
Onderhoud en reparaties worden goed verzorgd. Laatstelijk wel vervangende auto nodig gehad in verband met reparatie Sprinter V-422-BT in kader mobiliteitsgarantie. Omdat er geen bestelbus aanwezig was op verzoek bestelbus gehuurd. Kosten konden via Smeets Maastricht verrekend worden. Nee dus. Zouden uitzoeken hoe dit in zijn werk ging. Niets meer gehoord tot op de dag van vandaag. Onze contactpersoon in Heerlen heeft het uiteindelijk opgepakt en via hem factuur ingediend. Speelt al van medio december.
Beste Piet, Vervelend te lezen dat het werkplaats bezoek niet soepel verlopen is ivm facturatie. Ik begrijp dat het nu lopende is, zo niet, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Roel, Bedankt voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijke jonge medewerkers bij de receptie; geen andere medewerkers ontmoet. Zover te beoordelen werden werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Bedijf aanbevelen na één werkplaatsbezoek is tikkeltje vroeg.
Beste Rob, hartelijk dank voor uw reactie, fijn dat u tevreden bent. Wij zorgen ervoor dat uw volgende bezoek ook de moeite waard zal zijn en u in de toekomst ons kan aanbevelen. Met vriendelijke groet, Barbara
Fijne communicatie qua planning en uitvoering.
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw reactie. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
reeds vele jaren klant van Mercedes maastricht. Meerdere jaren als zakelijke klant, inmiddels al 18 jaar als prive persoon. Steeds een hechte relatie gehad, gebaseerd op onderling vertrouwen, kwaliteit en goede service.
Beste Jef, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Coco
Centraal afspraak systeem vindt ik niet optimaal. Spreek liever af met iemand van de vesteging zelf om details te bespreken.
Beste Marco, Bedankt voor het geven van de toelichting. Met vriendelijke groet, Coco
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
Medewerkers zijn prima maar klantenservice Smeets Mercedes waardeloos. Mails (naar \"klanten\") worden niet behandeld/beantwoord en een serieuze klacht wordt niet serieus genomen en met belachelijk voorstel afgedaan. Zal een dezer dagen daartoe andere weg(en) moeten gaan bewandelen. Jammer, je betaalt in auto (2017) en beurten duidelijk \"Mercedes\" maar ervaart dat niet in lekkende koplampen en de garantie daarop. Ligt echt niet aan de goede wil van de mensen in Maastricht!! Klantonvriendelijk beleid ligt niet aan de medewerkers (in Maastricht).
Beste Eddie, Vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We nemen snel even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Thomas, Fijn dat u ons zo positief heeft beoordeeld. Met vriendelijke groet, Coco
Prima
Beste Jos, Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
A. Info gevraagd ter zake actie private lease MB - B info is ons zakelijk en correct verstrekt door de heer waterreus. B. bestelling en contracten : goed en duidelijk geregeld C. oplevering auto + info bediening : de heer Waterreus nam ruim de tijd en de info was helder. Alle gesprekken verliepen in een prettige sfeer. We hebben een goed gevoel overgehouden aan deze deal.
Beste Ton, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Wil, Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Beste Menno, Hartelijk dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Hendrik, Bedankt voor uw beoordeling. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
zeer goed geholpen
Beste Jef, Hartelijk dank voor uw reactie. Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Beste Gerry, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
Goede service!!
Beste Thibaut, Bedankt voor de mooie tien ! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Bedankt voor de mooie beoordeling. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
heel goed
Beste Armand, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Heel goed !
Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Anita
Prima, uitstekende breng- en haalservice, duidelijke intormatie, vriendelijke mensen.
Beste Dannick, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw reactie en vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Tijdens de aanschaf van onze auto werd door de verkoper veel moeite gedaan om de door ons beoogde auto in diverse uitvoeringen te zien en te ervaren waardoor we tot een weloverwogen keus konden komen. Ook werd alles netjes en keurig toegelicht (o.a. opties, actievoorwaarden) tijdens de aanschaf en aflevering van de auto (bediening auto werd toegelicht en gedemonstreerd).
Beste Dick, Hartelijk dank voor uw toelichting. Ik zal dit doorgeven aan mijn collega. Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
De grote vraag is: Hoe kun je service verlenen op een probleemloze auto? Niet alleen de beurt en een terugroep reparatie was uitgevoerd, maar bij het ophalen bleek mijn auto zelfs aan de binnen kant gepoetst. Top!
Beste Magiel, Bedankt voor het geven van de mooie toelichting. Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.