Super informeel en goed bedrijf.

Na een slechte ervaring bij een dealer om de hoek kwam ik bij van Driel in contact met afd. verkoop ofwel Chiem. Een mail naar info werdt meteen beantwoord . Het voelde meteen goed ,niks 3 delig pakken gedoe. Gewoon geen poeha maar duidelijk en correct zaken doen. Moest er ruim een uur voor rijden maar is het waard. Heb een mooie B 180 gekocht en kan het iedereen aanbevelen

200% inzet om een probleem op te lossen

Een koplamp was stuk.moest een nieuwe in.was erg moeilijk aan tekomen.maar door 200% inzet van het personeel,toch gelukt om er een te vinden.Hartelijk dank daarvoor.Ik ben daar erg blij mee:

Open communicatie, hulpvaardige werkplaats

Met mijn oudere SLK R171, heb ik nu een paar keer contact gehad met de werkplaats. Ook kreeg ik telefonisch goede tips en begeleiding met het optreden van een accuut probleem met het dak. Daarnaast hebben ze alles in het werk gesteld om mijn audio/navigatie apparaat te updaten. Helaas niet gelukt, de vorige eigenaren hebben de auto té lang niet ge-update. Voor mij, dicht in m'n buurt en een zaak met een fijn menselijk gezicht. Prima!

Alles prima

Afspraken lopen prima, aardig personeel, prima garage! Wat wil je nog meer!,

Supergoed bedrijf.

Persoonlijke benadering. Vriendelijke medewerkers. Hier ben je geen nummer. En de service is ouderwets: lees vakbekwaam en alles up to date. Heel mooi en betrokken bedrijf.

Absolute top !

Gisteren mijn 250e. A klasse gehaald in Liempde. Na wat twijfelen toch gekocht bij verkoper Nick. Wat heeft die een geduld daar kunnen veel verkopers nog wat van leren! Ik kom zelf uit Zeeland dus eindje rijden maar zou het iedereen aanraden. Nick en de rest bedankt voor de mooie aflevering. Een dikke tien !

Geweldig bedrijf met vriendelijk,eerlijk en ter zake kundig personeel!

Ondanks dat ik geen MB fan was heeft dit bedrijf met zijn kundige en vriendelijke personeel mij “omgeturnd”.Een prachtige MB GLK gekocht.Wat ben ik daar blij mee zeg!!Dank Albert en personeel.

Van begin tot eind geweldig geholpen!

Recent een auto gekocht bij Mercedes van Driel en we zijn er bijzonder over te spreken. Onze verkoper Chiem en later ook Nick hebben er voor gezorgd dat een hele mooie A-klasse binnen een week mijn droomauto werd. Hier is niks te veel en ze hebben er werkelijk alles aan gedaan om de perfecte auto met mijn wensen te leveren. Dat is meer dan gelukt. In één woord: geweldig. Ricardo Maat Spijkenisse

Super service heel netjes geholpen

We hebben een auto gekocht bij van Driel Meteen bij binnenkomst stond de auto klaar Waar we een afspraak voor hebben gemaakt De verkoper Nick van Zutphen vertelde alles over auto Ook natuurlijk koffie en verdere uitleg De andere dag hebben we de auto gekocht Maar wat een service bij aflevering Grote beurt distributie ketting vervangen Ook nog nieuwe apk er op en een nieuwe accu Bloemen tasje met meer info en 1 jaar mobiliteit garantie gratis Kortom een echte aanrader VAN DRIEL MERCEDES Service super

Zeer klantvriendelijk ontvangen en goede uitleg over storing en oplossing.

Na mijn bezoek aan Van Driel te Liempde wil ik mijn complimenten uitspreken over de ontvangst, reparatie en service. Accu probleem werd goed opgelost en na het laten kijken naar een klein duekje werd een afspraak gemaakt dit deukje te repararen. Dit lukte in eerste instantie niet maar door accuraat optreden van Kees en en overleg binnen van Driel kon ik de volgende dag mijn Sl weer in top conditie ophalen. Bedankt van Driel mercedes

Zeer vriendelijke receptie. Kennis van zaken bij advies, controle en reparaties. Zeer tevreden en zal dit bedrijf ten alle tijde aanbevelen.

Ik ben geholpen met een proefrit op locatie. Snel een mooie deal kunnen sluiten voor een hele mooie auto. Bedankt Autobedrijf van Driel

Vriendelijk en fijn contact

Onze eerste ontmoeting met v Driel auto’s is heel positief verlopen. Vanaf de eerste min tot en met het ophalen van de auto een heel fijn contact gehad. Zeker een aanrader als je een Mercedes wilt kopen Ga zo door

EXCELLENT!

Just full points! They really now how to make their customers happy, even a picky guy like me.

Correct

De auto had een APK nodig. Hiervoor tel. contact opgenomen met Kees. Afspraak gemaakt, kon er op wachten. Alles klopte zoals afgesproken. Nog een advies gekregen m.b.t. de banden die nu nog net voldeden. Geweldig, Johan Jennissen

Goed gevoel

Al jaren goed contact.voelt als familie

vakmanschap en vriendelijkheid

Weer top geholpen, niets is hen teveel, vriendelijkheid ten top en als ze je kunnen helpen of bijstaan zijn zij de eersten die je tegemoet komen. Vakmanschap in de werkplaats!

Klantvriendelijk met prima service

Een prettige kennismaking met autobedrijf Van Driel. o.b.v. acceptabele inruilcondities een andere auto gekocht, keurig netjes afgeleverd ! Was onlangs in de buurt en kon voor een klein puntje nazorg direct langskomen en dat werd ook gelijk opgelost, superservice !

Eerlijk handel, zeer prettige onderling

Auto voor proefrit naar Roermond gebracht. Voelde als eerste moment vertrouwd. Alle afspraken zijn zeer korrect nagekomen door verkoper.

Zeer snelle service en zeer vriendelijk

Wij hebben nu 1 week de auto en hij rijd fantastisch en bij de aankoop zijn ze zelfs eerder open gegaan ivm de proefrit want wij moesten van ver komen was allemaal geen probleem helemaal super we hebben de auto gelijk overgeschreven en meegenomen en dat in een tijdsbestek van 1 week dus die 5 sterren zijn dik verdiend

goed bedrijf prima service

goed betrouwbaar bedrijf duidelijke afspraken en goede service

Super geholpen

Door situatie met corona niet makkelijk om nieuwe auto te kopen maar hier heeft Van Driel wat op gevonden,ze komen gewoon bij je thuis voor een proefrit ook al is het 1,5 uur rijden echt Super. Na proefrit was is verkocht en kreeg zeer goede inruil prijs voor mijn auto terug. 2 dagen later werd mijn nieuwe auto voor de deur afgeleverd met een bloemetje erbij. Super klantgericht bedrijf. Hartstikke bedankt voor de service

Het klikte meteen :-)

Beetje saai wellicht, maar ook ik schaar me in het rijtje van 10'en. Gewoon goed, leuk en vertrouwd zaken gedaan. Mooie gebruikte C 180 gekocht voor mijn vrouwtje en die kreeg er bij de aflevering, van Albert ook nog een mooi bosje bloemen bij. Kan niet meer stuk :-). Hier kunnen heel veel autobedrijven en autoverkopers nog heeeel veel van leren. Totaal niet uit de hoogte of betweterig. Maar wel heel vriendelijk, behulpzaam en met goede adviezen en verstand van zaken over alles wat met Mercedes te maken heeft. Bedankt Paul en Albert!

Dit bedrijf is het voorbeeld hoe je met klanten om moet gaan

Een eerste indruk maak je maar een keer. Deze is wat mij betreft fantastisch. Vriendelijk ontvangen. Duidelijk uitgelegd wat je mag verwachten. Rekening viel ook honderd procent mee. Kom er zeker terug. Na mijn ronduit schandalige behandeling bij een dealer in Den Bosch leek het wel alsof ik in bananasplit zat en er elk moment Frans Bauer aan kon komen. Maar nee, dit bedrijf is echt klantvriendelijk.

Ik ben uiterst tevreden.

Vriendelijke ontvangst door deskundige mensen. Afspraken worden nagekomen.