Klantgericht meegedacht en geholpen

Goed geholpen bij onduidelijke bestelling bij trekhaken.nl. Afspraak bij de garage liep zoals ik gehoopt en verwacht had. Prima dus.

• Reden bezoek: Andere reden

Ik heb het bijzonder gewaardeerd dat de schade die door derden aan mijn auto veroorzaakt is tijdens APK/ onderhoudsbeurt (spiegel kapot gereden) zonder morren voor hun rekening genomen is.

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor de review!

Snelle en verzorgde afwikkeling.

Dank voor de review!

Matig

Auto gebracht om 8.15 uur, gevraagd hoe laat klaar,om ongeveer 14.00uur ,kom om 16.15uur moet 45 minuten wachten,was niet klaar, bestelde fietsendrager kan niet geleverd worden(november pas)krijg wel een rekening voor trekhaak en fietsendrager,dat kan natuurlijk niet ,heb alleen trekhaak betaald, voor de fietsendrager word ik in november gebeld..

• Reden bezoek: Andere reden

Fijn dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Echter zijn wij het niet helemaal eens met u. Wij hebben u in de ochtend gezegd dat wij bellen als de auto klaar is. Dit is onze standaard werkwijze. Dit zeggen wij bij elke klant, hierop zijn geen uitzonderingen. Ook om juist te voorkomen dat klanten voor niks aan de balie staan. Zeker in deze tijd (Corona) proberen wij dit zeker te voorkomen. Wij hebben u tijdig gebeld om te melden dat de door u bestelde fietsendrager pas in november te leveren was/is. Wij hebben u een ander type/merk fietsendrager aangeboden, maar dat sloeg u af. Dit vinden wij overigens terecht. De drager had inderdaad niet op de factuur mogen staan, maar dat is achteraf opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor.

auto gebracht voor APK en olieverversen ,en gevraagd of ze de achterwisser wilden vervangen. Was verbogen in de wasstraat ,werd gebeld door de monteur dat het wis resultaat nog goed was dus geen onnodige vervanging. Netjes!

Dank voor uw review!

Super fijne en deskundige mensen

Zijn deskundig en staan altijd meteen voor je klaar. Een zeer betrouwbaar bedrijf

Nog geen idee

Kom as zaterdag mijn auto halen dus weet het nog niet.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

zeer goed

beste garage welke ik in 50 jaar auto rijdenheb bezocht|||||

Zeer vriendelijk en eerlijk

Mijn ventilator maakte herrie kosten 160 euro,maar achteraf bleek dat niet nodig te zijn dat was wel eerlijk. Bravo

Dank voor uw review!

Goede ontvangst, montage en uitleg.

Een aandachtspunt vind ik het schoon opleveren van de auto. Aan de bumper leek schade te zijn na montage. Gelukkig bleek het smeer te zijn, die na enig poetsen verwijderd kon worden. Toch even schrikken. Vr. Groet.

Dank voor uw review!

Prettige ontvangst, korte uitleg.

Bij ontvangst werd duidelijk de verschillende mogelijkheden en nadelen van mijn keuze aangegeven. Bij het ophalen van de auto, eind van de dag, werd kort uitgelegd en voorgedaan hoe de afname en het opzetten in zijn werk gaat. Geen vervolg hieraan door bijvoorbeeld de vraag of ik het zelf wilde proberen.

• Reden bezoek: Andere reden

Dank voor uw review! Dit is zeker een verbeterpunt! Die nemen we zeker mee.

Snel geholpen, heldere uitleg over nodig onderhoud

Bij een grote onderhoudsbeurt werd netjes telefonisch aangegeven wat naast de noodzakelijke dingen ook aan te raden zaken waren met een inschatting van de kosten. Service prima uitgevoerd en prijs zoals aangegeven.

Ok

De service

Vriendelijke ontvangst, het uitzoeken voor onze toyota hybride,wat de trekhaak kon dragen. Zeer ervaren en fijne betrokken mensen. Leenauto op de dag van plaatsing.

Dank voor uw review!

Tot nu toe prima service en afhandeling.

Snelle, correcte afhandeling.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en betaalbaar

Mijn auto is onlangs voor een kleine beurt geweest. Vooraf werd de prijs genoemd en dus geen verrassingen achteraf. Vriendelijk personeel, ook niet onbelangrijk.

Super goed geregeld

Super afspraken . Nette en aardige mensen

Correcte behandeling

Dat de airco het laat afweten in de zomermaanden is pech, maar dat is zo snel als mogelijk onder deze Corona-omstandigheden opgelost.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring

ben al vele jaren klant wordt altijd goed geholpen Ik ben zeer tevreden

Dank voor uw review!

Voor APK en kleine beurt geweest. Leenfiets. Telefoontje over uit te voeren werkzaamheden met prijsopgave. Goede en snelle service.

Vriendelijke ontvangst en goede service

Vriendelijke ontvangst en goede service

Duidelijk, goede service, vriendelijk

Duidelijk, goede service vriendelijk

Snel en goed

Snel en goed

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede communicatie en snel

Eea perfect en in goed overleg geregeld. Alleen jammer dat er niemand meeliep bij de aflevering. Ik ga er vanuit dat eea gewoon werkt, want dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. In ieder geval net werk geleverd!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Dank voor uw review! Dit punt hebben wij inmiddels opgepakt als verbetering van onze service!

matig

Ik had door omstandigheden maar 2000 km in 1jaar gereden, daarom gevraagd, en was ook toegezegd voor de zekerheid alleen olie verversen plus apk. toch kleine onderhoudsbeurt uitgevoerd. De dag voor het onderhoud zelf zoveel mogelijk nagekeken, onder andere de ruitenwisservloeistof tot aan de rand gevuld.Tot mijn verbazing staat er op de rekening Screenwash 2.71 ( nog zonder BTW.) totaalbedrag voor APK plus 3.2 liter olie plus filter 152. 28 Ik wilde geen problemen, maar nu er naar gevraag wordt, het verbaasde mij wel, in het verleden nooit problemen gehad met garage Steyger , ik heb zelfs voor nieuwe klanten gezorgd door de goede ervaringen in het verleden . onder andere voor de goede service. Er is nu toch wel enige twijfel.

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.