
Al jaren vertrouwd adres voor mij
Alles is netjes en soepel verlopen volgens de gemaakte afspraken
goed enette service
goede service ,vriendelijk personeel
Goed verlopen
perfect geholpen
-
Originele beoordeling
Heb ongeveer 2 uur gewacht op remblokken vervangen?? Na ander half uur gevraagd hoe lang het nog gaat duren, Is niet bekend . Moet nog even proefgereden worden en de wasbeer In . Na een half uur staat de auto voor de deur heb € 585,11 direct afgerekend stap in de s350 ,helaas auto niet gewassen. Dat was een tegenvaller. Waarom begrijp ik niet? Gr, Fam.Schilleman
Goede service en kwaliteitslevering.
Door de heer Vd Akker persoonlijk geholpen en kan niet anders zeggen dat als het gaat om service hier vele bedrijven wat van kunnen leren.
Weer prima geholpen.
Ik word altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan.gewoon prettig om mee samen te werken naar een oplossing
Bij aankoop van de auto aanbod gekregen om bij Van den Akker ook de winterbanden (op wiel) op te slaan ipv bij de bandensspecialist waar ik altijd de banden had opgeslagen en ook mijn zoons ze nog hebben liggen. Maar waar zij dezelfde dag nog langs kan komen voor een wissel die al bij al ca 15 minuten duurt, moest ik nu een afspraak maken voor over ca 3 weken. Daarbij zouden ook op twee wielen nieuwe banden worden gelegd. Op tijd op de afspraak duurde de wissel twee uur omdat “er geen brug beschikbaar was en/of geen monteur”. Wel netjes was dat in de prijs van de wissel rekening was gehouden met het feit dat er twee nieuwe banden op waren gezet: die was gehalveerd.
1ste dag. Klacht ventilatie doet het soms niet en maakt vaak veel herrie als die wel werkt. Update uitgevoerd voor ventilatie systeem. Werkt nog niet goed komt weinig lucht uit. Herrie wel weg. 2de dag. Diagnose gesteld . Nieuwe ventilatie motor moet erin. Dat was precies de klacht voor de eerste dag. Auto hele dag kwijt voor simpele diagnose. 3de dag. Motortje vlot geplaatst voor 10 uur al maar wel halve dag vrij gepland. Gelukkig staat deze matige ervaring op zichzelf want tot nu toe waren de ervaringen juist supergoed.
Uitstekend afgehandeld
Prima, 100% tevreden.
Klantvriendelijk, afspraak = afspraak, TOP!
Goede service.
Hij doet het weer uitstekend.
Goed geholpen
Denken mee.
Wij ervaren een zeer prettige communicatie die helder is op een specialistisch niveau.
Vriendelijk, betrouwbaar, hulpvaardig en deskundig.
Alleen merk ik wel in de tijd (20 jaar)dat ik klant ben dat het tijd is om uit te breiden!!! Op het huidige adres zijn ze uit hun jasje gegroeid. !!!
Nog nooit kreeg ik een taart bij de aanschaf van een auto, maar nu wel en die taart was nog eens erg lekker ook. Alex van den Akker is een no nonsense man met een Mercedes-hart en dat is begrijpelijk, want hij vertegenwoordigt een automerk dat een hoog niveau nastreeft in de kwaliteit en duurzaamheid. De uitleg over de auto was eerlijk, informatief en zonder te overdrijven. Alex kon op een duidelijke manier uitleg geven op technische vragen, hetgeen aangeeft, dat hij niet alleen commercieel, maar ook technisch zijn klanten goed kan adviseren. Bij de levering van de auto was er een prettige ontvangst en alle tijd voor de uitleg van de vele techniek en het gebruik van de auto. Jammer dat ik de handleiding in een Duitse versie kreeg, want voor weinig geld heb ik de Nederlandse versie inmiddels online besteld. Dat doet Alex de volgende keer beslist anders verwacht ik. Alle personeel is vriendelijk, klantgericht en betrokken bij het bedrijf. Ik kan deze garage bij iedereen aanraden.
Alles uitstekend en snel geregeld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.