Super service heel netjes geholpen

We hebben een auto gekocht bij van Driel Meteen bij binnenkomst stond de auto klaar Waar we een afspraak voor hebben gemaakt De verkoper Nick van Zutphen vertelde alles over auto Ook natuurlijk koffie en verdere uitleg De andere dag hebben we de auto gekocht Maar wat een service bij aflevering Grote beurt distributie ketting vervangen Ook nog nieuwe apk er op en een nieuwe accu Bloemen tasje met meer info en 1 jaar mobiliteit garantie gratis Kortom een echte aanrader VAN DRIEL MERCEDES Service super

Zeer klantvriendelijk ontvangen en goede uitleg over storing en oplossing.

Na mijn bezoek aan Van Driel te Liempde wil ik mijn complimenten uitspreken over de ontvangst, reparatie en service. Accu probleem werd goed opgelost en na het laten kijken naar een klein duekje werd een afspraak gemaakt dit deukje te repararen. Dit lukte in eerste instantie niet maar door accuraat optreden van Kees en en overleg binnen van Driel kon ik de volgende dag mijn Sl weer in top conditie ophalen. Bedankt van Driel mercedes

Zeer vriendelijke receptie. Kennis van zaken bij advies, controle en reparaties. Zeer tevreden en zal dit bedrijf ten alle tijde aanbevelen.

Ik ben geholpen met een proefrit op locatie. Snel een mooie deal kunnen sluiten voor een hele mooie auto. Bedankt Autobedrijf van Driel

Vriendelijk en fijn contact

Onze eerste ontmoeting met v Driel auto’s is heel positief verlopen. Vanaf de eerste min tot en met het ophalen van de auto een heel fijn contact gehad. Zeker een aanrader als je een Mercedes wilt kopen Ga zo door

EXCELLENT!

Just full points! They really now how to make their customers happy, even a picky guy like me.

Correct

De auto had een APK nodig. Hiervoor tel. contact opgenomen met Kees. Afspraak gemaakt, kon er op wachten. Alles klopte zoals afgesproken. Nog een advies gekregen m.b.t. de banden die nu nog net voldeden. Geweldig, Johan Jennissen

Goed gevoel

Al jaren goed contact.voelt als familie

vakmanschap en vriendelijkheid

Weer top geholpen, niets is hen teveel, vriendelijkheid ten top en als ze je kunnen helpen of bijstaan zijn zij de eersten die je tegemoet komen. Vakmanschap in de werkplaats!

Klantvriendelijk met prima service

Een prettige kennismaking met autobedrijf Van Driel. o.b.v. acceptabele inruilcondities een andere auto gekocht, keurig netjes afgeleverd ! Was onlangs in de buurt en kon voor een klein puntje nazorg direct langskomen en dat werd ook gelijk opgelost, superservice !

Eerlijk handel, zeer prettige onderling

Auto voor proefrit naar Roermond gebracht. Voelde als eerste moment vertrouwd. Alle afspraken zijn zeer korrect nagekomen door verkoper.

Zeer snelle service en zeer vriendelijk

Wij hebben nu 1 week de auto en hij rijd fantastisch en bij de aankoop zijn ze zelfs eerder open gegaan ivm de proefrit want wij moesten van ver komen was allemaal geen probleem helemaal super we hebben de auto gelijk overgeschreven en meegenomen en dat in een tijdsbestek van 1 week dus die 5 sterren zijn dik verdiend

goed bedrijf prima service

goed betrouwbaar bedrijf duidelijke afspraken en goede service

Super geholpen

Door situatie met corona niet makkelijk om nieuwe auto te kopen maar hier heeft Van Driel wat op gevonden,ze komen gewoon bij je thuis voor een proefrit ook al is het 1,5 uur rijden echt Super. Na proefrit was is verkocht en kreeg zeer goede inruil prijs voor mijn auto terug. 2 dagen later werd mijn nieuwe auto voor de deur afgeleverd met een bloemetje erbij. Super klantgericht bedrijf. Hartstikke bedankt voor de service

Het klikte meteen :-)

Beetje saai wellicht, maar ook ik schaar me in het rijtje van 10'en. Gewoon goed, leuk en vertrouwd zaken gedaan. Mooie gebruikte C 180 gekocht voor mijn vrouwtje en die kreeg er bij de aflevering, van Albert ook nog een mooi bosje bloemen bij. Kan niet meer stuk :-). Hier kunnen heel veel autobedrijven en autoverkopers nog heeeel veel van leren. Totaal niet uit de hoogte of betweterig. Maar wel heel vriendelijk, behulpzaam en met goede adviezen en verstand van zaken over alles wat met Mercedes te maken heeft. Bedankt Paul en Albert!

Dit bedrijf is het voorbeeld hoe je met klanten om moet gaan

Een eerste indruk maak je maar een keer. Deze is wat mij betreft fantastisch. Vriendelijk ontvangen. Duidelijk uitgelegd wat je mag verwachten. Rekening viel ook honderd procent mee. Kom er zeker terug. Na mijn ronduit schandalige behandeling bij een dealer in Den Bosch leek het wel alsof ik in bananasplit zat en er elk moment Frans Bauer aan kon komen. Maar nee, dit bedrijf is echt klantvriendelijk.

Ik ben uiterst tevreden.

Vriendelijke ontvangst door deskundige mensen. Afspraken worden nagekomen.

Reeds een jaar geleden auto gekocht. Nu pas nlijkt dimlicht kapot. Dit is een dure aangelegenheid. Omdat afstand groot is van woonplaats naar dealer telefonisch overlegd en werkelijk binnen 1 daghelft vd kosten terug gekregen ondaks dat garantie al lang verlopen was. Wat een service. Dank jullie wel. Groet geert noardburgum. Zal mijn volgende mercedes zeker hier weer kopen. Klasse

Geweldig klantvriendelijk met zeer uitstekende service.

Fijn dat er meegedacht wordt met de klant. Duidelijke en behulpzame adviezen. Wij hebben een auto ingeruild en zijn zeer tevreden over de aankoop en afhandeling.

Klantgericht, betrouwbaar en vriendelijk

Autobedrijf Van Driel is een een betrouwbare partner voor het onderhoud van uw auto. Ik heb mijn auto hier laten onderhouden. Ik kreeg vooraf een prijsopgave en die prijsafspraak komen ze na. De benadering aan de telefoon is informeel en vriendelijk. Na het onderhoud kreeg ik mijn auto keurig gepoetst terug en voor zover ik het kan beoordelen, is het onderhoud vakkundig en volledig uitgevoerd. Heel tevreden dus!

Betrouwbaar

Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf Van Driel en gedurende deze tijd nooit teleurgesteld. Noch met de aankoop van een nieuwe auto noch met de service. De afspraken worden nagekomen en er wordt bij dit bedrijf meer gedacht in oplossingen dan in problemen en in mijn geval altijd klantgericht. Super tevreden met deze partner en zeer aan te bevelen.

zakelijk en persoonlijk goed contact

goed contact als het nodig is de juiste instelling

Goed en heel gemoedelijk

Wij hebben vandaag ons eerste mercedes gekocht. We zijn heel goed en vriendelijk geholpen. De eerste indruk is heel goed. Anthony en Tiny uit Heerde

Heel goed.

Onze ervaring is heel goed. Ze zijn vriendelijk en heel duidelijk in wat ze verkopen. Zonder opdringen en ze luisteren goed naar je wensen. Een top garage. Vr. Gr.

Een betrouwbare en nette garage

De klant wordt netjes behandeld. De service is heel goed Kwaliteit is 100 %