Iedere jaar weer geweldig!

Ieder jaar repareren en keuren ze mijn auto weer tegen een eerlijke prijs. Je kan ze vertrouwen, ze zijn eerlijk en open en denken met je mee. Dankzij Garage Lenten heb ik nooit gesodemieter met mijn auto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geheel top

Dit bedrijf denkt met je mee

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Superservice!

Nadat ik op een vrijdagavond met pech kwam de staan heb ik op aanraden van de ANWB mijn auto bij Autoservice Lenten gebracht. Snel geholpen, erg klantvriendelijk en ook voor een hele redelijke prijs een leenauto meegekregen. Bedankt mannen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

TOPPERS !!!

Een bedrijf met het hart op de juiste plaats! Ons middenin de hittegolf van 2019 toch een uitstekende dienst verleend! Onze eerste ervaring bij dit bedrijf en meteen een uitstekende!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.