Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij de aankoop van mijn nieuwe auto heb ik naar mijn beeld ruim voldoende tijd en aandacht gekregen. Ten aanzien van de motorkeuze, onderstel en tav de werking van de iPhone integratie had ik achteraf beter/ander advies gehoopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

9

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

super goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben een fijn contact gehad met Stefan. We voelden ons welkom, en daardoor was er weinig afstand. Ook in de ruimte hangt een fijne rustige sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Geachte Smeets Autogroep, Mijn slk is ter reparatie van de centrale vergrendeling aangeboden. Ik ben eerste eigenaar en na het sluiten van EMA overgegaan naar uw service. Dit was mijn derde bezoek en over de eerste twee bezoeken was ik zeer tevreden. ( cijfer 9 en zelfs 10 gegeven ) Deze keer zeker NIET. 1. bij het afleveren van mijn auto had ik om een vervangende auto verzocht. Deze was helaas aan een andere klant meegegeven. Daardoor heb ik 40 min mogen wachten op een vervangende prius. 2. mijn auto zou om 17.00 uur gereed zijn dus was ik om 16.30 bij uw vestiging. Om 17.00 kwam men mij vertellen dat mijn auto waarschijnlijk maandag gereed zou zijn omdat de zijruit gesprongen was. Dat wilde ik zelf wel even bekijken en inderdaad lag de ruit in 1000 stukjes. Helaas had de monteur zich gesneden. Natuurlijk kan dat gebeuren maar: tot mijn grote ongenoegen moest ik ook constateren dat men geen stoelhoezen in de auto had gedaan waardoor er veel glas op de lederen stoelen lag en dat het gedemonteerde zijpaneel tegen mijn auto stond en tevens op een afvoergoot. U heeft ijn auto gezien en kunt daaruit opmaken hoe zuinig ik ben op mijn voertuig. Het handelen van Smeets komt niet overeen met de zuinigheid die ik betracht. Maandag ben ik gebeld dat men de verkeerde zijruit had besteld en dat het nog even wachten was. Uiteindelijk heb ik mijn auto opgehaald waarbij de reparatie is uitgevoerd. Gelukkig waren er verder geen krassen zichtbaar. De laatste restjes glas heb ik een dag later toch zelf maar even opgezogen. Samenvattend: een ongeluk kan altijd gebeuren maar ik ben zeer ontevreden en was zelf enige tijd boos over de zorgvuldigheid waarmee Smeets met mijn SLK omgaat. Uw zorgvuldigheid is niet gelijk aan de zuinigheid die ik betracht. Conclusie: vanuit die grote teleurstelling twijfel ik of Smeets wel mijn dealer is. Met vriendelijke groet, Toon Berkers

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik wordt hier altijd correct geholpen. de afspraken die ik maak worden netjes uitgevoerd, en verlopen altijd naar wens. de vriendelijkheid van het personeel is ruim voldoende. kortom ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Sprinter is al 5 keer in de garage geweest met dezelfde storing.Iedere keer is het iets met het uitlaat gas systeem. In de garantieperiode werdt hij iedere keer gerepareerd (nieuwe sonde)maar kwam het euvel steeds weer terug. Nu hij buiten de garantie periode valt ligt het ineens aan een klep van het uitlaatgas systeem die vervangen moet worden wat bijna 1.000,- kost.Verder moet ik regelmatig lampen vervangen en is het zelden dat er geen melding van een storing op het dashbord staat.Na deze sprinten zal ik dus ook zeker gaan kijken naar andere opties

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn ontvangst en afhandeling van de vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima Garage!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit jaar goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke afspraken en correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De samen werking loopt soepel en zeer naar tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

René van de receptie en Maurice van de werkplaats verdienen een pluim voor de klantvriendelijk en behulpzaamheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

erg goed, duidelijk en correct conform verwachting en afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enkele dagen na keuring en inbouwen alarmsysteem gaf display aan: a.u.b. motor olie bijvullen. Na controle stond oliepeil op minimum. motor oliepeil is niet door Smeets gecontroleerd. Erg slordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het jammer dat het vervangen van een lekke band zo omstandig moest worden afgewerkt. Overigens werd e.e.a. goed opgelost met vervangende auto etc. maar toch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Winterbanden plaatsen. Keurig gepland en ook nog de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Super service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Over Smeets Autogroep

Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.