Uitstekend!

Voor het uitvoeren van een onderhoudsbeurt een prijsopgave gevraagd en snel ontvangen. De beurt is volgens afspraak uitgevoerd en het bedrag klopte helemaal met de offerte. Ik was vooraf vergeten te vermelden dat er ook een APK gedaan moest worden en dit is zonder problemen meegenomen.

Perfecte gemoedelijke service van vakmensen.

Moest mijn alarmcertificaten laten verlengen. Kom maar even langs als het je uit komt dan doen we dat gelijk was hun voorstel. Zo gezegd zo gedaan. Alles binnen een half uurtje geregeld, lekker bakje koffie gedronken. Gelijk werd nog even mijn Mercedes Me aangemeld en in no-time ws alles weer voor elkaar. Kom al jaren bij van Driel. Fijn bedrijf, officiële Mercedes service dus goed voor je mobilo life garantie en waarde van je auto en nooit echt duur. Altijd positieve ervaringen gehad, ook bij complexe reparaties als turbo vervangen etc.....

Goede service voor een goede prijs

Duidelijk verhaal goed geholpen

Prima service.

Dit is een bedrijf waar je nog klant bent. Denken met je mee, zijn klant vriendelijk met Brabantse gastvrijheid.

Top service! Zeer persoonlijk!

Met beide benen op de grond doen waar het om gaat!

Vriendelijk, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Vooraf wist ik waar ik aan toe was. Wel zo plezierig. Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Een enorm klantvriendelijk bedrijf met deskundig personeel!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Dit is een service bedrijf zoals het zijn moet. Focus op de auto, het team denkt mee om oplossing te vinden ook als het niet meteen werk oplevert. Een voorbeeld: na een kleine schade kon de schadehersteller van het leasebedrijf geen vervangende onderdelen vinden. De Van Driel medewerker belde wat rond en had in no time een oplossing gevonden voor het andere bedrijf. :). \r\nOnderhoud en reparatie altijd precies volgens planning. Tarieven lager dan bij de \"grote\" Mercedes garages. Ik blijf hier zeker nog jaren komen.

• Reden bezoek: Werkplaats

Fijn bedrijf om te komen. Niet zo arrogant als bij ASV. Goede prijs kwaliteit verhouding en toch dezelfde service bij een officiële Mercedes-Benz dealer.
  • Reden bezoek: Werkplaats

De servicebeurt voor mijn auto vond ik vroeger altijd een nare bijkomstigheid van het autorijden, maar sinds ik Autobedrijf van Driel heb “ontdekt” is dat veranderd. Keurige ontvangst, al mijn vragen beantwoord, vervangend vervoer stond netjes klaar en gebeld dat mijn auto weer gereed was. Prima service!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Altijd super geholpen! \r\nVriendelijk en deskundig! Ook voor redelijke tarieven!\r\nGa zo door!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Ik ben zeer tevreden over van Driel , eerlijk betrouwbaar en ze weten wat ze doen \r\nKortom topbedrijf
  • Reden bezoek: Werkplaats

Reden bezoek was servicebeurt en update van de navigatie.\r\nErvaringen met autobedrijf van Driel zijn heel positief. Het is prima afspraken maken met de medewerkers altijd vriendelijk en meedenkend.\r\nVooraf altijd nette prijsopgave. Mocht er toch meerwerk zijn dan gebeurd dit altijd netjes in overleg.\r\nNo-nonsense en kwaliteit zoals je die bij Mercedes verwacht.\r\nBart en alle medewerkers ga zo door!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Ervaring: Zeer prettig bedrijf. Heb hier mijn derde auto gekocht naar alle tevredenheid.\r\nGeen poespas, duidelijke communicatie en eerlijk advies.
  • Reden bezoek: Aanschaf auto

Prima \r\nDenken mee

Prima!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Uitstekende service vanaf de afspraak t/m de uitvoering\r\nheldere en duidelijke communicatie, en afspraak is afspraak

Zeer positief en klantvriendelijk
  • Reden bezoek: Werkplaats

Vriendelijke medewerkers. Je wordt goed geholpen . Duidelijke communicatie en afspraken.

Top service!
  • Reden bezoek: Werkplaats

Werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en volgens opgave.\r\nKeurige en vriendelijke medewerkers.
  • Reden bezoek: Werkplaats

Persoonlijke contact en men (her)kent je als klant. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.