snel en goed

werd goed ontvangen en goed geholpen. snelle service en duidelijk personeel.

Uitstekende dienst verlening

Ontvangst, lopende kosten informatie en aflevering van een schone auto, alles was perfect.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Prima service, heel nette werkplaats

Vooraf afgesproken tijdslot werkt heel prettig: daardoor staat er meteen een monteur klaar om je op te vangen en te bespreken wat er gedaan moet worden.

Fijn contact!

Mooie entree om de auto neer te zetten. Goede service bij ontvangst en ophalen van de auto.

Perfect.

Een heel vriendelijk en behulpzame man ontving mij. Alleen maar lof voor hem.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Nette ontvangst bij een onderhoudsbeurt

Nette ontvangst bij een onderhoudsbeurt en werkzaamheden voor terugroep actie. De leenauto was ook perfect. Zeker een aanrader deze werkplaats.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Goede service en attent personeel

Het was prettig dat tegelijk mijn winterbanden konden worden gewisseld.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Conform afspraak snel en zeer goed geholpen

Makkelijk de afspraak gepland, op korte termijn, snel en professioneel geholpen.

Correcte onderhoudsbeurt

Er is een standaard onderhoudsbeurt uitgevoerd, waarbij goed naar details is gekeken.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

De service bij ASV is altijd goed. Alles was keurig geleverd en de communicatie was vriendelijk en snel.

Heel positief!

Vriendelijk, kundig en met enthousiasme voor auto’s.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Bij ASV doen ze gewoon wat je verwacht.

Auto is voor onderhoud weggeweest. Aardige vakkundige medewerkers ! Afspraak maken gaat goed, op de hoogte gehouden van extra werkzaamheden en netjes gewassen dezelfde dag weer klaar. Ben al langer klant en dat blijf ik zeker !

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Heel vriendelijk ontvangst en goed geholpen. Leenauto stond klaar bij aankomst, geweldig!

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

prima geholpen, ondanks de lange levertijd.

schades netjes verholpen, ondanks de lange levertijd tevreden over de afhandeling.

Tevreden zoals altijd.

Service beurt plus reparatie, alles naar wens uitgevoerd.

Uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over de service bij ASV Eindhoven! Het personeel was vriendelijk en deskundig. Ze hebben mijn auto snel en professioneel onderhouden. Ik kan ze zeker aanbevelen!

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Fijne garage vriendelijk personeel en deskundige monteurs

Topservice!

Goed geholpen. Reparaties in overleg. Goede communicatie. Netjes behandeld. Hier kom ik zeker terug!

Goeie service

Het was lastig om op korte termijn een afspraak te plannen, maar onlangs servicebeurt gehad en werkwijze qua inleveren van de auto en ophalen bevalt mij zeer goed. Dit maakt zeker een hoop goed.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

zeer vriendelijk, vlot en betrouwbaar geholpen

Sinds een jaar heb ik mijn eerste Mercedes voor onderhoud en service bij ASV Mercedes-Benz.Buiten de prachtige showroom, uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel. Een langzaam leeglopende achterband werd vlo en vakkundig gerepareerd terwijl ik wachtte. Na een servicebeurt werd ik blij verrast door een stofgezogen interieur. Altijd een leenfiets klaar om te gebruiken. Ik ben zeer tevreden. Hopelijk kan ik zo nog lang genieten van mijn eerste Mercedes en weten ze me binnen boord te houden,

Goede service.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Snel gemaakt en ik kon snel terecht

Ik had een lekke band, toen ik belde kon ik meteen terecht. Toen ik mijn auto terug in ontvangst nam, was de auto gestofzuigd en schoongemaakt.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

prima ontvangst en beurt goed uitgevoerd

Zeer tevreden alles keurig op afspraak

Gewoon goede service!

Voor service aan mij auto kom ik graag bij ASV, ondanks dat ik er een eind voor moet rijden. van a tot z goed geregeld en de afspraken zijn altijd duidelijk.

Hugo van der Goeslaan 49 5643TX Eindhoven