Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over de service en vakkundigheid binnen deze organisatie.

goede en snelle service!

prettig

Goed geholpen, Vriendelijke medewerk(st)ers

Goed geholpen. Omdat onderdelen uit het buitenland moesten komen duurde het wat langer voordat de reparatie kon plaatsvinden. Netjes op hoogte gehouden. Communicatie verliep prettig en vlot. Zeer tevreden over de reparatie aan de wagen

Niet best

3 mnd geleden mijn linker achter ( zakte alleen linksachter in. Rechtse gecontroleerd en was okay. Vorige week de rechter achter moeten vervangen ( beide kanten zakten in) Gisteren ( op 250 km van Veghel) wederom defecte vering. Beide kanten zakten in. Net als vorige week overigens. Bij Mercedes Jabbeke ( België)was al snel de conclusie: defect in compressor. Wordt vandaag hersteld/ vervangen. Dit had men bij ASV ook moeten zien!!

Overall Good

The experience was good, also would be helpfull if I get to know a bit more about offers provided by ASV, example related to exchange offer for my car, winter tyre etc.

Super geholpen

Net voor een trip naar Spanje kwamen wij er achter dat het subframe vervangen moet worden ivm roestvorming (garantie Mercedes Duitsland )contact gezocht via Jeroen van noort en Johnnie Relou van de werkplaats alles is hersteld nog voor de vakantie zo dat wij weer veilig op weg konden super meegedacht ! Ik heb voor heel de werkplaats Bossche bollen meegenomen Dankjewel ASV Eindhoven

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Receptie laat je altijd welkom voelen. Garage zorgt voor goede oplossing

Receptie laat je altijd welkom voelen kop koffie staat altijd kleer. Bij bellen kennen ze je naam. Garage zorgt voor goede oplossing, voel me netjes behandeld

Gewoon goed

Auto voor grote beurt. Netjes op de hoogte gebracht van werkzaamheden en kosten. Auto mooi op tijd klaar en netjes gewassen afgeleverd.

Uitstekende service altijd weer

Je wordt altijd heel correct benaderd en geholpen , als je moet wachten wordt er telkens koffie of thee aangeboden, indien gewenst

Prettige ervaring

Zeer fijne service. Duidelijke en prettige communicatie! Tijdens het onderhoud heb ik gebruikgemaakt van een leenauto. Aanrader!

goede service

uitleg voor onderhoud m.bt. werkzaamheden was heel helder. feedback van onderhoud heel goed.

Goed!

Service zoals gewend. Meedenken en geen onnodige onderdelen vervangen. Auto altijd netjes uitgezogen en gewassen terug. Top service zoals altijd.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Hele goede service. Vooral communicatie verloopt erg soepel. Onder coulance is complete subframe vervangen. Daar ben ik enorm mee geholpen. Super! Wel jammer dat ik dan een factuur krijg van twee boutjes en een klemmetje omdat die dan niet onder de coulance regeling zou vallen. Ik snap het, doe niet moeilijk over die paar tientjes maar wel jammer. Ze hebben daar overigens wel netjes over gebeld.

Wat een perfecte service

Van A tot Z goed geregeld. Opvallend de intensieve communicatie met de klant. Hierdoor kom je niet voor onnodige "verrassingen" te staan.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Uitstekend service van hoge kwaliteit

soepel en correct

duidelijke communicatie, deze keer werd ik enkel gebeld met de totale kosten.' een kleine beurt met bak spoelen.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Heel fijn en gastvrij ontvangen

Ik ben door de dag heen duidelijk op de hoogte gehouden wat er aan onderhoud uitgevoerd moest worden.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Exact uitgevoerd volgens afspraak en vooraf verstrekte offerte

In ontvangstname en aflevering auto zoals we vroeger gewend waren. Oude tijden herleven. Auto onderhoud en reparatie volgens vooraf opgestelde offerte uitgevoerd. Ook tussendoor een paar keer contact gehad met medewerker ASV, ook dit tot volle tevredenheid. Complimenten voor de medewerkers van ASV.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Ik ben altijd goed en professioneel geholpen daarom zou ik altijd terugkomen.

Ik vind het best professioneel en vriendelijk jullie service. Bedankt, F.Z.karim

Snel, vriendelijk en compleet

Goede service, altijd volledig, vriendelijk en snel. En goede koffie.

Snelle geweldige service.

De auto kon snel ingepland worden voor de reparatie, en de auto rijdt weer als herboren.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Grote onderhoudsbeurt, een terugroepactie, schadeherstel en het monteren van een trekhaak allemaal praktisch kunnen combineren. De afwikkeling met het autoschadebedrijf werd allemaal geregeld, heb ik zelf niets aan hoeven doen. Schone en gerepareerde auto teruggekregen waarmee ik weer wat kilometers vooruit kan.

Zeer gast vrij

Zoals altijd een zeer goede service

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven