
Smeets Maastricht is een heel goed bedrijf. Ze staan altijd klaar, zijn behulpzaam en meestal ben je snel weer buiten. De vorige keer ging het niet helemaal zoals gehoopt omdat bij de bandenwisseling bleek dat we onze zomerbanden moesten vernieuwen, dus we konden niet wachten totdat het werk klaar was. Ik moest wel twee keer bellen omdat de tijd dat het klaar zou zijn met 2 uur verstreken was en we echt niet verder konden thuis en de auto nodig hadden. Wel heel erg correct in het wegbrengen en ophalen vanaf thuis wat heel prettig was. Maar, we reden naar huis en toen kregen we een signaal dat de bandenspanning fout was. We konden nog net bellen om 16.59 en moesten terug rijden waar het gecorrigeerd werd. Ik denk dat door de haast de bandenspanning niet goed gecheckt was en omdat we weer naar Londen moesten was dit haast fout gegaan en hadden we dit in Londen moeten laten corrigeren met natuurlijk extra kosten voor ons. Maar we zijn zo vaak, zo goed geholpen dat dit eigenlijk een uitzondering was, dus ik geef graag een hoge score voor Maastricht.
Beste Yvonne, Vervelend om te lezen dat deze keer niet alles naar wens is verlopen. Door uw reactie kunnen wij onze service verbeteren, hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Uitermate goede service en klantvriendelijkheid. Correcte afspraken. Mijn bedrijfsauto is een camper, ze denken m.b.t. onderhoud daar zeer goed in mee.
Beste Leon, Bedankt voor uw compliment! Ik zal de boodschap doorgeven aan mijn collega's. Nog vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
geen opmerkingen.
Beste Nico, Bedankt voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
euvel van te ver van trottoirband automatisch parkeren is niet opgelost. is 5 dagen in garage geweest. wel voor betaald met nieuwe wagen. valt nog onder garantie.
Goed.
Beste Jo, Bedankt voor uw reactie. Nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Voor div. reparatie afspraak gemaakt en 2 punten zijn niet goed gerepareerd. deden het al niet bij wegrijden bij de garage meteeen ook een melding gemaakt waarbij ik een ? verhaal kreeg dat ik eerst een tank benzien moest leeg rijden voordat hij zich resette (start stop systeem werkte niet omdat wij de tank te leeg gereden hadden) Deur elekrisch openen gaat ook nog steeds moeilijk ondanks ik gezegd had dat we al een nieuwe batterij erin gedaan hadden dus het moest wat anders zijn. Moet weer een nieuwe afspraak maken en de bus een tijdje missen heel vervelend.
Beste John, Ik vind het oprecht vervelend dat u deze ervaring heeft bij Smeets. Wij komen graag met u in gesprek. Mijn collega neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Anita
Zeer tevreden
Beste Patricia, Bedankt voor de mooie beoordeling! Nog vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Frans, Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Erg behulpzaam
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Marion, Fijn dat u zo tevreden bent, en bedankt voor de 10 ! Met vriendelijke groet, Coco
Ik heb gisteren het bericht van u ontvangen wat ik ook probeerde het lukte niet het te openen, Ja wij zijn bij u in de garage geweest,en alles is zeer goed verlopen.
Beste Ernest, Bedankt voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Beste Guy, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Weer een goede en snelle service. Lekke achterband, even (onaangekondigd) langs de vestiging in Maastricht gereden en 45 minuten later weer op de weg met een gerepareerde achterband. Super!
Bedankt voor het compliment. Ik zal het doorgeven aan mijn collega's. Nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
Ervaringen zijn zeer goed.!!
Fijn te horen dat de ervaringen goed zijn ! Met vriendelijke groet, Coco
Beste Rob, Hartelijk dank voor de mooie cijfers. Veel plezier met uw nieuwe auto en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor de mooie cijfers! Nog vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
positief
Beste Frans, Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Onverminderd goed!
Bedankt voor uw reactie, fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
7
Beste Natascha, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
Fijn dat u de tijd heeft genomen om onze enquête in te vullen. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Anita
Goed.
Beste Peter, Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Marco, Bedankt voor het invullen van onze enquête en de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Anita
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.