Helemaal tevrden. Kundige monteurs, zeker de bedrijfsleider van de werkplaats is een extra compliment waard. Als ik niet zo tevrden was geweest had ik er ook geen auto meer gekocht.
Beste Chris, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent ! Met vriendelijke groet, Coco
Er stond geen vervangend vervoer klaar (was ook niet gevraagd bij maken van de afspraak), maar uiteindelijk goed opgelost en genoteerd voor vervolg.
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Prima, vanaf de afspraak tot de dag van uitvoering.
Beste Fred, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Gulcan, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anita
Heel tevreden.
Hartelijk dank voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Anita
Goede ervaring. Wordt goed aangegeven hoe lang dienstverlening duurt. Goede uitleg wat er gedaan is.
Beste Hub, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Ben, Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Enig minpunt: op 16-5 is auto in garage geweest voor onderhoud. Toen ik de auto ging ophalen werd mij voorgesteld dat ik de factuur opgestuurd kreeg zodat ik het verschuldigde bedrag kon overmaken, omdat het erg druk was aan de receptie. Vandaag kreeg ik een brief van debiteurenbeheer dat de factuur nog gevorderd moest worden. Ik heb tot vandaag geen factuur mogen ontvangen, noch per post, noch per email. Daarom dat ik deze nog niet betaald kon hebben. Dit geeft mij een wrang gevoel. Kwestie van eigen boekhouding niet op orde hebben.
Beste Hugo, Mijn collega Rene neemt vandaag even contact met u op. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Thomas, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anita
Goed contact en directe lijnen
Beste Ken, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anita
Goed 8.
Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
reparatie duurde 2 ongeveer 2 uur, dus ik had wat werkzaamheden meegenomen. Helaas miste ik een stopcontact bij de \"wachttafel\". (is deze aanwezig?)
Beste Geert, Wij hebben zeker een stopcontact in de buurt van de wachttafel, schroom u niet om dit de volgende keer even te vragen. Met vriendelijke groet, Coco
Goed, werd netjes teruggebeld over werking van MB APP, ontvangst en probleembeoordeling prima
Beste Paul, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Coco
Ervaringen met dit bedrijf zijn prima. Mercedesregels spelen hen soms parten. Voor vervolgonderhoudsboekje zou enkele tientjes betaald moeten worden. Hierover verwondering uitgesproken. Wordt nu gratis ter beschikking gesteld door bedrijf.
Beste Jacques, Fijn dat u zo'n goede ervaring met ons bedrijf heeft. Met vriendelijke groet, Coco
In Heerlen en Ittervoort konden ze ons de auto die we graag zouden willen kopen niet aanbieden maar na een bezoekje aan Remy Cox in Venlo is het uiteindelijk toch gelukt, daar stond het model gewoon klaar voor me, auto bevalt ons super !!! Perfecte service !!!
Beste Ivo, Fijn dat we u hebben kunnen helpen aan het juiste model. We wensen u nog veel veilige en fijne kilometers. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Mattie, Bedankt voor de mooie cijfers ! Met vriendelijke groet, Coco
Beste Sascha, Hartelijk dank voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Anita
Buert uit laten voeren aan leaseauto.
Bedankt voor uw reactie. Nog vele veilig kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Correcte afhandeling conform afspraak
Bedankt voor de mooie 10 ! Met vriendelijke groet, Coco
Helaas heb ik mijn auto met schade teruggekregen na de onderhoudsbeurt. Er zit nu een scheur in het linker achterlicht wat er niet zat toen ik de avond daarvoor de auto heb gewassen. Maar ja bewijs maar eens dat dit in de garage is gebeurt.
Beste Wim, Wat vervelend dat u een schade heeft ontdekt. Ik zorg ervoor dat mijn collega contact met u op neemt. Met vriendelijk groet, Anita
Beste Ger, Bedankt voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Henk, Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek! Met vriendelijke groet, Anita
Prima service, probleemloos, flexibel, conform afspraak. Maar duur
Hartelijk dank voor uw reactie, u bent bij Smeets Autogroep de 1000e klant die een reactie op de uitnodiging voor Klantenvertellen geeft. Om dit samen met u te vieren sturen wij u een leuke attentie toe. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Anita
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.