
Technisch helemaal ok, maar aan de balie is er geen duidelijk gegeven over hoe een afspraak nagekomen wordt. Ik had een afspraak om 9 uur. Ik kon er op wachten, maar omdat eventueel de remblokken vervangen moesten worden, werd gezegd kan dat iets langer duren. Heb dus besloten dan in die tijd wat anders te gaan doen en zou gebeld worden als de auto klaar is. Kreeg geen telefoontje. Om 14 uur was ik in de buurt dus ik denk haal mijn auto op. Niet dus was nog niet mee begonnen, pas om 15 uur ingepland werd mij verteld. Waarom niet direct verteld hoe het in elkaar zit met afspraken.....!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Wim, Hartelijk dank voor uw reactie, ik heb begrepen dat u inmiddels al telefonisch contact met een van onze medewerkers heeft gehad. Met vriendelijke groet, Coco
Fijne garage voor ons.
Beste Jan, Bedankt voor de tien, fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Tijdstip van wanneer aanbetaling gedaan moet worden en wanneer de betaling voor aflever ng plaats vind, zou wat beter gecommuniceerd kunnen worden, verder niets dan lof.
Beste Stefan, Bedankt voor de reactie, we nemen de tip over de communicatie zeker mee. We wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Prijs mag iets lager zijn, bedrag vermelden incl. Btw niet excl.
Beste L, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, we nemen de tip mee. Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijk professioneel personeel die ervoor zorgen dat alles netjes in orde wordt gebracht.
Beste Mathijs, Hartelijk dank voor het geven van uw positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Prima geholpen door Jeroen en leuke attentie ontvangen bij aflevering van de auto.
Enig min puntje is dat de wachttijd om een achter wiel lager te vervangen erg lang duurt, bijna 4 weken.
Ben tevreden met de uiteindelijke afwerking. Vond het jammer dat ik een klein half uur moest wachten op de leenauto omdat deze blijkbaar niet was afgetankt. Hierdoor was ik net telaat bij mijn weerste afspraak.
Beste Ron, Excuses voor het wachten, dit is zeker niet onze bedoeling. Fijn dat u uiteindelijk tevreden bent. Met vriendelijke groet, Barbara
alles naar wens uitgevoerd.
Beste Lodewijk, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Afgesproken werkzaamheden niet allemaal uitgevoerd, maar er niet over gecommuniceerd wat er dan niet is uitgevoerd en waarom niet. Datgene wat er is uitgevoerd: prima
Beste Ruud, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, mijn collega's zullen nog even contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Coco
Goed geholpen bij keuze
Beste John, Fijn dat u zo tevreden bent over de service tijdens de aankoop. We wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
goede service, en duidelijke uitleg
Beste R, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Deskundig en zakelijk maar ook vriendelijk en tegemoetkomend.
Beste, Hartelijk dank voor de positieve reactie, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Volgens afspraak en goede terug koppeling en vervangend voertuig uitleg over rekening alles naar wens velopen
Beste Jan, Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is, bedankt voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Verkoper van mijn auto kan me niet ééns. Had me al vaker gezien.
Beste Twan, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Storing snel verholpen met de airbag
Beste Michiel, Fijn dat we u snel van dienst konden zijn, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Heel goed geregeld.
Beste Hugo, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Service zoals het hoort!
Beste Frank, Bedankt voor de tien, fijn dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg van vragen mijnerzijds.
Beste Thijs, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Had een MB A , al een jaar geleden verkocht. Nooit klant geweest bij Smeets. Krijg vandaag een bevestiging werkplaatsbezoek van mijn oude auto . Al vaker aangegeven dat ik geen klant wil zijn van zo'n waardeloos bedrijf en dat ze mijn gegevens moeten wissen. Vanmiddag weer een telefonisch contact met hun gehad. (5 minuten moeten wachten ) Wel iedere keer zeggen dat ze officieel dealer zijn, maar helemaal niet betrokken met de klant.Dan laat EAG maar geen officieel dealer zijn, maar wel betrokken en doen alles voor hun klanten
Beste Claudia, Jammer dat u zo'n vervelende ervaring heeft met ons bedrijf. We danken u voor het geven van uw reactie, hier kunnen we altijd van leren. Met vriendelijke groet, Coco
uitgebreid en deskundig geholpen, geen moeite was teveel. Uiteindelijk voor een Sprinter gekozen vanwege de goede prijs/kwaliteitsverhouding
Beste Patrick, Fijn dat de aankoop goed verlopen is, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Ik heb mijn bus 3 weken geleden voor Apk gebracht en nu ben ik weer terug aangezien mijn remmen zijn versleten. Ik ben zzper dus dit kost mij en en ook geld aangezien ik een paar ritten of heb moeten zeggen. De monteur die de apk uit heeft gevoerd heeft goed kunnen zien dat de remschijven en remblokken aan vervanging toe waren en dit gelijk kunnen repareren. Hier is niet voor gekozen. Ik heb 3000km gereden en toen ging het lampje branden. Echt belachelijk. Dit moet anders in de toekomst
Beste Revo, Bedankt voor de reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Wanneer Maurice niet bereid was geweest mij, in zijn privétijd, (met onze privémiddelen) over 't verloop geïnformeerd te houden; was ik misschien heel kwaad geworden. Hij heeft mij uiteindelijk gebeld met een offerte! Hij heeft mij persoonlijk, na 'n week wachttijd, uiteindelijk 'n leenauto georganiseerd. Mercedes-Mobiliteit-garantie heet dat dan. Ik ben 'n keer 's nachts wakker geworden met de melodie van de "Smeets-wachttoon" door mijn hoofd..... Ik zou heel graag, op termijn, Mercedes (nieuw) willen blijven rijden maar twijfel om deze opdracht aan Smeets te gaan gunnen. Ik "beveel aan" vanwege de kwaliteit en service van de werkplaats.
Ben tevreden over reparatie zelf, maar koelvloeistof hoefde niet vernieuwd te worden omdat deze ‘n maand geleden al vernieuwd was. Dit gaf ik aan maar er werft geen rekening mee gehouden.
Goede klantcontact, maar niet echt oplossingsgericht. Oplossing bij jullie lag in het vervangen van onderdelen wat te prijzig was. Hierdoor zijn we genoodzaakt naar een andere garage/deskundige gegaan. Uiteindelijk hoefde het brandstofsysteem niet vervangen te worden, oplossing lag in het schoonmaken cq. schoonspuiten. Prijsverschil was enorm. Deskundigheid of ervaring was onvoldoende naar mijn mening.
Beste D, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.