Top bedrijf

Waarom een Topbedrijf. Omdat ik uitermate tevreden ben over nakomen gemaakte afspraken, snelheid afhandeling zaken. Ook hoe de klant te woord wordt gestaan heb ik als heel prettig ervaren.Daarom is het een top bedrijf. Bert van den Berg

Geweldige service zowel bij sales als aftersales!

Zeer goede service in een aangename en ongedwongen sfeer.

Altijd GOED

Heb je een probleem aan je auto, of is je auto aan een service beurt toe: even van Driel bellen, een afspraak is zo gemaakt, snelle service en dat alles met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom TOP

gewoon een prettige dealer om te komen

zij kennen je persoonlijk en helpen me altijd vriendelijk

Bij autobedrijf Van Driel staan kwaliteit en klantgerichtheid voorop.

Hoewel ik in Den Haag woon heb ik het er voor over om mijn Mercedes GLC 300 4matic bij autobedrijf Van Driel te laten onderhouden. Ik heb veel waardering voor de persoonlijke benadering en de kwaliteit van de service.

Super service

Bij vragen word er direct gehandeld Ben zeer tevreden

klantvriendelijk

aankoop gedaan prima service

service zoals het hoort!

al vele jaren ben ik een tevreden Mercedes rijder, door een bevriende relatie kwam ik voor het eerst bij Van Driel. Heb er een auto gekocht en zowel de informatie en contact vooraf, als tijdens de aflevering was écht geweldig. Ook na de aflevering contact of alles naar zin was, kortom een service zoals het hoort! Mijn contactpersoon was Nick, en ik kan tot nu toe alleen maar schrijven dat het een plezier is om bij hem een auto te kopen. Hou dit vol!!!

Al jaren lang een uitstekende service!

Wij zijn al jaren klant. De service is altijd op hoog niveau zowel van de verkoop als de werkplaats. Dit hebben ze onlangs weer bewezen bij de aankoop van onze volgende Mercedes. Belangrijkste kenmerk is de kwaliteit die merkbaar is in het gehele bedrijf. Altijd op een zeer hoog niveau. Daarnaast denken ze altijd met je mee en komen met goede oplossingen! Wij bevelen Autobedrijf van Driel Liempde van harte aan!

Voelt goed

Wij kochten onze gebruikte Mercedes bij van Driel, we zijn heel netjes en vriendelijk geholpen. Absoluut niet pretentieus, we voelden ons gelijk op het gemak. Mooie zaak die dit jaar 40 jaar bestaat. De auto is keurig netjes opgeleverd met alle puntjes op de i en hij rijdt fantastisch. Albert en Nick bedankt, wij gaan genieten!

alles prima verlopen, en we zijn zeer content met de aankoop van onze eerste mercedes.

enig vooronderzoek leidde ons naar dit mooie autobedrijf. wij zijn bijzonder goed geholpen door automobielbedrijf Van Driel. we voelden ons gelijk op ons gemak, en merkte dat er gelijk tijd en aandacht was voor wat we zochten. 1 telefoontje op een vrijdag, zaterdag een proefrit gemaakt, aankoop besloten en de inruil afgehandeld. oog voor detail en verdere afhandeling tot in de puntjes. na twee weekjes nog terug geweest voor een nieuwe apk zoals afgesproken. goed meedenken, goed advies, maar voor ons zeer belangrijk ook goed luisteren naar de klant, en niet alleen maar vertellen wat een klant wil horen. we merken dat het team bijzonder service gericht is en zijn daar zeker over te spreken. Mvg. Fam. De Kraker

Goede snelle en eerlijke service

Ondanks dat wij de auto hier niet hebben gekocht zijn we wel als goede klant geholpen en heeft het team alles gedaan om de storing op te lossen.

super

De verkoop en aflevering is er eentje uit het boekje. Mijn ervaring bij andere dealer ( ASV ) was goed, maar bij van driel 10 x beter.

Top service!

Van Driel werd al als zeer positief aangemerkt door mijn leasemaatschappij en dat kan ik zeker beamen. Ik ben erg goed geholpen door Chiem als verkoper en ook de aflevering en de nazorg was erg goed. Ze zijn ook bereid voor zichzelf concessies te doen als dat ervoor zorgt dat de levering van de auto beter wordt. Ook niet eerder meegemaakt dat een garage een laadkabel die nog nodig is thuis wil komen brengen. Helemaal top en erg tevreden! Dat mag gezegd worden!

Van Driel staat bij ons op nummer 1

Geweldige service ,gemoedelijk ,je hoort bij de familie .

wederom super,, wat een goed autobedrijf

wat is dit een prettig bedrijf om een auto te kopen , hier is de klant nog echt koning en hoe je behandeld wordt in een woord geweldig , Nick doet alles wat in zijn vermogen ligt om de klant tevreden te stellen, je koopt een mooie Mercedes en je krijgt voor je auto een hele goede prijs . Hier doen ze echt nog wat ze beloven, was weer prettig zaken doen met autobedrijf van Driel.

Uitstekend geholpen en service

Vier Mercedessen aldaar gekocht, nooit problemen

Super informeel en goed bedrijf.

Na een slechte ervaring bij een dealer om de hoek kwam ik bij van Driel in contact met afd. verkoop ofwel Chiem. Een mail naar info werdt meteen beantwoord . Het voelde meteen goed ,niks 3 delig pakken gedoe. Gewoon geen poeha maar duidelijk en correct zaken doen. Moest er ruim een uur voor rijden maar is het waard. Heb een mooie B 180 gekocht en kan het iedereen aanbevelen

200% inzet om een probleem op te lossen

Een koplamp was stuk.moest een nieuwe in.was erg moeilijk aan tekomen.maar door 200% inzet van het personeel,toch gelukt om er een te vinden.Hartelijk dank daarvoor.Ik ben daar erg blij mee:

Open communicatie, hulpvaardige werkplaats

Met mijn oudere SLK R171, heb ik nu een paar keer contact gehad met de werkplaats. Ook kreeg ik telefonisch goede tips en begeleiding met het optreden van een accuut probleem met het dak. Daarnaast hebben ze alles in het werk gesteld om mijn audio/navigatie apparaat te updaten. Helaas niet gelukt, de vorige eigenaren hebben de auto té lang niet ge-update. Voor mij, dicht in m'n buurt en een zaak met een fijn menselijk gezicht. Prima!

Alles prima

Afspraken lopen prima, aardig personeel, prima garage! Wat wil je nog meer!,

Supergoed bedrijf.

Persoonlijke benadering. Vriendelijke medewerkers. Hier ben je geen nummer. En de service is ouderwets: lees vakbekwaam en alles up to date. Heel mooi en betrokken bedrijf.

Absolute top !

Gisteren mijn 250e. A klasse gehaald in Liempde. Na wat twijfelen toch gekocht bij verkoper Nick. Wat heeft die een geduld daar kunnen veel verkopers nog wat van leren! Ik kom zelf uit Zeeland dus eindje rijden maar zou het iedereen aanraden. Nick en de rest bedankt voor de mooie aflevering. Een dikke tien !

Geweldig bedrijf met vriendelijk,eerlijk en ter zake kundig personeel!

Ondanks dat ik geen MB fan was heeft dit bedrijf met zijn kundige en vriendelijke personeel mij “omgeturnd”.Een prachtige MB GLK gekocht.Wat ben ik daar blij mee zeg!!Dank Albert en personeel.

Van begin tot eind geweldig geholpen!

Recent een auto gekocht bij Mercedes van Driel en we zijn er bijzonder over te spreken. Onze verkoper Chiem en later ook Nick hebben er voor gezorgd dat een hele mooie A-klasse binnen een week mijn droomauto werd. Hier is niks te veel en ze hebben er werkelijk alles aan gedaan om de perfecte auto met mijn wensen te leveren. Dat is meer dan gelukt. In één woord: geweldig. Ricardo Maat Spijkenisse