Wat een klantvriendelijk bedrijf!

Op advies van m'n buurman gaan kijken bij van Driel voor een EQA 250, wat een warm ontvangst. Tijdens mijn eerste bezoek direct de EQA gekocht ( voor het eerst van m'n leven een Mercedes, en nog nooit zo snel beslist maar het voelde meteen goed). Omdat zij enkel gebruikte Mercedessen verkopen kon ik 3 dagen later de auto al ophalen. Albert wist me enorm te verrassen met een krachtstroom 3-fase lader van Mercedes, zodat ik thuis via m'n krachtstroom 11 kWh kan opladen. Daarvoor enorme dank. De kwaliteit van deze oplaadkabel straalt er vanaf. P.S. de full electric EQA bevalt ook prima. Nu kijken wat het elektrisch rijden gaat brengen.

Super service!

Van Driel | Mercedes Benz, waar je je echt een klant voelt! Hier wordt nog echt tijd voor je gemaakt en alles goed besproken met een lekkere kop koffie. Speciaal dank aan verkoper Chiem voor de vriendelijke goede service.

Duidelijk en Eerlijk

Verkoper Niek heeft mij super goed geholpen. Verhaal was goed , auto is goed , Autobedrijf van Driel heeft super mooie en eerlijke autos staan , Koffie was lekker ! Zeker een aanrader.

Uiterst tevreden

Wederom de jaarlijkse servicebeurt bij van Driel laten uitvoeren. Zoals altijd netjes geholpen. Ben uiterst tevreden.

Bijzonder klantgericht, goed uitgevoerde werkzaamheden met daarnaast aandacht voor de details

De service mbt het zelf brengen en weer laten thuisbrengen van de auto is perfect

Top bedrijf

Reeds enige jaren klant bij deze dealer . En steeds 110% tevreden , doen wat ze beloven en indien nodig zelfs meer. Zeer vriendelijk personeel , kan niet beter .

Top bedrijf.

Top bedrijf!! Heel klantvriendelijk. Vakmensen. Snelle reparatie ( na eerst telefonisch overleg). Oorzaak en reparatie geregeld in een ochtendje. Geen moeilijk gedoe (het betrof nl een elektronische storing en andere bedrijven willen dan nog wel eens een heel verhaal ophangen met veel gezucht.). Ik kwam hier voor het eerst maar blijf zeker hangen.

prima ervaring gehad met de mensen algemeen

ik ben prima en vakkundig geholpen

Top bedrijf

Waarom een Topbedrijf. Omdat ik uitermate tevreden ben over nakomen gemaakte afspraken, snelheid afhandeling zaken. Ook hoe de klant te woord wordt gestaan heb ik als heel prettig ervaren.Daarom is het een top bedrijf. Bert van den Berg

Geweldige service zowel bij sales als aftersales!

Zeer goede service in een aangename en ongedwongen sfeer.

Altijd GOED

Heb je een probleem aan je auto, of is je auto aan een service beurt toe: even van Driel bellen, een afspraak is zo gemaakt, snelle service en dat alles met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Kortom TOP

gewoon een prettige dealer om te komen

zij kennen je persoonlijk en helpen me altijd vriendelijk

Bij autobedrijf Van Driel staan kwaliteit en klantgerichtheid voorop.

Hoewel ik in Den Haag woon heb ik het er voor over om mijn Mercedes GLC 300 4matic bij autobedrijf Van Driel te laten onderhouden. Ik heb veel waardering voor de persoonlijke benadering en de kwaliteit van de service.

Super service

Bij vragen word er direct gehandeld Ben zeer tevreden

klantvriendelijk

aankoop gedaan prima service

service zoals het hoort!

al vele jaren ben ik een tevreden Mercedes rijder, door een bevriende relatie kwam ik voor het eerst bij Van Driel. Heb er een auto gekocht en zowel de informatie en contact vooraf, als tijdens de aflevering was écht geweldig. Ook na de aflevering contact of alles naar zin was, kortom een service zoals het hoort! Mijn contactpersoon was Nick, en ik kan tot nu toe alleen maar schrijven dat het een plezier is om bij hem een auto te kopen. Hou dit vol!!!

Al jaren lang een uitstekende service!

Wij zijn al jaren klant. De service is altijd op hoog niveau zowel van de verkoop als de werkplaats. Dit hebben ze onlangs weer bewezen bij de aankoop van onze volgende Mercedes. Belangrijkste kenmerk is de kwaliteit die merkbaar is in het gehele bedrijf. Altijd op een zeer hoog niveau. Daarnaast denken ze altijd met je mee en komen met goede oplossingen! Wij bevelen Autobedrijf van Driel Liempde van harte aan!

Voelt goed

Wij kochten onze gebruikte Mercedes bij van Driel, we zijn heel netjes en vriendelijk geholpen. Absoluut niet pretentieus, we voelden ons gelijk op het gemak. Mooie zaak die dit jaar 40 jaar bestaat. De auto is keurig netjes opgeleverd met alle puntjes op de i en hij rijdt fantastisch. Albert en Nick bedankt, wij gaan genieten!

alles prima verlopen, en we zijn zeer content met de aankoop van onze eerste mercedes.

enig vooronderzoek leidde ons naar dit mooie autobedrijf. wij zijn bijzonder goed geholpen door automobielbedrijf Van Driel. we voelden ons gelijk op ons gemak, en merkte dat er gelijk tijd en aandacht was voor wat we zochten. 1 telefoontje op een vrijdag, zaterdag een proefrit gemaakt, aankoop besloten en de inruil afgehandeld. oog voor detail en verdere afhandeling tot in de puntjes. na twee weekjes nog terug geweest voor een nieuwe apk zoals afgesproken. goed meedenken, goed advies, maar voor ons zeer belangrijk ook goed luisteren naar de klant, en niet alleen maar vertellen wat een klant wil horen. we merken dat het team bijzonder service gericht is en zijn daar zeker over te spreken. Mvg. Fam. De Kraker

Goede snelle en eerlijke service

Ondanks dat wij de auto hier niet hebben gekocht zijn we wel als goede klant geholpen en heeft het team alles gedaan om de storing op te lossen.

super

De verkoop en aflevering is er eentje uit het boekje. Mijn ervaring bij andere dealer ( ASV ) was goed, maar bij van driel 10 x beter.

Top service!

Van Driel werd al als zeer positief aangemerkt door mijn leasemaatschappij en dat kan ik zeker beamen. Ik ben erg goed geholpen door Chiem als verkoper en ook de aflevering en de nazorg was erg goed. Ze zijn ook bereid voor zichzelf concessies te doen als dat ervoor zorgt dat de levering van de auto beter wordt. Ook niet eerder meegemaakt dat een garage een laadkabel die nog nodig is thuis wil komen brengen. Helemaal top en erg tevreden! Dat mag gezegd worden!

Van Driel staat bij ons op nummer 1

Geweldige service ,gemoedelijk ,je hoort bij de familie .

wederom super,, wat een goed autobedrijf

wat is dit een prettig bedrijf om een auto te kopen , hier is de klant nog echt koning en hoe je behandeld wordt in een woord geweldig , Nick doet alles wat in zijn vermogen ligt om de klant tevreden te stellen, je koopt een mooie Mercedes en je krijgt voor je auto een hele goede prijs . Hier doen ze echt nog wat ze beloven, was weer prettig zaken doen met autobedrijf van Driel.

Uitstekend geholpen en service

Vier Mercedessen aldaar gekocht, nooit problemen