Bijzonder pretti en goed geholpen, tevreden klant.
Beste Kees, Fijn om uw reactie te lezen van een tevreden klant! Hartelijk dank hiervoor. Ik wens u nog vele veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor de mooie tienen! En nog vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Hartelijk dank voor de mooie cijfers. Veel rijplezier en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Roel, Bedankt voor uw reactie. Nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Goed
Beste Wim, Bedankt voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Als ik de auto aanbied voor een service beurt ongeacht welke beurt is daar een onderhoudsplan voor samengesteld door Mercedes en deze werkzaam heden worden dan hopelijk verricht. Tevens hangt daar een vaste prijs aan vast mits er geen buitensporige onvoorzien reparatie uitgevoerd moeten worden. Men moet niet dingen gaan aanprijzen die niet in het onderhouds schema verwerkt zijn zoals, air frech, een product wat de motor schoonmaakt e.d. dit zijn dan nog eens extra kosten. Mochten deze nodig zijn dan zou dit zeker in het onderhouds plan door Mercedes zijn opgenomen.
Bedankt voor uw reactie, we nemen z.s.m. even contact met u op om het e.e.a. door te spreken. Met vriendelijke groet, Coco
Vorige week GLA gekocht in Venlo. Werden zeer vakkundig geholpen door Remy Cox. Ook na sluitingstijd gewoon netjes afhandelen. Prima gedaan en geregeld. Top!! Jammer dat we maar 10 punten mogen geven. Bedankt en ga zo door.
Beste Rob, Bedankt voor het compliment! Ik zal het doorgeven aan mijn collega. Veel rijplezier en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
prettig zaken te doen met Smeets Venlo,wacht nog op mijn verlengde garantie van 24 maanden, maar ga ervan uit dat dit in orde gemaakt wordt.
Beste Rik, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Smeets Venlo. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat alles naar wens verloopt. En nog vele veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Michael, Bedankt voor de mooie 10 ! Met vriendelijke groet, Coco
In de tijd tussen aankoop en aflevering zijn er veel onduidelijkheden geweest op het gebied van communicatie en informatie. Bij de aflevering bleek dat sommige afspraken niet waren vastgelegd en dus niet uitgevoerd. Vlak voor aflevering zelf moeite moeten doen voor informatie. Slordige aflevering op de dag zelf: poetsbeurt zeer slecht uitgevoerd, bevestigd door eigen personeel.
Vervelend te horen dat u een slechte ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Als het goed is heeft u inmiddels al contact gehad met onze verkoopleider. Ondanks deze ervaring, wensen we toch vele en fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Coco
Wat ze precies gerepareerd hebben is volgens de rekening niet duidelijk Ze hebben het wel gezegd maar snap er niets van [Vond de rekening erg hoog]
Fijn dat u heeft gereageerd op ons onderzoek. We zullen proberen om de volgende keer betere uitleg te geven. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Henk, Bedankt voor de mooie cijfers. Veel plezier met uw nieuwe auto. En nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Piet, Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met uw nieuwe auto en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
prima
Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groet, Anita
Uitstekende ontvangst en grote vriendelijkheid
Beste Ruud, Bedankt voor het compliment en de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Magiel, Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
ervaring is niet wat je van Mercedes verwacht auto gekocht bij verkoop en gaat ondertussen weg, komt een andere verkoper in beeld en is bij de dag van aflevering ziek of ondertussen ook uit dienst. Bij de auto zijn wat andere afspraken gemaakt en zijn eigenlijk bij de huidige mensen niet bekend. Aflevering was rommelig en snel mijn inzien omdat mensen geen tijd hadden i.v.m. ziekte en/of ontslag. Al met al meer van een Mercedes dealer verwacht.
Beste Peter, Vervelend om te lezen dat niet alles naar tevredenheid is verlopen. Ik zorg ervoor dat mijn collega contact met u op neemt. Met vriendelijke groet, Anita
Zeer goed
Hartelijk dank voor de mooie cijfers en dat u de moeite heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Frans, Bedankt voor uw reactie, we nemen z.s.m. even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
Uiterst tevreden met de service en de hulp die ik geboden heb gekregen. Auto loopt weer als een zonnetje! Tevens zeer deskundig uitleg betreffende de reparatie en veel advies mogen ontvangen.
Beste Dado, Bedankt voor het mooie compliment! Ik zal de boodschap doorgeven aan mijn collega's. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Wim, Bedankt voor het invullen van onze enquête. Mijn collega neemt nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Anita
Ik heb van mijn werkgever een Mercedes GLA mogen uitzoeken. Deze moest echter bij de dealer in Amsterdam besteld worden. Wij wonen in Venlo, dus ben ik met mijn vrouw op carnavalszaterdag naar Smeets gereden. We werden met open armen ontvangen, terwijl ik meteen aangaf, dat Smeets deze GLA niet mocht leveren, maar dat de dealer Stern uit Amsterdam dat zou gaan doen. Dat was voor de filiaalleider Remy geen reden om ons niet te helpen. Hij reed zelf met een GLA, en zelfs hiermee is hij samen met mij een stuk gaan rijden. Toen we terugkwamen was mijn vrouw inmiddels voorzien van een kopje koffie en werd ze vergezeld van een andere verkoper Michel. Remy vroeg ons, of Smeets Venlo wel het onderhoud mocht gaan uitvoeren. Met zo\'n geweldige eerste indruk van Smeets in Venlo zal dat de komende 48 maanden zeker gaan gebeuren. Er staat daar een team wat niet alleen professioneel en gastvrij is, maar ook nog eens sportief. Echt super ! Wij bevelen dus Smeets in Venlo zeker aan.
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw reactie en de mooie complimenten. Ik zal de boodschap doorgeven aan mijn collega's. Ons team in Venlo ziet u en uw vrouw graag terug! Met vriendelijke groet, Anita
Zeer kundig geholpen bij Smeets Venlo door Remy Cox, besteede veel aandacht aan ons om te adviseren over de aankoop van de juiste auto. Lange proefrit om ervaring op te doen en de juiste feeling te krijgen was heel normaal. Tijd was totaal geen issue. Zelfs tot laat na sluitingstijd. Hij gaf ons het gevoel dat als wij de juiste keuze konden maken hij pas tevreden was. Dus wij ook. Top, bedankt Remy.
Beste Ingrid, Fijn om uw prettige ervaring te lezen. Hartelijk dank daarvoor. Ik zal uw reactie doorgeven aan mijn collega. Met vriendelijke groet, Anita
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.