
Goede ervaring
Laatste ervaring was goed, op de hoogte gesteld van kosten vooraf. De vorige keuring was niet ok. Er wordt gemeld dat er ruitenvloeistof is bijgevuld op de rekening, deze heb ik vol aan geleverd. Ster in de ruit, met de vraag of ze deze willen laten vervangen. Hier is niks mee gedaan en ook niks gemeld waarom niet.
Beste heer Veenhoff Zojuist met u gesproken over uw review. Jammer dat u een opmerking heeft over iets wat in 2023 in uw ogen niet juist was. De ruitenwissers moeten wij altijd testen voor de APK waardoor er vloeistof wordt gebruikt. En bij onderhoud doen wij het reservoir weer vullen. Wat betreft uw voorruit. Deze hebben wij voor u gerepareerd. Vervangen van de voorruit was niet nodig omdat het sterretje niet in het zicht zit en de voorruit doormiddel van reparatie weer goed is. Team Jan Snel
Wordt altijd keurig geholpen, kom nu al jaren voor onderhoud en apk van mijn camper. Altijd eerlijk advies en geen onverwachte kosten.
Geen probleem
Wij hebben een fijn contact met de medewerkers van dit bedrijf als er iets aan de hand is met de auto. Je wordt netjes te woord gestaan en goed geholpen.
Bij het wegrijden met mijn camper was er direct een pieptoon en display gaf aan te weining druk in vernieuwde voor band links. Direct melding van gemaakt en ik moest maar eerst een stukje gaan rijden want dan zou die pieptoon wel verdwijnen. Heb dit gedaan tot Oud Beijerlanf en weer terug, maar helaas pieptoon bleef. Direct weer teruggegaan en band werd naar 5,5 bar gebracht (conform aanwijzing bij het portier). Blijkbaar stond deze te laag. Piep bleef nog steeds en na wat aandringen van mijn kant aub iets meer druk te geven om te zien wanneer piep zou verdwijnen, heeft hij mijn verzoek opgevolgd en jawel,,,,,,piep was verdwenen. Druk was misschien maar met 0,01 bar verhoogd. Dit was mijn eerste ervaring bij julliie dat er weining initiatief/actie werd genomen het probleem op te lossen en het gevoel kreeg met een kluitje in het riet werd gestuurd.
Beste heer Verheul Wat jammer dat u niet tevreden bent met het laatste bezoek aan ons bedrijf. De afgelopen jaren bent u altijd een tevreden klant geweest bij ieder werkplaats bezoek. Waarschijnlijk heeft u precies in een druk moment de vraag gesteld en bent u niet op de juiste manier benaderd. Onze welgemeende excuses daarvoor. Wij zullen u ook nog persoonlijk benaderen om onze excuses aan te bieden. Team Jan Snel
Ik ervaar er steeds grote klantgerichtheid in combinatie met technische kennis en kunde.
Ik heb sinds enige tijd een Outlander PHEV en heb een afspraak gemaakt voor een beurt. Het was een verademing om kennis te maken met het autobedrijf en in het bijzonder met het personeel. In alles werd meegedacht en waar nodig uitgelegd! In één woord geweldig!
Tot op heden ervaar ik de service van Jan Snel als de absolute vorm van ontzorgen. Men staat altijd klaar om (zelfs ongevraagd) de klant, ongeacht het merk, van het juiste advies en van de benodigde service te voorzien.
Ik ben ontzettend tevreden over het geleverde werk en prima service. Eén klein puntje, de rekening mag eerder komen.
Je word super vriendelijk en goed geholpen ik ben super blij met deze garage
Een deskundig advies en prima service
Apk en onderhoud laten doen. Zag er betrouwbaar uit. Miste alleen de druk op de camperbanden. Heb ik zelf gecontroleerd en best nog bij moeten vullen. Was wel mooi geweest als dat ook was gecheckt.
Een prima vakgarage, meerdere malen geweest voor apk en onderhoudsbeurten. Vriendelijk en kundig personeel, altijd volgens planning. Prima bedrijf, geen op of aanmerkingen
Vriendelijke mensen, goede service
Goede service, goede communicatie en feedback over de uit te voeren werkzaamheden en eventuele alternatieven. Niets negatiefs te melden, prima zaak!
Altijd betrouwbare service en niets is hun teveel. Wij komen er al jaren en zouden niets anders willen!
Prima
We kwamen voor het eerst voor onderhoud en apk camper Werden netjes geadviseerd wat voor onderhoudsbeurt we nodig hadden
Ik ben al jaren klant bij autobedrijf Jan Snel en al jaren zeer tevreden over de service. Het voelt als familie. Uitstekende service tegen een aanvaardbare prijs.
Prima service, kwaliteit en klantvriendelijkheid, top
Altijd flexibel, altijd meedenkend. Echt een partner!!
Ditnisnalweer de 3de keer dat wij een bestelbus hebben gehuurd en ook nu weer alles tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk, snel en ook nog eens een goede prijs.
Mijn auto voor onderhoudsbeurt gecombineerd met poetsbeurt. De ziet en rijdt weer als nieuw.
Ik wordt gebeld wat er moet gebeuren en een prijsopgave Altijd goed en vriendelijk geholpen
Sportlaan 1
3287TG Puttershoek
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.