• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat mijn auto 3 maanden heeft stil gestaan bij een andere garage heb ik het bedrijf Mocking opgebeld om mijn auto op te gaan halen bij de garage ( Lorentz APK ). Mijn auto heeft hier 3 maanden gestaan zonder enige progressie!! Ik heb hen wekelijks opgebeld om informatie los te krijgen wanneer hij nou klaar zou zijn, zelf vanuit hun kant werd dit niet gedaan. Elke keer was het antwoord volgende week, schandalige klantenservice. Uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik Mocking gevraagd mijn auto op te halen en de reparatie voor mij uit te voeren. Mocking stelde mij direct gerust en vertelde mij dat ze de auto op gaan halen, dit hebben zij als service gedaan en hebben hier geen kosten voor gerekend ( heeft bijna 3 uur geduurd, door het gezeik met Lorentz in Zeist ). Mocking heeft mijn auto uiteindelijk meegenomen. Deze was daarna in twee en een halve dag gemaakt! De auto werd super schoon opgeleverd want ook deze zat onder het stof na 3 maanden stil te hebben gestaan in de andere garage. Geweldige service gehad van Mocking! Erg tevreden en ik raad ze bij deze ook zeker aan!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nDennis de Greef \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zat lekker te zweten in mijn auto, na de stop bij Mocking waar de airco is afgevuld was het weer heerlijk koel in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn auto terug gekregen na een reparatie aan mijn brandstof systeem en een storingsbeeld van enkele weken. Mijn auto is weer helemaal storingsvrij en tip top in orde.\r\n\r\nIk ben erg netjes en profesioneel geholpen, de auto is opgehaald tijdens mijn vakantie en retour gebracht. \r\n\r\nBedankt voor de goeie service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf waar je deskundig geholpen word,en ze altijd proberen om het zo snel mogelijk te doen zodat je weer vlug de weg op kan. Altijd tijd voor een bakkie en een praatje. Verschillende auto\'s bij hun gekocht en altijd veelplezier van gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al vele jaren bij Garagebedrijf Mocking, zelfs nadat ik verhuisd ben uit Odijk kom ik er nog. Mijn vrouw heeft er recent voor de 2e keer een auto gekocht. \r\n\r\nIk heb positieve ervaringen, snel, vriendelijk en adequaat geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al ruim twintig jaar klant bij dit prettige familiebedrijf. Mede dank zij hun technische ondersteuning en eerlijke adviezen, heb ik met mijn laatste twee auto\'s meer dan een half miljoen kilometers gereden, zonder noemenswaardige extra kosten. Een autobedrijf waar met kennis ook nog echt \'gesleuteld\' kan worden aan de auto\'s. Ook buiten de werktijden, indien noodzakelijk makkelijk benaderbaar voor vragen of advies. Recentelijk weer een jonge gebruikte wagen bij hen aangeschaft. Ook een uitstekend adres voor importauto\'s van aankoop tot aflevering in Nederland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes en vriendelijk geholpen!

Over Garagebedrijf Mocking

Filter op Taal