
Jeroen heeft ons uitstekend geholpen aan 2 fantastische nieuwe auto’s! Bedankt!
Beste Roy, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Er is geen enkele communicatie met de klant. Over extra kosten wordt niet gecommuniceerd. Er worden extra's toegevoegd zoals benzine additief waarom ik niet gevraagd heb en mij ook niet naar gevraagd is. Ze hebben geen idee welke beurt uitgevoerd moet worden terwijl ik heb aangegeven hoeveel km's er gereden zijn sinds de vorige beurt die door dezelfde garage is uitgevoerd. Een schakelaar t.b.v. de achteruitrijlampen ligt niet op voorraad terwijl ik heb aangegeven dat die vermoedelijk kapot is. In een glazen bol kijken noemen ze dat. Gevolg ik moet weer een dag wachten. Er is alleen vervangend vervoer beschikbaar tegen betaling. De factuur lijkt welhaast op bedrog. Dit was de laatste keer dat ik gebruik maakt van de diensten van Smeets.
Beste J.p., Vervelend dat u niet tevreden bent over de service, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Na een opgave vragen en klachten over mijn klasse A (2012) had ik een afspraak. Na drie uur wachten (1 kopje koffie) kreeg ik een offerte van < 1.800 euro voor een serie - kleine ingrepen. Na schrappen van de niet strikt noodzakelijk (update navigatie en stopaccu) bleef er nog altijd 1.000 over. De voornaamste klacht bleek de ventilatorriem. De olie was alvast ververst. Nadat ik de verdere behandeling had afgeblazen, kreeg ik een rekening van 385 euro voor 5 liter motorolie
Beste Hans, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren. We nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Mercedes Origineel Accu niet te betalen!
We zijn zeer te vreden over Dhr. Jeroen Janssen hoe hij ons heeft geholpen bij onze Mercedes GLA. Verder ook de uitleg door een collega van hem over de auto hoe alles werkte.
Correcte service Klantvriendelijke medewerkers Alleen indien je telefonisch contact hebt gehad en er wordt afgesproken dat er terug gebeld gaat worden wordt dit niet nagekomen, Heb tot tweemaal toe zelf terug moeten bellen omdat ik niks meer hoorde.
Goed
Alle kennis in huis van deze geweldige auto
Positief maar niet helemaal duidelijk. Bij inname van het voertuig werd er gesproken over nieuwe remschijven voor en achter en remblokken. Bij het ophalen van het voertuig en bij thuis komst bleek na bestudering van de rekening dat remschijven en remblokken niet vervangen waren. Waarom niet ? Waren ook niet in rekening gebracht..
Beste Gerard, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Alles goed maar voelde mij als klant niet ‘thuis’
Beste Harrie, We nemen binnenkort even contact met u op, bedankt voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
super
Beste Nick, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
goede service
Beste Paul, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Dit keer een beurt laden doen. Is prima verlopen. Deze auto en mijn vorige zijn bij een andere Mercedes dealer gekocht. Omdat ik destijds bij Smeets tot twee maal toe prijstechnisch niet tot een koop ben overgegaan. Bij andere Mercedes dealer; Ruttchen en Stern tot een veel betere deal gekomen. Ben ook wel eens op de vorige locatie geweest( in het Opel pand) maar daar was ik ontevreden over.
Beste, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Twee zaken vielen op. 1. een paar weken geleden zijn de banden van zomer naar winter verwisseld en is er gesproken over het profiel. Dezelfde discussie kwam nu weer naar boven. In de situatie was niets veranderd en dus ook niet in de conclusie. 2. De auto moet weer terug omdat er een mankement is gevonden (wieldraagarm) en het onderdeel daarvoor niet voorradig is. Nu moet ik weer naar de garage. Wel is het fijn dat er kostenloos vervangend vervoer is geregeld, feit blijft dat ik twee keer extra naar Venlo moet
netjes, professioneel en zeer klantvriendelijk
Beste Jorg, Bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Zijn nu al enkele keren in de garage geweest vanwege de aanhoudende piep van de sensoren en deze storing is nog steeds niet verholpen, terwijl er wel kosten in rekening zijn gebracht. Er is nu weer een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdagavond 10 januari
Beste Jan, Vervelend dat u voor de 3e keer terug moet komen voor hetzelfde euvel. Hopelijk vinden ze op 10 januari het probleem. Met vriendelijke groet, Coco
service bedrijfswagens ok 100% verkoop geen reactie!
Beste Edwin, Fijn dat u zo tevreden bent ver onze service ! Met vriendelijke groet, Coco
Zeer tevreden ,prima keuze gemaakt om wederom weer bij smeets autogroep een nieuwe auto te kopen
Beste John, Fijn dat u weer zo tevreden bent, veel rijplezier toegewenst ! Met vriendelijke groet, Coco
Ze laten je de weg op gaan met een auto waarvan de achteras zo los kan komen. Met de vakantie in zicht een groot probleem omdat we de auto met 4x4 aandrijving nodig hebben op vakantie. Dan ga je terug om het probleem, dat ik zelf bij toeval heb ontdekt te laten beoordelen en dan krijg je de reactie dit kan zo idd niet levensgevaarlijk. Dan gaat er een week overheen voordat ze de juiste onderdelen binnen hebben, als deze dan verwisseld zijn blijkt het weer niet te kloppen. Daar gaat het begin van je vakantie!!! Maandag kan er pas weer actie ondernomen worden. Het vertrouwen is ver te zoeken.
Beste Carel, Fijn dat u heeft gereageerd, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Mijn auto is op tijd uitgeleverd. De introductie van de auto werd persoonlijk en professioneel uitgevoerd. Na een aantal dagen werd ik benadrd hoe de auto mij beviel.
Beste Johan, Fijn dat het verkoop proces zo goed verlopen is, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
De vervanging van de remblokken en schijven is dus prima verlopen. Een kritische kanttekeningen is dat deze vervanging al bij de vorige grote beurt werd aanbevolen. Ik heb nog bijna 9k kilometers kunnen rijden voordat de eerste melding hiervoor verscheen. Hetzelfde geldt voor de accu. Die werd toen ook geadviseerd om te wisselen. Tot op heden niet vervangen. Beetje jammer.
Beste Evert, Bedankt voor het geven van uw reactie, ik speel hem door naar de werkplaats. Met vriendelijke groet, Coco
Prima aanbieding, snel en deskundig geholpen
Beste Martien, Hartelijk dank voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Klantvriendelijk en deskundig. Prima geholpen met jaarlijks onderhoud.
Beste Paul, Fijn dat u zo tevreden bent over de service ! Met vriendelijke groet, Coco
ik had een probleem doorgegeven waarvoor er een software update moest plaatsvinden. We hadden dat gepland gelijktijdig met de winterbanden montage zodat ik in 1 keer klaar zou zijn. Ter plekke werd mij verteld dat ik daarvoor beter een nieuwe afspraak kon maken omdat de update uren zou gaan duren. Kost helaas extra tijd. Kan gebeuren maar vandaar een 7. Wel werd de auto keurig schoon gereedgezet. Kan ik zeer waarderen.
Beste Hans, Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Coco
Kleine beurt waaruit volgde dat de fuseekogel rechtsvoor speling had. Op de vraag hoe dat kon na enkel 119.000km, kon niet duidelijk beantwoord worden. Verder perfect behandeld.
Beste Rob, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.