Topbedrijf waarbij de Bovag garantie ook daadwerkelijk wordt toegepast

Door de winterse temperatuur bleek de accu van mijn auto die ik 4 maanden geleden hier gekocht heb toch niet zo goed te zijn.Deze werd zonder problemen direct vervangen.Bij dit bedrijf doen ze dus wat ze beloven en heb ik in de toekomst een andere auto auto nodig dan weet ik waar ik naartoe ga Bij hen staat de klant inderdaad op 1

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke mensen maar niet volledig betrouwbaar

Op 30 augustus 2022 hier een Renault Kadjar gekocht die er prachtig uitzag van ruim 4 jaar. Prettig gesprek met Jeroen gehad en na geslaagde proefrit besloten de auto te kopen . Eenmaal thuis gekomen ging ik een paar dagen later het internet op en zag ik dat de auto geiimporteerd was, hier had Jeroen echter totaal niets over gemeld. Na telefonisch contact waarin ik mijn ongenoegen hierover liet blijken toch besloten door te gaan met de auto te kopen omdat Jeroen mij vertelde dat de auto geen schade verleden had en de km stand de juiste was. Thuis gekomen ging ik het internet op en controleerde het VIN ( chassis) nummer. Hier bleek uit dat de auto wel degelijk enkele lichte schades heeft gehad ( wel kundig gerepareerd je ziet er niets van) de km stand was wel correct. Ook het feit dat ik een bijna lege tank mee kreeg ( 3 streepjes vd 8) vond ik zeer teleurstellend. Hoewel de auto fantastisch rijdt weet ik niet zeker of ik voor een volgende auto weer naar dit bedrijf zou gaan

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service goede garage!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een heel goed bedrijf. Top service

Ik heb mijn auto een paar weken gekocht. Prettige mensen en snel & keurig geleverd. Helaas ging het dak stuk. Kon gelijk langskomen en binnen uur werd mij een leenauto aangeboden. Alles is geheel gerepareerd met een glimlach. Kostte geen cent ! Ik weet waar ik mijn volgende auto ga kopen; bij Autobedrijf Harry Levering. Ik raad het iedereen aan. Jur Speets

Top.

Wij hebben en nieuwe auto besteld,bij Jeroen.Beste offerte,en heel goed gevoel. Jeroen geeft zelfs onze verzekering gebeld.Kortom aanrader.

• Service N.v.t.

Goed gevoel.

Wij zijn,beter gezegd waren,op zoek naar andere auto. En geslaagd bij Levering.Heel leuk geholpen en leuke deal.

• Service N.v.t.

Goede service, klant vriendelijk

Onze auto Volvo XC 60 uitlaten lezen i.v.m storing deze is verholpen op vrijdag middag laat, geen nota van de garage een goede service van Autobedrijf Levering ,onze dank

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

Zeker klant gericht. Prima service, vriendelijk en ze doen ook echt hun best om je zsm te helpen.. en daar komt nog bij dat ze ook nog betaalbaar zijn. Team toppers.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Inmiddels hebben wij, met plezier, onze derde bedrijfsauto aangeschaft bij Autobedrijf Harry Levering. De service is goed en het contact is eenvoudig en snel. Op naar auto nummer 4.

heel prima !

Vakkundige en vlotte monteurs , proberen altijd met je mee te denken om problemen op te lossen , prijs / kwaliteit is heel netjes . Prima mensen die altijd kijken naar wat mogelijk is en serieus hun werk doen ! + Klantgericht . Twee auto's in onderhoud ; na afloop altijd weer fijn wegrijden . Top bedrijf , vind ik .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fantastisch bedrijf

Een tijdje geleden een mooie tweedehands bus gekocht bij Harry Levering. Enorm prettig geholpen. Ook de service nadien echt fantastisch! Vriendelijk, kundig en correcte mensen. Echt een aanrader.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto gekocht en andere auto ingeruild. De onderhandeling ter zake de inruilprijs en de uiteindelijke afwikkeling resulteerde in een gunstig resultaat.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, staan direct voor je klaar! Uitstekende service!

Na aanrijding gehad te hebben op de rijksweg ,voor de deur van jullie garage,heeft het personeel spontaan gereageerd om ons te helpen,boden ons ook nog aan om even binnen in de garage op te warmen en van de schrik te bekomen.De achterklep van onze auto ging niet meer dicht.Dit hebben jullie kosteloos gerepareerd zodat wij weer veilig konden rijden met onze familieleden. Toppie . Hartelijk bedankt.

• Reden bezoek Andere reden

Vakkundige en vlotte monteurs , proberen altijd met je mee te denken om problemen op te lossen , prijs / kwaliteit is netjes , aardige mensen die altijd kijken naar wat mogelijk is en serieus hun werk doen . ! +Klantgericht . Top bedrijf , vind ik .

Vakkundige en vlotte monteurs , proberen altijd met je mee te denken om problemen op te lossen , prijs / kwaliteit is netjes , aardige mensen die altijd kijken naar wat mogelijk is en serieus hun werk doen . !Klantgericht . Top bedrijf , vind ik .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij aanschaf gebruikte auto nieuwe distributie laten plaatsen i.v.m.kilometerstand. na 3 maanden distributie kapot, auto opgehaald en onder garantie hersteld. Binnen 2 jaarzelfde probleem .. distributie kapot, geen enkele service ondangs toezegging van delen kosten 1200 euro moeten betalen , dit zou zonder uurloonkosten zijn maar blijkt bij prijsopgave andere garages met vaste tarieven , sigaar uit eigen doos te zijn. Renault-garage doet deze reparatie inclusief uurloonkosten goedkoper. N.B. Distributie moet 120.000 km of 5 jaar meekunnen , mits goed geplaatst, bij mij slechts 25.000 en anderhalf jaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Laatst een Peugot gekocht bij dit bedrijf. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Helaas waren er enkele dingen niet in orde. De dag erop weer contact opgenomen. Ik kon direct mijn auto wegbrengen om het kosteloos te laten maken, én een gratis leenauto mee gekregen. Top service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super, altijd deskundig, eerlijk en snel.

gewoon goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Staan altijd voor je klaar. Gisteren hoorde ik een raar geluid onder de auto. Monteur Koen wist het meteen, kapotte stabilisator. Twee uur later was mijn auto weer gerepareerd. Top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Begin oktober 2013 kocht ik bij autobedrijf Levering een 13 jaar oude Fiat. Na een week of 4 begon de auto echter behoorlijke mechanische gebreken te vertonen. Om die te verhelpen kwam een nabijgelegen dealer met een offerte van ruim 2000 euro. Ik besloot terug te gaan naar autobedrijf Harry Levering. Garage levering heeft vrijwel alle gebreken voor mij opgelost en toen ik naar de rekening vroeg was Harry’s enige commentaar: Niks, u moet gewoon een paar jaartjes plezier van uw auto kunnen hebben. Top service dus. Mijn complimenten! H.Wolter

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.