altijd naar een goeie service, en zijn blij dat we je meteen konden helpen.

uitstekend

goede service, eerlijk advies

Weer top geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Dank je wel Daniëlle voor je mooie review

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Onze accu was leeg en waarschijnlijk aan vervanging toe. Gerrit kwam onze auto starten, reed achter ons aan tot aan de garage om onderweg de auto nogmaals te starten. Hij wist meteen dat het de accu was, verving deze in de garage, en de auto rijdt weer als een zonnetje. De heren zijn prettig in de omgang en ik kom graag bij Kettenis terug. Absolute aanrader!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Rene, Dank je wel voor je mooie review. Service en veiligheid staat bij ons voorop.

Super goed!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Laura, Wat een mooie beoordeling, dank je wel!

Persoonlijk, aardig

Mijn tweedehands gekochte camperbus had nogal wat onderhoud te krijgen! Met alle controle die ze hadden, hebben ze mijn camper klaargemaakt zodat ik op tijd naar Portugal kon. Het was een grote klus en met veel zorgvuldigheid afgehandeld! Heel aardig, oplettend, hielden me op de hoogte over de vorderingen en waren altijd in een goed humeur. 100% aan te bevelen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Amber, Wat leuk om te horen. Bedankt voor je mooie review! Wij wensen jou heel veel plezier met je reis naar Portugal, en veel veilige kilometers gewenst.

no nonsense, vriendelijk, flexibel.

ik was even op de bonnefooi naar de garage toe gereden om naar een van de occasions te kijken , leuk ontvangen door een gewone open eigenaar die even de moeite nam om de auto te laten zien . afspraak gemaakt om een paar dagen later even te rijden met de auto en gelijk een deal gemaakt. ik heb er wel vertrouwen in dat deze garage een goed adres blijkt te zijn. nu even geduld en dan hopelijk de gekochte auto binnenkort ophalen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Alexander, Dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je voor straks alvast veilige kilometers met je nieuwe auto.

Super reparatie en service

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Duidelijk over kosten en eventuele meerkosten en tussentijdse melding hiervan.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik denk eerlijk en betrouwbaar

Goede service en afspraken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Peter, Dank je wel voor je mooie review!

gewoonweg TOP!

Ingewikkelde zoektocht naar de fout deed de ANWB besluiten de auto naar een bedrijf te brnegne die heel goed in diagnose zijn. Dat bleek ook inderdaad zo te zijn. gewoon top .probeel gevonden en verholpen , achterstallige dingen meteen meegenomen . een onverwacht genoegen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Aldert, Dank je wel voor het vertrouwen en de mooie review!

Voor sok geweest Weer top geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Daniëlle, Dank je wel voor je mooie review!

top zaak

ben weer goed geholpen door Gerrit

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Willem, Dank je wel voor je mooie review en hoge cijfer!

Prima service !

Prima service/kwaliteit/prijsverhouding !

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Astrid, Bedankt voor je mooie review!

top

prima service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gedegen vakkennis en uitstekende service

Al enige jaren een goede ervaring m.b.t. diverse soorten van reparaties, onderhoud etc. met verschillende auto's. Vriendelijk personeel, uitstekende service en vakkennis.

Prima bedrijf blijf met mijn auto in onderhoud Groet Pascal

Uitstekende service!

De zeer noodzakelijke reparaties weer vakkundig verholpeen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Eduard, Dank je wel voor je mooie review en hoge cijfer!

Al jaren vaste klant!

Reparatie correct uitgevoerd en snel klaar voor een nette prijs. Wat wil je nog meer.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Beste Don, Dank je wel voor je hoge cijfer en mooie review!

Perfecte garage

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste Cornelis, Dank je wel voor je mooie review!

Zeer correct en heel vriendelijk en een zeer goede service

Zeer goede service en een goede aandacht voor de klant.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Henk, Aandacht voor de klant is voor ons heel belangrijk. Dank je wel voor de mooie review!

Hele prettige ervaring. Vertrouw Kettenis voor 100%

No nonsens garage. Keurige werkplaats en aardige, behulpzame mensen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Roy, Dank je wel voor de mooie review!

Ik wordt altijd gebeld voor reparaties of vragen over het onderhoud. Achteraf nog nooit problemen gehad met betrekking tot de kwaliteit van het onderhoud of reparaties. Soms vraag ik me af of er geen goedkopere artikelen zijn die dezelfde kwaliteit garanderen. Dan heb ik het met name over motorolie e.d. Verder is de service altijd goed en zijn de medewerkers vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beste Justin, Dank je wel voor je mooie review! Wat men wel eens zegt, "goedkoop is duurkoop". Wij gebruiken altijd motorolie die een fabrikant voorschrijft. Dat als er een probleem met de motorolie zich voordoet dat wij garantie kunnen bieden.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.