Een top bedrijf met een hele goede service. Iemand die zijn klanten niet in de kou laat staan. Ik kom echt al jaren bij Harry voor een andere auto en voor al het ondergoud en dat blijf ik ook doen. Als je van ouderwetse service houdt, dan moet je hier zijn.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goed bedrijf prima auto gekocht veel service

Kleine klantgerichte organisatie, service boven verwachting (oplossingsgericht meedenken vervangend vervoer) en een heldere, gespecificeerde factuur.

Via een klant kreeg ik een jaar of 10 geleden een tip om bij Levering langs te gaan. Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Een Nissan X-trail. Harry heet niet voor niets Levering dus kon hij ook een nieuwe Nissan Leveren. Dat gold ook ook voor mijn huidige auto, een Ford S-max. Ik denk dat ik zo\'n beetje de eerste S-max had in NL. Toen ik hem bestelde was er nog weinig bekend. Ford NLhad alleen een Foto en een korte beschrijving. Sinds dat bezoek ben ik nooit meer naar een andere garage gegaan. Ik kreeg de hoogste inruil voor mijn VW passat. Maar anders dan ik gewend was bij de VW dealer gewend was hield de service niet op nadat ik de auto gekocht had. Hier kennen ze mij. Het personeel staat altijd voor me klaar. Ik kreeg bij onderhoud altijd een leenauto toen ik veel voor mijn werk op pad was. En de garageprijzen zijn veel lager dan de bedrijven met de dure gebouwen. Kortom een toptent! Enige nadeel is dat ik wat verder van Limmen woon maar ik rijd er graag een stuk voor om.

Zeer klantgericht , goed advies . denken zeer met de klant mee , bij aanschaf en onderhoud

• Reden bezoek Andere reden

Een goed bedrijf. Vlot een lease auto verkregen voor het Bureau Arbeidsparticipatie te HHW. Veel service, vriendelijk en met kennis van zaken.

• Reden bezoek Andere reden

Wij werden prettig geholpen. Kopje koffie en we kregen alle tijd om rond te kijken en vragen te stellen. Een goed gevoel. Toen we de auto kochten werd alles goed verzorgd. Bedankt!

wat een goed bedrijf! heel erg goed geholpen perfecte service!! bedankt weer

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Andere reden

ik werd zeer snel en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Scherpe prijzen, prima service. Persoonlijk en vriendelijk. En bovenal: eelijk. En het zou niet moeten, maar dat valt gewoonweg positief op in deze branche!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.