Niet alleen Bovag garantie... maar tevens een altijd goed geholpen garantie.

Top garage met topservice

Er word met de klant meegedacht. Prijs kwaliteit verhouding kan niet beter. Wil je goede service en eerlijk behandeld worden….dan zit je hier goed!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Super Klantvriendelijk en super betrouwbaar

Al meer dan 15 jaar zeer tevreden klant!!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende garage

Had op AutoTrack een mooie Ford Focus Stationwagon gezien en meteen er heen gereden. Proefrit gemaakt en auto gekocht. Levertijd was een probleem omdat ik ging emigreren. Papierwerk en de servicebeurt was binnen de afgesproken tijd voor elkaar. Ook de fietsendrager werd zonder kosten geplaatst door Patrick en na aflevering (bijna) meteen naar Spanje gereden. De Ford doet het prima in Spanje en is nu ook geïmporteerd en kwam daar zonder probleem door de keuring. Alles bij elkaar een uitstekende garage en een uitmuntende service. Ga zo door!!

Supervriendelijk en goede service

Hier een Renault Scenic gekocht, stond al netjes klaar voor de proefrit en we werden heel vriendelijk te woord gestaan. Na de proefrit gaven we een mankementje aan en dit werd meteen netjes verholpen. Na betaling zijn we weggereden en kwamen we er onderweg achter dat een raam niet open ging. Gebeld, konden gewoon terugkomen en het werd meteen gemaakt, ook al had de man het eigenlijk vrij druk. Onze oude auto kunnen inruilen en alle papierwerk werd netjes afgehandeld. Was voor ons echt de moeite waard om er 2 uur voor te rijden. Mochten we weer eens een auto aan willen schaffen komen we gerust terug.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vanaf het eerste contact, zeer klantvriendelijk!

Ik stapte voor het eerst bij AutoCrew Autoservice Zandhorst in Heerhugowaard binnen, voor het zoeken naar een mooie en goede kleinere auto. Gelijk bij binnen komst zag ik een profesionele en nette garage, en werd uiterst vriendelijk te woord gestaan door eigenaar Patrick. Ik vind dat zeer belangrijk bij een bedrijf dat je als klant, klant vriendelijk wordt ontvangen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, en hoop dat ik dit blijf nu dat ik met onze auto voor Onderhoud, APK en Reparatie voortaan naar AutoCrew Autoservice Zandhorst ga!!! O ja..... ja ik ben geslaagd met het kopen van een mooie kleinere auto, en ik hoop samen met mijn vrouw dat wij daar nog heel veel rijplezier mee kan en ga maken! Rob en Wilma Vegt te Beverwijk.

Zeer tevreden.

Word altijd netjes te woord gestaan, goed geholpen, niet duur, normale prijzen voor banden en dergelijke.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bij binnenkomst meteen een goed gevoel.

Super garage en service. Prettig personeel.

Bijzonder prettig.

Zeer behulpzaam en meedenkend

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Probleem gehad met accu en werd gemaakt terwijl ik erop wachten

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je word altijd vriendelijk geholpen en er is altijd ergens een oplossing voor. Goede service

• Reden bezoek: N.v.t.

Top en snel

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een prettig bedrijf voor al mijn autozorgen.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Prettige sfeer, ook onder personeel onderling.

Bijzonder fijne garage

Hulpvaardig, snel en goed

Toppers

Fijne garage,toppers van monteurs.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel goed, prima autobedrijf, aanrader.

Hele goede ervaring. Luisteren naar je, geen bla bla. Survice is prima. Opel Agila gekocht in 2020, fijne auto. Zag een leuke auto, (Suzuki Splash) op de site, denk ga ff kijken. Ik heb nu de leuke auto voor een schappelijke prijs (met inruil). Het is allemaal mogelijk bij Patrick en Wouter. Personeel/monteurs zijn ook vriendelijk en behulpzaam. Succes verder.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en eerlijk bedrijf.

Voor onze vakantie een occasion Citroen DS4 gekocht. De auto bevalt heel erg goed en wij zijn zeer tevreden. Ze doen wat ze beloven en alles is naar wens opgeleverd. Zeker de moeite waard om vanuit Friesland naar toe te rijden.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik heb enkele weken geleden een mooie fiat 500 gekocht bij aflevering had ik lijstje gemaakt over vragen en aandachtspunten alle. vragen die ik stelde kreeg ik antwoordt op en alles werd gemaakt niets was te veel. Ik werd geholpen door de eigenaar zelf omdat ik van ver kwam is hij zelfs nog onderdelen gaan halen zodat ik niet terug hoefde te komen in een woord Geweldig ik kan iedereen aan bevelen een auto te kopen bij deze garage.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en vriendelijk personeel.

Heb mijn auto al jaren bij ze in onderhoud tot volle tevredenheid. Ik word altijd gebeld om te overleggen wat ze gevonden hebben en wat de kosten zijn en of ik er akkoord mee ga dat ze het repareren. Zo heb je geen onaangename verrassingen als je je auto komt halen, je weet waar je aan toe bent, heel fijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima, staan direct voor je klaar, prima service.

Net en beleefd personeel. Problemen worden goed opgelost. Ik heb niets op of aan te merken tot nog toe.

Een fijne garage

Je kan altijd langs komen met problemen. Altijd vriendelijk.

Bijzonder fijn bedrijf

Klantvriendelijk, behulpzaam, deskundig

Prima garage.

Een paar jaar geleden in contact gekomen met deze garage, en dat bevalt ons nog steeds. Inmiddels daar een 2e auto gekocht. Mocht er zich een probleem voordoen, dan wordt er altijd meegedacht en komt er een oplossing. Wij voelen ons er wel thuis. En…….de koffie staat altijd klaar!! Dank aan Patrick, Wouter en al het andere personeel. Mijnie Minnee en Bert Rietkerk Alphen aan den Rijn

Goede service en kwaliteit

In maart 2021 een occasion gekocht bij deze garage en ben er nog steeds erg blij mee. Goede prijs gekregen voor de auto en goede service. Zou het zeker aanbevelen.

Een uitstekende service

Adequate en snelle aanpak van de probleempjes. Contacten verlopen vriendelijk/zakelijk met de nodige transparantie. Kortom ben zeer tevreden met deze garage.

Celsiusstraat 27

1704 RX Heerhugowaard

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.