
Prima!
Hartelijk dank voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Anita
Verkoper dient zelf meer op de hoogte te zijn van private lease en aanbiedingen. Ik had een aanbieding gezien mbt private lease waarvan verkoper niet op de hoogte was.
Beste Wil, Ik zal uw reactie delen met onze verkopers. Met vriendelijke groet, Coco
Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Prima. Ik heb deze auto recent particulier aangeschaft maar het voelt alsof ik al langer klant ben.
Beste Paul, Fijn dat we u zo'n goed gevoel hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Coco
uitgebriede reparatie conform afspraak uitstekend uitgevoerd
Beste Wim, Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Ondanks administratieve fout van onze kant prima opgelost met de betaling. Ik zag dat er een sprinter 309 bij jullie opstaat maar volgens mij is het toch echt een 313 met kenteken 4VNX09
Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. Mijn collega neemt nog contact met u op. Met vriendelijke groet, Anita
goed
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Ik had hulp en technische informatie nodig voor het achteraf Zelf inbouwen van een cd wisselaar in W210 Ben bijzonder uitgebreid geholpen en.... gratis
Beste Joost, Fijn te horen dat we u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Maurice, Bedankt voor de 10 ! We wensen u veel fijne en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Coco
super
Beste Paul, Fijn om te zien dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Isa
Beste Dhr./mevr, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Isa
Na marderschade zou men mij na de reparatie terugbellen om de auto af te halen. Om 17 uur belde ik zelf, omdat ik geen telefoontje had gekregen. Het bleek dat de foute koelvloeistofslang was geleverd, en dat de auto pas de volgende dag gerepareerd zou worden. Ik was zeer geirriteerd omdat ik de volgende dag een afspraak had in Eindhoven. Wel gaf men mij voor die dag vervangend vervoer,- een kleine Volvo.
Beste Meindert-Jan, Vervelend dat u heeft moeten wachten. Wij nemen snel contact met u op. Met vriendelijke groet, Isa
Beste Dhr./mevr, Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groet, Isa
Beste Peter, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Isa
De service was goed. Eveneens de telefonische kontakten.
Beste Miny, Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Zeer goede service
Beste Arno, Bedankt voor de mooie cijfers ! Met vriendelijke groet, Coco
Bedankt voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Goed
Beste Theo, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Bij gesprekken met vrienden die soortgelijke autos rijden krijg ik als reaktie dat de prijs die ik betaal voor de regulier onderhoudbeurten extreme hoog zijn. Ik begrijp dat extra vervangings onderdelen de beurtprijs verhogen,maar ik heb van begin af aan elk jaar die prijs voor een onderhoudsbeurt betaald. Dit geeft me dan toch de indruk dat Mercedes prijzig is in onderhoud.
Beste Jef, Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita
Tot nog toe goed en correct behandeld.
Beste Ivo, Bedankt voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. Met vriendelijke groet, Anita
had te maken met een adhd monteur ,,,,,,,,jammer ,,,,blijkt naar afloop van de B/ beurt ...hij mist egt de finishing touch,,,vergeet een klem aan te draaien ,terwiijl hij voor deze beurt 2,5 uur op zijn gemak kan afwerken ,,,, binnen 45 minuten is deze monteur klaar,,ik heb geweigerd om met MIJN auto naar de auto wasserette te rijden om de auto te wassen ,,,,EN heb en luchtfilter geeist te vervangen bij 20000 km lijkt me heel normaal ,,heb met Rob Janssen en de lokale Manager een regeling getroffen,
Fijn om te lezen dat u regeling heeft getroffen met onze vestiging. Wij wensen u nog vele veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Anita
ik heb bij de onderhoudsbeurt A9 aangegeven dat het motormanagementsysteem een signaal afgaf en het vermogen regelmatig terugviel. Bij het afhalen van de auto was niemand van de werkplaats of receptie meer aanwezig voor tekst en uitleg. Ik ben er ook niet meer over gebeld. Een paar dagen later gaf het motormanagementsysteem exact dezelfde melding aan en reduceerde wederom het vermogen. Toen ik hierover belde en mijn verbazing uitsprak reageerde men laconiek. Ik kon diezelfde dag om 15.15 uur langskomen. Daarvoor heb ik mijn werk moeten onderbreken. Toen ik vroeg hoelang het ging duren, antwoordde men dat het een uurtje in beslag zou nemen. Ik besloot daarop om te blijven wachten. Pas om 16.00 uur werd de auto de werkplaats ingereden en pas om 17.00 uur kon ik deze weer in ontvangst nemen. Ik kreeg nauwelijks uitleg over wat er precies aan de hand is geweest en wat er bij de eerdere onderhoudsbeurt aan dit euvel was gedaan. Over het feit dat de auto later klaar was dan vooraf was aangeven werd met geen woord gerept. Toen ik daar een opmerking over maakte gaf men niet thuis. Men nam zich nog niet de moeite om zich hiervoor de verontschuldigen. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik vind dat Smeets deze keer een zeer slechte beurt heeft gemaakt. Op mijn aanvullende vraag naar de huidige inruilwaarde kreeg ik daags erna een telefoontje. De prijs, die werd genoemd viel mij behoorlijk tegen en lag € 4000,- onder een elders ingewonnen referentie. Toen ik dit aangaf was de reactie dat men dit intern opnieuw zou bekijken en dat ik hierover nog zou worden teruggebeld. Dat is inmiddels alweer 3 weken geleden. Ik heb niets meer vernomen!
Beste Lei, Ik vind het oprecht vervelend dat u deze ervaring heeft bij Smeets. Mijn collega neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Hartelijk dank voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. Veel rijplezier en nog vele veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Anita
Beste Harold, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.