Filters

9

Onderscheidend in positieve zin en no nosense

Nog nooit kreeg ik een taart bij de aanschaf van een auto, maar nu wel en die taart was nog eens erg lekker ook. Alex van den Akker is een no nonsense man met een Mercedes-hart en dat is begrijpelijk, want hij vertegenwoordigt een automerk dat een hoog niveau nastreeft in de kwaliteit en duurzaamheid. De uitleg over de auto was eerlijk, informatief en zonder te overdrijven. Alex kon op een duidelijke manier uitleg geven op technische vragen, hetgeen aangeeft, dat hij niet alleen commercieel, maar ook technisch zijn klanten goed kan adviseren. Bij de levering van de auto was er een prettige ontvangst en alle tijd voor de uitleg van de vele techniek en het gebruik van de auto. Jammer dat ik de handleiding in een Duitse versie kreeg, want voor weinig geld heb ik de Nederlandse versie inmiddels online besteld. Dat doet Alex de volgende keer beslist anders verwacht ik. Alle personeel is vriendelijk, klantgericht en betrokken bij het bedrijf. Ik kan deze garage bij iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Zeer goed

Alles uitstekend en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

topservice

Zeer nette en accurate afhandeling bij mijn aankoop van mijn citan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

prima

alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

alles netjes en naar afspraak gedaan

alles netjes en naar afspraak gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

goed

vriendelijkheid en behulpzaamheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

Gewoon prima

Afspraken prima nagekomen en vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
8

prima

prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Vraag is of de capaciteit van de accu kan worden teruggebracht naar vroegere waarden.

Van den Akker Autoservice heeft zich maximaal ingezet om de klacht zo goed mogelijk te kwantificeren. Het gaat om de accucapaciteit van mijn elektrische auto. Mij is duidelijk dat het teruglopen van deze capaciteit buiten de schuld van Van den Akker Autoservice ligt. De capaciteit is nog zo goed dat geen beroep gedaan kan worden op de garantie van Mercedes Benz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
9

Kennis van zaken echte vaklieden !

Storing aan mijn auto, bij andere dealers niet op kunnen lossen. Met een bezoek aan de werkplaats bij Van den Akker probleem geheel opgelost. Echte vaklieden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
1

zeer slecht

ik heb hier een mercedes E350 gekocht voor 21000 euro en heb binnen een jaar voor bijna 4000 euro stukken gehad aan de auto hij bleek schade gehad te hebben waardoor de luchtvering aan de linkerzijde vervangen moest worden en de scharnieren van de motorkap daarbij bleek dat de motorkap ook een beetje scheef was de gehele reparatie hiervan is uitgevoerd bij een andere mercedes dealer en de kosten ervan heb ik geheel uit eigen zak betaald , dus heeft die auto mij 25000 euro gekosten dus meer als de dagwaarde van die auto

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
10

Geweldige planning.

Super. Schade incl. sluitwerk in een dag herstelt. Aardige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

alles perfect geregeld

geen verdere uitleg nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top service met oog voor detail.

Ik kwam voor een schade aan mijn achterbumper na een aanrijding. Het zou inclusief wat werk aan de verstuivers in de motor wat nog moest gebeuren, een week duren. Alex belde mij eind van de week op dat hij de achterklep net niet mooi vond aansluiten op de nieuwe bumper. Of hij de auto een dag langer mocht houden om een en ander af te stellen omdat het niet naar zijn zin was. Bleek dat de klep 1,5 mm naar links moest.... Oog voor detail dus. Bij het ophalen bleek dat de auto van binnen ook helemaal gereinigd was en helemaal fris rook naar nieuwe auto. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

😁

👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
7

.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Zeer goed

Fijne, snelle en deskundige service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
4

Bijgeluid motor

Vanaf de levering van deze auto werd op het bijgeluid gewezen. Ons werd steeds meegedeeld, dat dit geen kwaad kon. Bij de laatste onderhoudsbeurt werd meegedeeld, dat het probleem in de versnellingsbak zit en reparatie 2 dagen zou vergen. Wij gaan er vanuit, dat dit probleem nu eindelijk ( geheel kostenloos uiteraard) wordt opgelost !

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima bedrijf

Denken met de klant mee. Zijn vakmensen. Vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

goede service.

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
9

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
8

Service op zich was snel en goed.

Werkzaamheden betroffen vervangen van remblokken achter nav melding op info-systeem (16 augustus 2019). Op 18-06-2019 heeft de auto nog een onderhoudsbeurt en APK gehad, kort voor de melding dus en na niet al te veel kilometers/gebruik. Ik vraag mij af of toen al niet geconstateerd had kunnen worden dat remblokken binnenkort aan vervanging toe waren. Had tijd en moeite gescheeld en komt beter over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
10

Prima service, afspraak is afspraak!

Servicebeurt voor mijn auto. Had gevraagd eerder de auto terug te willen en dat was geen probleem. Auto keurig en schoon op tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Werkplaats
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Ervaring met: Personenwagens
  • Reden bezoek: Werkplaats

Bedrijfsgegevens

Belgenlaan 1

5406 XN Uden

0413-251951

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.