Filters

10

alles super geregeld

moest even wachten omdat een onderdeel niet leverbaar was, dus nieuwe afspraak gemaakt en weer volgens verwachting uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top ervaring vanaf de afspraak maken tot aan het ophalen van de auto. Zeer tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
8

Duidelijk in hulp en uitleg

Goed en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Alles loopt op rolletjes goed op elkaar afgestemd zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekend

Uitsteken, vlekkeloos, keurig, prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Vandaag bij jullie op bezoek geweest voor een recall service. Het contact verliep buitengewoon snel, vlekkeloos en toch persoonlijk. Precies zoals ik het graag zie. Tot mijn grote verrassing was de auto ook nog eens gewassen en uitgezogen. Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Afspraak verliep heel soepel, was goed voorbereid en snel uitgevoerd

Prettig en zoals ik het graag wil hebben en zoals het ook hoort bij een merk als Mercedes vind ik

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, vriendelijkeontvangst

Alles top geregeld, geen negatieve punten kunnen vinden. Staf is vriendelijk, koffie smaakt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
8

Altijd Oke in goed overleg

Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kan er heel kort in zijn: perfect!

Correcte afspraak, vooraf prijsopgave, snelle service en auto wordt "spic en span" afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Een burcht van degelijkheid

Wat mij opvalt: - als klant word je herkend. Dwz eerder een mens dan een nummer - voorzorg? Uitstekend. Je wordt als het ware opgeroepen de servicebeurt na te leven - nazorg? altijd een schone auto retour Kortom, het proces van auto inleveren oogt arbeidsintensief, het effect echter is helder: het werkt en overtuigt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
5

Klachten zijn niet verholpen

Update en ruit

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

SUPER

Uitstekende en snelle service waarmee we zijn geholpen door Richard. Echt een topverkoper. Nogmaals onze dank voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals altijd geweldig

altijd geweldige service en vriendelijkheid bij ASV VEGHEL

  • Aanbevelen? Ja
9

Kundig en servicegericht

Mijn CLA moest een beurt hebben, echter ik moest die dag al vroeg de deur uit en zou laat thuiskomen. Zónder probleem last minute vervangend vervoer voor een dag eerder en dag later kunnen regelen. Flexibel en servicegericht. Daarnaast was de leenauto ook nog eens supercomfortabel (hybride C klasse estate). Ook erg fijn was het telefonische contact tussendoor om de status door te geven ook al wisten zij dat ik de dag erna pas zou kunnen komen. Betrouwbaar en professioneel. En.. de auto was mooi schoon bij ophalen. Bedankt! Tot de volgende.

  • Aanbevelen? Ja
9

de ontvangst is geweldig

goede begeleiding bij binnenkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

netjes en professioneel

Netjes en professioneel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

Het gevoel dat de service medewerker ‘verkoop’ belangrijker vind dan service

Er werd geadviseerd om de ruitenwisbladeren aan de voorzijde te wisselen omdat ze strepen gaven. Kosten: 53 euro. Ik gaf aan dat ik nog geen strepen heb gezien, dus wilde ik het nog even aanzien. Na de beurt heb ik ze zelf eens bekeken, bleek er viezigheid onder te zitten, na er zelf een doekje langs gehaald te hebben was het weg net als de strepen. Kosten: niets Ook werd medegedeeld dat de adblue bijgevuld zou worden. Ik gaf aan dat hij voor 90% vol zat dus er vast niet veel bij hoefde, maar ging er vanuit dat dit een service was.met betaling van de vloeistof zelf Echter na afloop stond er bijna 28 euro vermeld voor het bijvullen van maar liefst 4 liter adblue. Sorry !? Door dezelfde service medewerker werd meegedeeld dat dit inclusief de kosten van het bijvullen was, een extra betaal service. Niet fijn dat dit nooit is verteld, want dit had ik dan natuurlijk nooit gedaan. Kosten a 75 cent per liter ofwel 3 euro adblue en 25 euro aan ‘tankkosten’ is natuurlijk belachelijk te noemen. Ik heb er na afloop geen fijn gevoel aan over gehouden aan deze onderhoudsbeurt. Ik snap best dat het een verdienmodel is maar dit voelt niet oké. Omdat de verkoper van ASV mij destijds zo goed heeft geholpen ben ik voor een 1e onderhoudsbeurt van Rhenen naar Eindhoven gereden, iets meer dan 180 km retour. Er zit ook een MB garage bij mij in de buurt maar besloot toch naar ASV te rijden. Gezien de ervaring van vorige week was dit tevens de laatste keer. De mevrouw van de receptie was erg vriendelijk en vroeg regelmatig of ik nog koffie wilde. Tevens zei elke medewerker die koffie kwam halen keurig goedemorgen en een enkele vroeg ook nog of ik koffie wilde. Dus aan de medewerkers zal het niet liggen, meer aan de verkoop aftersales.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

correctw afhandeling, geen opmerkingen

ik ben nieuwsgierig welke indruk de verbouwing geeft na de heropening van de showroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

je wordt totaal niet serieus genomen als je klachten hebt

Diverse malen terug geweest voor klachten van een schok tijdens rijden, kreeg diverse malen als antwoord dit hoort bij de auto en dat ze niets kunnen vinden. Een voorstel van mij om samen te gaan proefrijden werd resoluut afgewezen met als excuus corona. Ook werd me verteld dat ze deze specifieke klacht niet meer opnieuw in behandeling zouden nemen als ik deze weer zou melden. Toen werkte start/stop systeem niet meer, speciaal een afspraak gemaakt, 3 uur daar gezeten met als conclusie er is niets aan de hand, alles werkt prima. Ik rij weg en bij de eerste stoplichten (500 meter) hij doet het al weer niet meer, weer terug en ik moest maar weer een nieuwe afspraak maken. Dit was voor mij de druppel, ik heb inderdaad een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna maar dit keer bij een andere officiële Mercedes dealer. Deze constateerde binnen 10 minuten dat de accu defect is (de boordcomputer zat namelijk al enige weken vol met fouten mbt de accu, die had asv ook moeten zien) daarnaast ook bij deze dealer het probleem voorgelegd van de schokjes tijdens het rijden. Deze dealer stelde zelf voor om samen te gaan proefrijden (hier dus geen corona excuses) en constateerde ook het probleem wat ik ervaar, wat blijkt er was een (bijna half jaar oude) software update beschikbaar om deze klachten te verminderen. Volgens ASV was er geen probleem en er waren ook geen updates beschikbaar (hier had ik specifiek zelfs om gevraagd) .... Ook kon me de andere dealer zelfs laten zien dat er nooit een update was aangevraagd voor mijn auto........ Na vervanging van de accu en installeren van de update (dit alles onder de fabrieks garantie) werkte het start/stop systeem weer en het schokken was vrijwel verdwenen. ASV heeft me zwaar teleur gesteld, zeker als het om service gaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
9

service en klantvriendelijkheid is prima zoals altijd

Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top service waarbij zelfs de contactsleutel niet is vergeten!

Uitstekend als altijd!

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden over de gestelde diagnose en kosten

Er zou een diagnose gesteld worden over wat de oorzaak zou zijn van de kachelventilator die niet op volle kracht draait, en als uitkomst komt enkel het KAN de weerstand zijn a 500 euro. En zo niet, dan moet OOK de ventilatormotor vervangen worden. Dat zijn dezelfde mogelijke oorzaken als voor de diagnose. Dat is geen diagnose dus! Het was juist de bedoeling om nu te weten waar het probleem nu echt zit. Dit zijn te dure dingen om "even" uit te proberen. Bovendien is zo'n ventilatormotor binnen 15 minuten te verwisselen. Ook stond er een diagnose van het contactslot op de rekening waar we niet om gevraagd hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven

402494949

[email protected]

Over ASV Mercedes-Benz

ASV Automobielbedrijven is officieel dealer van Mercedes-Benz, smart en VOYAH. Door de jaren heen zijn we uitgegroeid tot de meest toonaangevende Mercedes-Benz dealer van Nederland met een Flagship Store voor nieuw en gebruikt in Eindhoven en een AMG Performance Center in Veghel. Hiermee zijn wij verantwoordelijk voor de verkoop en service van Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, smart en VOYAH.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.