Auto gekocht en andere auto ingeruild. De onderhandeling ter zake de inruilprijs en de uiteindelijke afwikkeling resulteerde in een gunstig resultaat.

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, staan direct voor je klaar! Uitstekende service!

Na aanrijding gehad te hebben op de rijksweg ,voor de deur van jullie garage,heeft het personeel spontaan gereageerd om ons te helpen,boden ons ook nog aan om even binnen in de garage op te warmen en van de schrik te bekomen.De achterklep van onze auto ging niet meer dicht.Dit hebben jullie kosteloos gerepareerd zodat wij weer veilig konden rijden met onze familieleden. Toppie . Hartelijk bedankt.

Vakkundige en vlotte monteurs , proberen altijd met je mee te denken om problemen op te lossen , prijs / kwaliteit is netjes , aardige mensen die altijd kijken naar wat mogelijk is en serieus hun werk doen . ! +Klantgericht . Top bedrijf , vind ik .

Vakkundige en vlotte monteurs , proberen altijd met je mee te denken om problemen op te lossen , prijs / kwaliteit is netjes , aardige mensen die altijd kijken naar wat mogelijk is en serieus hun werk doen . !Klantgericht . Top bedrijf , vind ik .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij aanschaf gebruikte auto nieuwe distributie laten plaatsen i.v.m.kilometerstand. na 3 maanden distributie kapot, auto opgehaald en onder garantie hersteld. Binnen 2 jaarzelfde probleem .. distributie kapot, geen enkele service ondangs toezegging van delen kosten 1200 euro moeten betalen , dit zou zonder uurloonkosten zijn maar blijkt bij prijsopgave andere garages met vaste tarieven , sigaar uit eigen doos te zijn. Renault-garage doet deze reparatie inclusief uurloonkosten goedkoper. N.B. Distributie moet 120.000 km of 5 jaar meekunnen , mits goed geplaatst, bij mij slechts 25.000 en anderhalf jaar.

Laatst een Peugot gekocht bij dit bedrijf. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Helaas waren er enkele dingen niet in orde. De dag erop weer contact opgenomen. Ik kon direct mijn auto wegbrengen om het kosteloos te laten maken, én een gratis leenauto mee gekregen. Top service!

Super, altijd deskundig, eerlijk en snel.

gewoon goed

Staan altijd voor je klaar. Gisteren hoorde ik een raar geluid onder de auto. Monteur Koen wist het meteen, kapotte stabilisator. Twee uur later was mijn auto weer gerepareerd. Top.

Begin oktober 2013 kocht ik bij autobedrijf Levering een 13 jaar oude Fiat. Na een week of 4 begon de auto echter behoorlijke mechanische gebreken te vertonen. Om die te verhelpen kwam een nabijgelegen dealer met een offerte van ruim 2000 euro. Ik besloot terug te gaan naar autobedrijf Harry Levering. Garage levering heeft vrijwel alle gebreken voor mij opgelost en toen ik naar de rekening vroeg was Harry’s enige commentaar: Niks, u moet gewoon een paar jaartjes plezier van uw auto kunnen hebben. Top service dus. Mijn complimenten! H.Wolter

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Een top bedrijf met een hele goede service. Iemand die zijn klanten niet in de kou laat staan. Ik kom echt al jaren bij Harry voor een andere auto en voor al het ondergoud en dat blijf ik ook doen. Als je van ouderwetse service houdt, dan moet je hier zijn.

goed bedrijf prima auto gekocht veel service

Kleine klantgerichte organisatie, service boven verwachting (oplossingsgericht meedenken vervangend vervoer) en een heldere, gespecificeerde factuur.

Via een klant kreeg ik een jaar of 10 geleden een tip om bij Levering langs te gaan. Ik was op zoek naar een nieuwe auto. Een Nissan X-trail. Harry heet niet voor niets Levering dus kon hij ook een nieuwe Nissan Leveren. Dat gold ook ook voor mijn huidige auto, een Ford S-max. Ik denk dat ik zo\'n beetje de eerste S-max had in NL. Toen ik hem bestelde was er nog weinig bekend. Ford NLhad alleen een Foto en een korte beschrijving. Sinds dat bezoek ben ik nooit meer naar een andere garage gegaan. Ik kreeg de hoogste inruil voor mijn VW passat. Maar anders dan ik gewend was bij de VW dealer gewend was hield de service niet op nadat ik de auto gekocht had. Hier kennen ze mij. Het personeel staat altijd voor me klaar. Ik kreeg bij onderhoud altijd een leenauto toen ik veel voor mijn werk op pad was. En de garageprijzen zijn veel lager dan de bedrijven met de dure gebouwen. Kortom een toptent! Enige nadeel is dat ik wat verder van Limmen woon maar ik rijd er graag een stuk voor om.

Zeer klantgericht , goed advies . denken zeer met de klant mee , bij aanschaf en onderhoud

Een goed bedrijf. Vlot een lease auto verkregen voor het Bureau Arbeidsparticipatie te HHW. Veel service, vriendelijk en met kennis van zaken.

Wij werden prettig geholpen. Kopje koffie en we kregen alle tijd om rond te kijken en vragen te stellen. Een goed gevoel. Toen we de auto kochten werd alles goed verzorgd. Bedankt!

wat een goed bedrijf! heel erg goed geholpen perfecte service!! bedankt weer