Gisteren onze nieuwe auto op mogen halen. Na de wens uitgesproken over het type auto en de gewenste opties is Gerard op zoek gegaan en vond al heel snel "onze" auto in Duitsland. Na goed overleg hebben wij die auto gekocht en onze oude auto netjes in geruild. Binnen 1.5 week was al het papierwerk geregeld ( kwa Nederlands kenteken ect) Wij danken Gerard en team voor de service en snelle levering.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Uitstekende service & een hele fijne auto!

Na 2 auto’s in onderhoud te hebben gehad bij Gerard hebben wij bij het kopen van onze nieuwe auto om Gerard zijn hulp gevraagd. Wij hebben onze wensen en budget gegeven en Gerard is hier mee aan de slag gegaan. Omdat onze vorige auto het niet meer deed kregen wij tijdelijk een vervangende auto aangeboden van Gerard. Tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto hield hij ons telkens op de hoogte wanneer die iets gevonden had om onze mening te horen. Hij bleef zoeken tot dat hij gevonden had wat wij zochten. hij had een mooie volkswagen polo gevonden in Duitsland. Deze was voor ons naar wens en door Gerard ingevoerd. Wij hebben zelf niks hoeven regelen. Wij zijn super tevreden met de auto. Gerard, Marleen & de rest van het team, onze dank is groot!

Top service!

Ja gelukkig het bestaat nog steeds, oprechte en uitstekende service. Garage Mocking bedankt voor het vervangen van mijn remschijven en remblokken omdat de auto op de snelweg trilde met remmen. Jullie hebben contact gezocht met jullie toeleverancier en alles keurig opgelost, kortom geweldige service met kundige monteurs. Dank !

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top garage, mooi familiebedrijf!

Wij hebben meerdere voertuigen in onderhoud bij Mocking, altijd goede ervaringen en denken mee met je wensen. Onlangs moest bij 1 van onze bussen banden vervangen worden in het buitenland, op locatie nergens banden te krijgen... Mocking is er gewoon heen gereden om te fiksen, perfect!

• Reden bezoek: Andere reden

Keurige auto met goede service

Nette auto gekocht bij Mocking. Naderhand moest er nog een sensor vervangen worden en dat is keurig volgens afspraak gebeurd inclusief vervangend vervoer. Goed geregeld!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Afspraken nakomen met deskundig advies

Garagebedrijf Mocking is deskundig en persoonlijk. Gewoon goede service met schappelijke prijzen. Zowel verhuur als reparatie. Een garagebedrijf waar je je auto met een goed gevoel achter durft te laten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Nadat mijn auto 3 maanden heeft stil gestaan bij een andere garage heb ik het bedrijf Mocking opgebeld om mijn auto op te gaan halen bij de garage ( Lorentz APK ). Mijn auto heeft hier 3 maanden gestaan zonder enige progressie!! Ik heb hen wekelijks opgebeld om informatie los te krijgen wanneer hij nou klaar zou zijn, zelf vanuit hun kant werd dit niet gedaan. Elke keer was het antwoord volgende week, schandalige klantenservice. Uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik Mocking gevraagd mijn auto op te halen en de reparatie voor mij uit te voeren. Mocking stelde mij direct gerust en vertelde mij dat ze de auto op gaan halen, dit hebben zij als service gedaan en hebben hier geen kosten voor gerekend ( heeft bijna 3 uur geduurd, door het gezeik met Lorentz in Zeist ). Mocking heeft mijn auto uiteindelijk meegenomen. Deze was daarna in twee en een halve dag gemaakt! De auto werd super schoon opgeleverd want ook deze zat onder het stof na 3 maanden stil te hebben gestaan in de andere garage. Geweldige service gehad van Mocking! Erg tevreden en ik raad ze bij deze ook zeker aan! Met vriendelijke groet, Dennis de Greef

Ik zat lekker te zweten in mijn auto, na de stop bij Mocking waar de airco is afgevuld was het weer heerlijk koel in de auto.

Gisteren mijn auto terug gekregen na een reparatie aan mijn brandstof systeem en een storingsbeeld van enkele weken. Mijn auto is weer helemaal storingsvrij en tip top in orde. Ik ben erg netjes en profesioneel geholpen, de auto is opgehaald tijdens mijn vakantie en retour gebracht. Bedankt voor de goeie service.

Heel fijn bedrijf waar je deskundig geholpen word,en ze altijd proberen om het zo snel mogelijk te doen zodat je weer vlug de weg op kan. Altijd tijd voor een bakkie en een praatje. Verschillende auto\'s bij hun gekocht en altijd veelplezier van gehad

Ik kom al vele jaren bij Garagebedrijf Mocking, zelfs nadat ik verhuisd ben uit Odijk kom ik er nog. Mijn vrouw heeft er recent voor de 2e keer een auto gekocht. Ik heb positieve ervaringen, snel, vriendelijk en adequaat geholpen.

Ik ben al ruim twintig jaar klant bij dit prettige familiebedrijf. Mede dank zij hun technische ondersteuning en eerlijke adviezen, heb ik met mijn laatste twee auto\'s meer dan een half miljoen kilometers gereden, zonder noemenswaardige extra kosten. Een autobedrijf waar met kennis ook nog echt \'gesleuteld\' kan worden aan de auto\'s. Ook buiten de werktijden, indien noodzakelijk makkelijk benaderbaar voor vragen of advies. Recentelijk weer een jonge gebruikte wagen bij hen aangeschaft. Ook een uitstekend adres voor importauto\'s van aankoop tot aflevering in Nederland.

Zeer netjes en vriendelijk geholpen!

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.